SALON EDUKACYJNY

Wszystko co dotyczy rekrutacji

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski

aw
akademiareklamy.edu.pl
akademiareklamy.edu.pl
Posty: 1397
Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00

Post autor: aw » 03 wrz (pt) 2004, 05:54:37

Rany, co za emocje - mam nadzieję, że mycha przeżyła ten zmasowany atak - trochę wiecej luzu i tolerancji halo! drodzy przyjaciele.
Każdy produkt i każdy rodzaj działalności potrzebuje promocji. Musi byc ona jednak strannie dobrana zarówno pod względem formy, miejsca jak i budżetu.
1. targi, to nie jest nasz kanał komunikacyjny - pojedź na tergi reklamy do Poznania - nie uświadczysz tam żadnej powaznej agencji reklamowej, to targi bryloków i innych gadżetów
2. jeśli wymyslisz będąc juz w szkole całkowicie unikatowy, ekstrawagancki sposób prezentacji WSR na takich targach, będziemy tam - wszystkie formy działań promocyjnych są realizowane przez naszych ludzi
3. to, że nie musimy sie martwić o chętnych nie znaczy, ze nie potrzebujemy marketingu - nasze kampanie maja jednak charakter wizerunkowy, ich celem jest dotarcie raczej do decydentów branży i zbudowanie takiej pozycji WSR aby każdy absolwent legitymujący sie dyplomem WSR miał wszędzie otwarte drzwi (zobacz obok jakich firm jest logo WSR np. teraz na plakacie "BELFRA" - premiera z Pszoniakiem już we wrześniu)
4. wolimy kupić skoner lub sponsorować festiwal filmów reklamowych niż nabijac kasę organizatorom podobnych targów i gnieździć się na jednym z wielu stoisk wśród tłuszczy - nie sprzedajemy produktu masowego - nie widziałem biostonoszy markowych firm w koszach supermarketów obmacywanych brudnymi łapami prostaczków
PS
adacho - to sie nazywa selektywny kanał komunikacji - zgadzam sie z Tobą w 100%

ODPOWIEDZ