a ile zostało miejsc

Wszystko co dotyczy rekrutacji

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski

ODPOWIEDZ
DiGi
Początkujący(a)
Początkujący(a)
Posty: 86
Rejestracja: 06 cze (pt) 2003, 02:00:00

Post autor: DiGi » 06 cze (pt) 2003, 17:30:33

A co powiecie o reklamie na stronach www, chodzi mi dokladnie o cale kampanie reklamowe wedlug mnie sa bardzo interesujace dla potencjalnego klienta poprzez ich interaktywnosc (np. gry, fora dyskusyjne)

p.s.
I chcialbym jeszcze zapytac do kiedy mozna skladac dokumenty. Obecnie jestem studentem informatyki na Politechnice Szczecinskiej zaocznie ale jakos bardzo doluje mnie ta szkola i odpycha za to bardzo podoba mi sie WSR chyba przeniose sie do was, chociaz szkoda ze to studium... :)

aw
akademiareklamy.edu.pl
akademiareklamy.edu.pl
Posty: 1397
Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00

Kampanie internetowe

Post autor: aw » 07 cze (sob) 2003, 00:18:23

Niestety ciągle jeszcze firmy nie doceniają roli internetu. Powodów jest kilka: problem dostępu, % ciągle niewielki udział managerów - użytkowników i przede wszystkim brak wiedzy.

Wyjątki chlubne, to najczęściej elementy kampanii CRM-owych wykorzystujące interaktywność tego medium.

Wystarczy przypomnieć kampanię jednego z browarów prezentującą m.in. na stronie coraz skąpiej odzianą młodą damą :lol: lub miasto internetowe jednej z sieci telefonii komurkowej. /Celowo nie podaję nazw firm, bo jakoś chyba one nie sponsorują tego forum/ :P

Żaden inny kanał komunikacji nie daje takiej możliwości interakcji i personalizacji oferty. Dlatego myślę, że bardzo szybko telewizja przeniesie się do sieci a prasa wogóle skończy w formie vortali tematycznych. Czego nam wszystkim życzę.

PS

W kwestii policealna / wyższa

jakby była wyższa, musiałaby robić rzeczy, które męczyłyby Cię, bo wymagałby tego od niej MEN

ale bądź dobrej mysli i w tej kwestii :wink:


więcej szczegolow moge na maila
a dokumenty przyjmujemy niestety do wyczerpania miejsc - max 40 osób dla każdej specjalizacji

DiGi