WSR-jaka jest??

Wszystko co dotyczy rekrutacji

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski

ODPOWIEDZ
ketlok
Nowy(a)
Posty: 8
Rejestracja: 10 maja (wt) 2005, 02:00:00

WSR-jaka jest??

Post autor: ketlok » 10 maja (wt) 2005, 16:14:53

Jestem studentem fotografii na jednej z Łódzkich szkół artystycznych ..jednak wiedza przekazywana przez wykładowców nie pokrywa sie z ponoszonymi kosztami(gdyby się pokrywała szkoła byłaby zupełnie darmowa:/(dot.FOTO!!!)Chciałbym przenieść się do Warszawy i zacząć nauke na WSR..chciałbym zdobyć jak najwięcej umiejętności praktycznych + oczywiście teorię..(wykłady z PHOTOSHOPA na obecnej uczelni prowadzone są przy tablicy, a nie przy sprzęcie komputerowym)...bardzo proszę o obiektywne uwagi na temat WSR...czekam wszelkie sugestie i dobre

sinar
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7525
Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00

Post autor: sinar » 10 maja (wt) 2005, 16:30:54

Co do samej specjalizacji foto to moze wypowiedza sie osoby ktore na niej sa. Ja mam tylko obowiazkowe dla wszystkich warsztaty foto i one sa dla mnie dosc trudne bo do tej pory prawie nie mialem z nia do czynienia a Pawel Duma no coz jest dosc wymagajacy.

Photoshopa na pewno nie bedziesz miec na tablicy tylko na kompie. Choc fakt faktem czasem moze byc malo miejsc. Sa 2 poziomy a i przy tych poziomach w sumie dalsze poziomy bo rozni wykladowcy (np. Cezary Szulc).

ketlok
Nowy(a)
Posty: 8
Rejestracja: 10 maja (wt) 2005, 02:00:00

WSR-jaka jest??

Post autor: ketlok » 10 maja (wt) 2005, 17:02:24

hmm no okey ,rozumiem czekam na jakieś informacje od osób na FOTO..jednak interesują mnie także opinie w związku z operatorką...a ogólnie jak oceniasz tą szkołę(ile wybrałeś specjalizacji np-czy da się tak serio powiązać dwa kierunki??)czy jest ona tylko uzupełnieniem już zdobytego wykształcenia??czy jest to pierwsza szkoła??pozdrawiam

sinar
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7525
Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00

Post autor: sinar » 10 maja (wt) 2005, 21:23:15