Strategia reklamy

Wszystko co dotyczy rekrutacji

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski

ODPOWIEDZ
kolasa
Nowy(a)
Posty: 1
Rejestracja: 10 paź (pn) 2011, 02:00:00

Strategia reklamy

Post autor: kolasa » 10 paź (pn) 2011, 17:47:42

co zdawać na maturze jeśli chcę studiować ten kierunek ?

maland
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 775
Rejestracja: 02 lip (czw) 2009, 02:00:00

Post autor: maland » 10 paź (pn) 2011, 23:19:36

ta szkola nie jest uczelnia wyzsza.
z tego co mi wiadomo nie musisz zdawac tu egzaminow, wiec wystarczy ukonczenie liceum i hop - juz jestes.
Placisz czesne i sie uczysz. To szkola policealna.

Monikaa
Nowy(a)
Posty: 1
Rejestracja: 26 sty (czw) 2012, 01:00:00

Strategia reklamy - pytanie o egzaminy.

Post autor: Monikaa » 26 sty (czw) 2012, 18:20:50

Witam! Bardzo poważnie zastanawiam się nad tą szkołą, ale zanim podejmę jakąkolwiek decyzję chciałabym się dowiedzieć właśnie od studentów jak wyglądają tu egzaminy, zaliczenia, sesje. Jestem obecnie studentką socjologii na trybie dziennym, dlatego myślę, aby tu zacząć uczyć się zaocznie na kierunku strategia reklamy. Kwestia w tym czy dam radę pogodzić 2 kierunki na dwóch różnych uczelniach. No i pewnie sesja tu przypada podobnie jak u mnie. (styczeń-luty) , (maj-czerwiec) .
I jeszcze interesuje mnie czy praktyki załatwiane przez szkołę są dodatkowo płatne?
Z góry dziękuję za pomoc!! :)

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12116
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Konstruowanie strategii reklamy jest takie satysfakcjonujące

Post autor: s_wojtkowski » 19 lip (czw) 2012, 12:26:19

Konstruowanie strategii jest takie satysfakcjonujące!

Obrazek

Specjalizacja Strategia reklamy obejmuje najszersze spektrum problematyki marketingowej: od badań rynku i planowania produktu, przez budowanie strategii rozwoju i kształtowania wizerunku marki, po przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym firmy i redukcję dysonansu poznawczego jej klientów. Absolwenci tej specjalizacji zakładają własne firmy lub zarządzają działami marketingu i reklamy w już istniejących, kreują nowe produkty oraz nowe trendy w sprzedaży i komunikacji marketingowej. Typowe przedmioty specjalizacyjne: badania reklamy, planowanie i rynek mediów, strategia PR, zarządzanie personelem, handel zagraniczny, socjologia reklamy, historia gospodarczo-polityczna z elementami historii sztuki i reklamy, kultura słowa, marketing polityczny.

Obrazek

Trzy inne wątki na tym forum dotyczące specjalizacji strategicznej:

http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-9255.html

http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-8453.html

http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-8737.html

Obrazek

ODPOWIEDZ