Jestem absolwentem WSR i mam dla Was konkurs
Konkurs polega na stworzeniu strategii promocyjnej dla Pizzerii Sonata oraz opracowaniu plakatów reklamowych. Możecie również zaproponować własną formę reklamy, która byłaby według was najbardziej odpowiednia (uzasadnij).
SONATA to miejsce, w którym można nie tylko zjeść i wypić wspaniałe polskie regionalne i niemieckie piwo, ale także posłuchać najlepszych przebojów lat 60-90 lub Smooth Jazzu (więcej informacji na stronie internetowej www.sonata.entro.pl).
Grupa docelowa:
• młodzież powyżej 18 roku życia
• rodziny z dziećmi
• pracownicy biur
Lokal mieści się w Warszawie na Woli ul. Jana Olbrachta 35
W okolicy istnieje duża konkurencja m.in.: Telepizza, Da Grasso i wiele prywatnych małych lokali.
Stworzoną formą przekazu nie może być typowa ulotka zaśmiecająca skrzynki pocztowe i kosze na ulicach. Musi to być kampania wyróżniająca się z tłumu konkurencji.
Koszt przeprowadzonej kampanii nie może przekraczać 6 000,00zł
Cele, który chcemy osiągnąć:
• zwiększenie ilości klientów
• uświadomić mieszkańcom terenu obitego naszymi usługami o istnieniu wyżej wymienionego lokalu i zaprezentowaniu go z jak najlepszej strony
Nagroda:
• 200,00 zł
• Zaproszenie do Pizzerii: kierownik sponsoruje rachunek do 100 zł
• Możliwość umieszczenia w Port folio swojego dzieła.
Więcej informacji mogę udzielić na maila bartoszewicz.bano@gmail.com lub telefonicznie tel 0 604 123 350
Prace proszę nadsyłać na powyższy mail do dnia 15.09.2010
Pliki proszę nadsyłać w formacie PDF
Działania promocyjne, które były prowadzone na terenie objętym strefą dostaw –
Kolportaż ulotek
Degustacja pizzy w najbardziej ruchliwych miejscach naszego rejonu.
(centra handlowe, ruchliwe pasaże )
Istnieje możliwość rozwiązania konkursu gdy nie znajdziemy laureata konkursu.
Zwyciężca zostanie poinformowany o wygranej telefonicznie i mailem
Do nadesłanej pracy proszę dopiąć imię i nazwisko oraz telefon i mail.
POWODZENIA!!!
