[ARCHIWUM] Ważne informacje dla grup sb.-niedz. i zaocznych

i inne ważne informacje.

Moderatorzy: 0lka4, s_wojtkowski, zielonyszerszen, Zofia

Zablokowany
DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 05 sty (czw) 2012, 20:17:50

SESJA EGZAMINACYJNA W DNIACH 07-08/01/2012!

Zapraszamy wszystkich słuchaczy do sekretariatu po odbiór indeksów i kart egzaminacyjnych.

Aby móc uzyskać w/w dokumenty należy mieć uregulowane płatności za czesne do grudnia włącznie*.

*na wszelki wypadek uzbrójcie się w potwierdzenia wpłat czesnego!

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 08 sty (ndz) 2012, 12:18:27

KONSULTACJE z Danielem Szwejkowskim

W najbliższy wtorek (10.01.2012) i piątek (13.01.2012) p. Daniel Szwejkowski zaprasza wszystkich uczniów, którzy chcieliby nadrobić drobne zaległości na konsultacje z prowadzonych przez siebie przedmiotów.

Wtorek start: godz. 17:00.
Piątek start: godz. 12:00.

Do ostatniego zainteresowanego :)

zielonyszerszen
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7145
Rejestracja: 10 cze (pt) 2005, 02:00:00

Post autor: zielonyszerszen » 12 sty (czw) 2012, 17:29:02

UWAGA SŁUCHACZE !!!

NA CZAS SESJI ZMIENIŁ SIĘ PLAN ORAZ SALE – PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z NOWYM ROZKŁADEM

13 STYCZNIA 2012 – PIĄTEK !!!

ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ BEZ ZMIAN
PS. PRZYPOMINAMY O ZAJĘCIACH DODATKOWYCH Z PANEM SZYMONEM KOBUSIŃSKIM o 17:15 w Sali 2

14 STYCZNIA 2012 – SOBOTA !!!

ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ BEZ ZMIAN
PS. PRZYPOMINAMY O ZAJĘCIACH DODATKOWYCH Z PANEM SZYMONEM KOBUSIŃSKIM o 17:15 w Sali 5

15 STYCZNIA 2012 NIEDZIELA !!!

SG z I

,,Grupa A”
10:15 – Podstawy działań plastycznych sala 2
12:00 – Gospodarka rynkowa sala 1
13:45 – Słownik terminów plastycznych sala 7
15:30 – Kompozycja brył i płaszczyzn sala 3

,,Grupa B”
10:15 – Gospodarka rynkowa sala 1
12:00 – Podstawy działań plastycznych sala 2
13:45 – Kompozycja brył i płaszczyzn sala 3
15:30 – Słownik terminów plastycznych sala 7

,,Grupa C”
10:15 – Słownik terminów plastycznych sala 7
12:00 – Kompozycja brył i płaszczyzn sala 3
13:45 – Podstawy działań plastycznych sala 2
15:30 – Gospodarka rynkowa sala 5

,,Grupa D”
10:15 – Kompozycja brył i płaszczyzn sala 3
12:00 – Słownik terminów plastycznych sala 7
13:45 – Podstawy działań plastycznych sala 2
15:30 – Gospodarka rynkowa sala 5

i cała grupa SG z I
17:15 – Reklama prasowa sala 5

FOTO z I
08:30 – Ciemnia cyfrowa sala 6 – ,,GRUPA A”
10:15 – Ciemnia cyfrowa sala 6 – ,,GRUPA B”
12:00 – Reklama prasowa sala 5
13:45 – Gospodarka rynkowa sala 5
15:30 – Analiza obrazu fotograficznego sala 1
17:15 – Analiza obrazu fotograficznego sala 1

i cała grupa FOTO z I
12:00 – 18:45 Pracownia fotografii : Światło sala przy TV Południe (sala fryzur) – Wykładowca będzie pojedynczo przyjmował uczniów !!!

