Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

i inne ważne informacje.

Moderatorzy: 0lka4, s_wojtkowski, zielonyszerszen, Zofia

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9752
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Re: Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 09 gru (pn) 2019, 18:11:18

Warsztaty z poligrafii dla PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO I i II

Poświeć swój czas aby wiedzieć więcej !!!
Całkowicie dobrowolne, całkowicie bezpłatnie warsztaty z poligrafii,
aby powtórzyć materiał, dowiedzieć się więcej, rozwiać wątpliwości!

Szkoła udostępni nam sale:
14 Grudnia o godz. 15.30 (Sala 4)
15 Grudnia o godz. 17.00 (Sala 2 lub 4)

Serdecznie zapraszam,
Witold Krysiak :)

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9752
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Re: Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 12 gru (czw) 2019, 17:58:35

Szanowni studenci I, II i III roku!

Zgodnie z obietnicą, mamy dla Was prezent pod choinkę- nowe legitymacje!

Odbiór dokumentu będzie możliwy tylko w godzinach 11-16 :)

Zapraszamy już od jutra !

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9752
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Re: Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 13 gru (pt) 2019, 09:08:49

REKLAMA AUDIOWIZUALNA - ZASADY ZALICZENIA
Zaliczenie reklamy audiowizualnej polega na grupowym opracowaniu dla wymyślonego przez siebie rodzaju mleka:
1. Atributes (cech produktu) - lista ok. 50-ciu,
2b. Value (wartości dla wybranych grup docelowych) - lista ok. 50 korzyści,
2a. Opcjonalnie dla osób walczących o ocenę celującą opracowanie cech użyteczności - lista 50 różnych zastosowań produktu,
3. Sporządzenie jednego drzewa - tzn. wybór jednego value (obietnica) i dobranie do niego stosownych atributes (poparcie),
4. Opracowanie 1-2 pomysłów reklamowych - nowela filmowa - maksymalnie na 1/2 strony A4 każdy (3 akapity, 8 zdań) - metodą odejścia od nie (wybieramy najgorszą cechę produktu i przerabiamy ją na kontekst reklamy lub zaletę) - pamiętamy, że pomysł musi uwzględniać przygotowane przez nas wcześniej drzewo.

Osoby, których nie było z jakichkolwiek powodów na zajęciach, mogą stworzyć własną grupę Wielkich Nieobecnych lub przygotować pracę indywidualnie. Nie mogą dołączać do grup, które pracowały na zajęciach.

Artur Waczko

P.S.
Nie bójcie się zaszaleć z pomysłami. Trzymam kciuki :)

ODPOWIEDZ