SG z II
08:30 – Projektowanie reklam prasowych sala 5
10:15 – Etyka reklamy sala 5
12:00 – Poligrafia ,,grupa A” sala 4 / Wystawiennictwo ,,grupa B” sala 9
13:45 - Wystawiennictwo ,,grupa A” sala 9 / Poligrafia ,,grupa B” sala 4
15:30 – Warsztaty rysunkowo-malarskie sala 8
17:15 – Warsztaty rysunkowo-malarskie sala 8

FOTO z II
08:30 – Pracownia fotografii : Kreacja sala przy TV Południe (sala fryzur) – Wykładowca będzie pojedynczo przyjmował uczniów !!!
10:15 – Pracownia fotografii : Kreacja sala przy TV Południe (sala fryzur) – Wykładowca będzie pojedynczo przyjmował uczniów !!!
10:15 – Etyka reklamy sala 5
12:00 – Ciemnia cyfrowa sala 6
13:45 – Analiza obrazu fotograficznego sala 1
15:30 – Podstawy działań plastycznych sala 8
17:15 – Podstawy działań plastycznych sala 8
Ostatnio zmieniony 13 maja (ndz) 2012, 12:06:42 przez zielonyszerszen, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10009
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Ćwiczenie z aspektów graficznych

Post autor: s_wojtkowski » 12 sty (czw) 2012, 17:32:26

Reklama prasowa - ćwiczenie z aspektów graficznych

Wyniki - > http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-9258.html

Uwaga Słuchacze SGzI i FOTOzI,
wszystkie osoby, które nie brały udziału w ćwiczeniu z aspektów graficznych reklamy prasowej powinny pisać je w dniu 15/01/2012, razem z egzaminem pisemnym z Reklamy prasowej. Brak stopnia z tego ćwiczenia, przy wyliczaniu średniej ocen za pracę w semestrze, będę musiał zinterpretować jako jedynkę.

zielonyszerszen
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7145
Rejestracja: 10 cze (pt) 2005, 02:00:00

Post autor: zielonyszerszen » 13 sty (pt) 2012, 11:27:51

Uwaga słuchacze SG i FOTO !!!
Osoby, które opłaciły czesne po 8 stycznia proszone są o przyniesienie potwierdzenia wpłaty, aby mogły spokojnie odebrać kartę egzaminacyjną !!!
Ostatnio zmieniony 13 maja (ndz) 2012, 12:06:59 przez zielonyszerszen, łącznie zmieniany 1 raz.

zielonyszerszen
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7145
Rejestracja: 10 cze (pt) 2005, 02:00:00

Post autor: zielonyszerszen » 13 sty (pt) 2012, 12:52:52

Lista słuchaczy dopuszczona do egzaminu OKE 17-18 stycznia 2012 roku:

Warszawska Akademia Reklamy Fotografii i Filmu:

1. Cognac Adrien Scot
2. Filipiak Wojciech Ernest
3. Jędrych Mateusz
4. Małkowski Wojciech
5. Wróblewska Zuzanna Weronika
Ostatnio zmieniony 13 maja (ndz) 2012, 12:07:15 przez zielonyszerszen, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10009
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Warsztaty przygotowujące do egzaminu państwowego

Post autor: s_wojtkowski » 13 sty (pt) 2012, 13:31:08

Warsztaty last minute przygotowujące do egzaminu państwowego dla osób zdających 17-18/01/2012 odbędą się w niedzielę, 15/01/2012 w godz. 15:30-17:00 (przygotowanie do etapu praktycznego) + 17:15-18:45 (przygotowanie do tzw. małego testu, czyli zadań z zakresu prawa pracy i przedsiębiorczości). A wszystko to będzie miało miejsce w sali nr 2. Zapraszamy!

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 13 sty (pt) 2012, 15:36:44

KONSULTACJE z p. Arturem Waczko

W najbliższe dni: 16.01 (poniedziałek), 17.01 (wtorek), 18.01.2012 (środa) p. Artur Waczko zaprasza wszystkich uczniów na konsultacje z prowadzonych przez siebie przedmiotów.

Listy zapisu na konsultacje w sekretariacie!
Chęć uczestnictwa możecie składać osobiście lub telefonicznie.

zielonyszerszen
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7145
Rejestracja: 10 cze (pt) 2005, 02:00:00

Post autor: zielonyszerszen » 17 sty (wt) 2012, 08:24:08

UWAGA !!!

W CZASIE FERII SEKRETARIAT SZKOŁY CZYNNY BĘDZIE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH :

17 STYCZNIA - WTOREK 08:00 - 18:00
18 STYCZNIA - ŚRODA 08:00 - 19:00
19 i 20 STYCZNIA - CZWARTEK i PIĄTEK 08:00 - 21:00
21 i 22 STYCZNIA - SOBOTA i NIEDZIELA 08:00 - 16:00
23,24,25,26,27 STYCZNIA - PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 08:00 - 19:00
28 i 29 STYCZNIA - SOBOTA i NIEDZIELA 08:00 - 16:00

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10009
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Zapisy na zajęcia w semestrze wiosenno-letnim 2011/2012

Post autor: s_wojtkowski » 17 sty (wt) 2012, 16:21:02

Obrazek

Zapisy na zajęcia
w semestrze wiosenno-letnim roku szkolnego 2011/2012

:arrow: Ogłoszenie planu zajęć dla grup zaocznych (+ publikacja w internecie):
05/02/2012 (niedziela)

:arrow: Internetowe zapisy na zajęcia:
- dla grup SRz i TVz
06-08/02/2012 (poniedziałek, 12:00 - środa, 12:00)
- dla grup SGz i FOTOz
13-15/02/2012 (poniedziałek, 12:00 - środa, 12:00)

:arrow: Pierwsze zjazdy (i zapisy uzupełniające):
- dla grup SRz i TVz
10-11-12/02/2012 (piątek-sobota-niedziela)
- dla grup SGz i FOTOz
17-18-19/02/2012 (piątek-sobota-niedziela)

Malgoszata
Nowy(a)
Posty: 47
Rejestracja: 01 gru (śr) 2010, 01:00:00

Post autor: Malgoszata » 27 sty (pt) 2012, 12:06:05

Informujemy o terminach obecności (zaliczeniach) pana SZYMONA KOBUSIŃSKIEGO:

sobota / 4.02 / g. 15.30-20.30
niedziela / 5.02 / g. 8.30-15.30

nitka
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 729
Rejestracja: 18 paź (wt) 2005, 02:00:00

Post autor: nitka » 30 sty (pn) 2012, 15:35:13

UWAGA!!!

Karolina Breguła przypomina, że wszyscy ci, którzy nie zrobili swojego semestralnego projektu na zaliczenia będę musieli wykazać się znajomością twórczości następujących artystów: Sally Mann, Andreas Gursky, Nan Goldin, Roni Horn, Candida Hoffer, Jeff Wall, Gregory Crewdson, Thomas Ruff, Bernard i Hilla Becherowie, Wolfgang Tillmans.
Studenci dzienni mają do tego przeczytać zadaną przez Oiko Peterssena książkę "O fotografii" Susan Sontag.

zielonyszerszen
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7145
Rejestracja: 10 cze (pt) 2005, 02:00:00

PLAN SESJI EGZAMINACYJNEJ NA 3-5 LUTEGO

Post autor: zielonyszerszen » 01 lut (śr) 2012, 13:58:24

Szanowni Słuchacze grup zaocznych!

W związku z bardzo złą sytuacją w zaliczeniach poszczególnych przedmiotów, licznymi brakami we wpisach do indeksów, zgłaszaną powszechnie chęcią poprawiania (nie tylko niedostatecznych) ocen, postaraliśmy się o zapewnienie w najbliższy weekend obecności (prawie) wszystkich wykładowców prowadzących zajęcia w semestrze jesienno-zimowym. Jest to termin ponadplanowy i absolutnie ostateczny na uzupełnienie wszystkich braków, dlatego prosimy o dobre przygotowanie się i punktualne przybycie we właściwych godzinach do siedziby WSR.


PLAN SESJI EGZAMINACYJNEJ NA 3-5 LUTEGO 2012



PIĄTEK
17:15 – 18:45 – Kotowska Ewa – PhotoShop – sala 6
19:00 – 20:30 – Kotowska Ewa – CorelDraw – sala 6


SOBOTA
08:30 – 10:00 – Breguła Karolina – Autorski projekt fotograficzny – sala 1
08:30 – 10:00 – Kwiecień Ryszard – sala 3
08:30 – 10:00 – Szulc Cezary – sala 6

10:15 – 11:45 – Breguła Karolina – Dokumentacja w fotografii – sala 1
10:15 – 11:45 – Krężlewicz Włodzimierz – sala 2
10:15 – 11:45 – Kwiecień Ryszard – sala 3
10:15 – 11:45 – Ciechomski Piotr – Html – sala 4
10:15 – 11:45 – Szymczuk Maciej – FinalCut / Postprodukcja filmu reklamowego – sala 4
10:15 – 11:45 – Szulc Cezary – sala 6
10:15 – 11:45 – Madej Marek – ciemnia
10:15 – 11:45 – Stryjecki Mateusz – sala rysunkowa

12:00 – 13:30 – Niedziółka Michał – sala 1
12:00 – 13:30 – Dąbrowska Agnieszka – sala 3
12:00 – 13:30 – Ciechomski Piotr – Flash – sala 4
12:00 – 13:30 – Korczak Anna – sala 5
12:00 – 13:30 – Szulc Cezary – sala 6
12:00 – 13:30 – Sioma Marek – sala 6
12:00 – 13:30 – Szymczuk Maciej – AfterEffects / Postprodukcja filmu reklamowego – sala 7

13:45 – 15:15 – Niedziółka Michał – sala 1
13:45 – 15:15 – Dąbrowska Agnieszka – sala 3
13:45 – 15:15 – Korczak Anna – sala 5
13:45 – 15:15 – Szulc Cezary – sala 6
13:45 – 15:15 – Sioma Marek – sala 6
13:45 – 15:15 – Buśkiewicz Michał – sala 6
13:45 – 15:15 – Szwejkowski Daniel – sala 7
13:45 – 15:15 – Zięcina Adam – Premiere – sala 7
13:45 – 15:15 – Maciąg Rafał – sala 9

15:30 – 17:00 – Król Piotr – sala 1
15:30 – 17:00 – Kobusiński Szymon – sala 2
15:30 – 17:00 – Bogucki Piotr – sala 3
15:30 – 17:00 – Trębicki Michał – sala 4
15:30 – 17:00 – Sioma Marek – sala 6
15:30 – 17:00 – Buśkiewicz Michał – sala 6
15:30 – 17:00 – Zięcina Adam – Warsztaty filmowe – sala 7
15:30 – 17:00 – Siczek Sajda – sala rysunkowa
15:30 – 17:00 – Karpiłowski Leonard – ciemnia

17:15 – 18:45 – Kosson Grzegorz – sala 1
17:15 – 18:45 – Kobusiński Szymon – sala 2
17:15 – 18:45 – Bogucki Piotr – sala 3
17:15 – 18:45 – Buśkiewicz Michał – sala 6
17:15 – 18:45 – Issat Maciej – sala 7
17:15 – 18:45 – Karpiłowski Leonard – studio fotograficzne

19:00 – 20:30 – Harmas Ilona – sala 1
19:00 – 20:30 – Kobusiński Szymon – sala 2

Uwaga !!!
Pani Aneta Siejka – Warsztaty mediowe nie będzie obecna w sobotę.
Osoby, które chcę poprawić ocenę proszone są o kontakt aneta_siejka@wp.pl

NIEDZIELA
08:30 – 10:00 – Syrowatko Tomasz – Wszystkie przedmioty – sala 5
08:30 – 10:00 – Kobusiński Szymon – sala wizażu (po lewej stronie)

10:15 – 11:45 – Wojtkowski Sławomir – Wszystkie przedmioty – sala 1
10:15 – 11:45 – Orzewska Maria – Wszystkie przedmioty – sala 2
10:15 – 11:45 – Giżka Sylwia – sala 3
10:15 – 11:45 – Syrowatko Tomasz– Wszystkie przedmioty – sala 5
10:15 – 11:45 – Kłosowski Ryszard – sala 7
10:15 – 11:45 – Kobusiński Szymon – sala wizażu (po lewej stronie)
10:15 – 11:45 – Artur Waczko – Scenopisarstwo / Reklama telewizyjna – sala 9


12:00 – 13:30 – Wojtkowski Sławomir – Wszystkie przedmioty – sala 1
12:00 – 13:30 – Orzewska Maria – Wszystkie przedmioty – sala 2
12:00 – 13:30 – Krysiak Witold – grupa I i II roku – sala 3
12:00 – 13:30 – Syrowatko Tomasz – Wszystkie przedmioty – sala 5
12:00 – 13:30 – Wojciechowski Bartosz – grupa II roku – sala 6
12:00 – 13:30 – Masiak Mikołaj – grupa I i II roku – sala 7
12:00 – 13:30 – Artur Waczko – Reklama telewizyjna / Scenopisarstwo – sala 9
12:00 – 13:30 – Kobusiński Szymon – sala wizażu (po lewej stronie)


13:45 – 15:15 – Pławski Waldemar – grupa I i II roku – sala 1
13:45 – 15:15 – Śmigrodzka Barbara – grupa I i II roku – sala 3
13:45 – 15:15 – Syrowatko Tomasz – Wszystkie przedmioty – sala 5
13:45 – 15:15 – Wojciechowski Bartosz – grupa I roku – sala 6
13:45 – 15:15 – Wojtkowski Sławomir – Wszystkie przedmioty – sala 7
13:45 – 15:15 – Kobusiński Szymon – sala wizażu (po lewej stronie)

15:30 – 17:00 – Sierżęga Alek – grupa I i II roku – sala 1
15:30 – 17:00 – Łęska-Jasiak Beata – Znaki i Słownik – sala 2
15:30 – 17:00 – Tomaszczuk Zbigniew – grupa I roku – sala 3
15:30 – 17:00 – Syrowatko Tomasz – Wszystkie przedmioty – sala 5
15:30 – 17:00 – Jasiński Krzysztof – Dramaturgia filmowa – sala 6
15:30 – 17:00 – Błaszczyk Piotr – sala 7
15:30 – 17:00 – Mendecki Michał – studio fotograficzne

17:15 – 18:45 – Tomaszczuk Zbigniew – grupa II roku – sala 3
17:15 – 18:45 – Jasiński Krzysztof – Język filmu – sala 6
17:15 – 18:45 – Mendecki Michał – studio fotograficzne
Ostatnio zmieniony 02 lut (czw) 2012, 09:44:58 przez zielonyszerszen, łącznie zmieniany 2 razy.

Malgoszata
Nowy(a)
Posty: 47
Rejestracja: 01 gru (śr) 2010, 01:00:00

Post autor: Malgoszata » 01 lut (śr) 2012, 15:34:42

Serdecznie zapraszamy na rozpoczęcie roku dla grup marcowych, które odbędzie się w niedzielę 5 lutego 2012r. o godzinie 15:00 w sali nr 9.

Przewidziane atrakcje:

- rozdanie umów
- ogłoszenie planu zajęć oraz wyjaśnienie procedur wyboru przedmiotów
- niezapowiedziany test z języka angielskiego przydzielający do grup o określonych poziomach
- spotkanie z dyrektorem szkoły, który opowie o nadchodzącym semestrze i odpowie na wszystkie nurtujące Was pytania


(Spotkanie potrwa około 2 godzin.)

Do zobaczenia! :)

zielonyszerszen
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7145
Rejestracja: 10 cze (pt) 2005, 02:00:00

Post autor: zielonyszerszen » 03 lut (pt) 2012, 11:46:11

SESJA EGZAMINACYJNA W DNIACH 03-05/02/2012!

Zapraszamy wszystkich słuchaczy do sekretariatu po odbiór indeksów i kart egzaminacyjnych.

Aby móc uzyskać w/w dokumenty należy mieć uregulowane płatności za czesne do stycznia włącznie*.

*na wszelki wypadek uzbrójcie się w potwierdzenia wpłat czesnego!

Zablokowany