Konkursy
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Wyrocznia WSR
- Posty: 11594
- Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00
Konkursy
Sitcomm Awards
"Sitcomm Awards to nagrody dla fotografów z krajów, które niedawno wstąpiły do UE, a także b. ZSRR i południowej Europy (Turcja, Grecja, kraje bałkańskie). Na konkurs można zgłaszać prace, który powstały najwcześniej w 2007 r. Sponsorem konkursu jest Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki.
Termin nadsyłania zgłoszeń do 15 września 2008 r. Więcej na www.photo.sittcomm.sk www.visegradfund.org
"
"Sitcomm Awards to nagrody dla fotografów z krajów, które niedawno wstąpiły do UE, a także b. ZSRR i południowej Europy (Turcja, Grecja, kraje bałkańskie). Na konkurs można zgłaszać prace, który powstały najwcześniej w 2007 r. Sponsorem konkursu jest Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki.
Termin nadsyłania zgłoszeń do 15 września 2008 r. Więcej na www.photo.sittcomm.sk www.visegradfund.org
"
Ostatnio zmieniony 10 lip (czw) 2008, 08:32:47 przez Happy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Wyrocznia WSR
- Posty: 11594
- Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00
Pilsner Urquell International Photography Awards 2008
Do 15 lipca 2008 można jeszcze zgłaszać prace na jeden z najbardziej prestiżowych konkursów fotograficznych, Pilsner Urquell International Photography Awards.
Co roku na konkurs napływa około 20.000 zgłoszeń z całego świata - zarówno od profesjonalistów, jak i amatorów. Profesjonaliści (za profesjonalnego fotografa uważa się osobę, która z fotografowania czerpie ponad 60% swoich dochodów) mogą startować w ośmiu kategoriach konkursowych, z których każda zawiera od kilku do kilkunastu podkategorii. Osobno oceniani są amatorzy, którzy mogą zgłaszać swoje prace w siedmiu kategoriach. Autor najlepszego amatorskiego zdjęcia zdobywa statuetkę Lucie Award, tytuł "Odkrycia Roku" oraz nagrodę w wysokości 5.000 USD. Zwycięzcy wszystkich 16 kategorii rywalizują o tytuł Międzynarodowego Fotografa Roku, statuetkę Lucie Award oraz nagrodę finansową w wysokości 10.000 USD. Warunkiem uczestniczenia w konkursie jest ukończenie przez autora 21 roku życia, uiszczenie opłaty i zgłoszenie jej do jednej (lub kilku) kategorii. W ubiegłym roku wśród laureatów konkursu znaleźli się Polacy: Michał Szlaga i Zosia Zija.
Zgłoszenia można dokonać za pośrednictwem polskojęzycznej strony www.foto.pilsner.pl lub bezpośrednio na stronie konkursu www.photoawards.com."
Do 15 lipca 2008 można jeszcze zgłaszać prace na jeden z najbardziej prestiżowych konkursów fotograficznych, Pilsner Urquell International Photography Awards.
Co roku na konkurs napływa około 20.000 zgłoszeń z całego świata - zarówno od profesjonalistów, jak i amatorów. Profesjonaliści (za profesjonalnego fotografa uważa się osobę, która z fotografowania czerpie ponad 60% swoich dochodów) mogą startować w ośmiu kategoriach konkursowych, z których każda zawiera od kilku do kilkunastu podkategorii. Osobno oceniani są amatorzy, którzy mogą zgłaszać swoje prace w siedmiu kategoriach. Autor najlepszego amatorskiego zdjęcia zdobywa statuetkę Lucie Award, tytuł "Odkrycia Roku" oraz nagrodę w wysokości 5.000 USD. Zwycięzcy wszystkich 16 kategorii rywalizują o tytuł Międzynarodowego Fotografa Roku, statuetkę Lucie Award oraz nagrodę finansową w wysokości 10.000 USD. Warunkiem uczestniczenia w konkursie jest ukończenie przez autora 21 roku życia, uiszczenie opłaty i zgłoszenie jej do jednej (lub kilku) kategorii. W ubiegłym roku wśród laureatów konkursu znaleźli się Polacy: Michał Szlaga i Zosia Zija.
Zgłoszenia można dokonać za pośrednictwem polskojęzycznej strony www.foto.pilsner.pl lub bezpośrednio na stronie konkursu www.photoawards.com."
Ostatnio zmieniony 10 lip (czw) 2008, 08:33:01 przez Happy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Wyrocznia WSR
- Posty: 11594
- Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00
Ekologia w Obiektywie 2008
Wernisaż pokonkursowej wystawy fotograficznej "Ekologia w Obiektywie 2008" oraz spotkanie poświęcone współpracy środowisk twórczych, nauki i biznesu, na rzecz ochrony klimatu odbędzie się 10 lipca 2008 r. o godz. 17.00 w Starej Galerii ZPAF w Warszawie.
W spotkaniu udział wezmą Piotr Adamczyk, Elżbieta Dzikowska, Katarzyna Figura, Ewelina Flinta, Dorota Wellman - Ambasadorowie Klubu Światłoczułych, internetowej społeczności wszystkich, którzy są przekonani, że ochrona klimatu zależy w ogromnej mierze od nas samych i od naszych zachowań w codziennym życiu. Na wernisażu będzie mieć miejsce prapremierowe wykonanie piosenki - utworu skomponowanego specjalnie jako muzyczny apel o ekologiczną postawę: "Bądź światoczuły. Wyłączaj - zakręcaj - segreguj!". Współkompozytorką i wykonawczynią eko-songu będzie Ewelina Flinta - Ambasador Klubu Światoczułych.
Na wernisażu zaprezentowani zostaną laureaci tegorocznej edycji konkursu „Ekologia w Obiektywie 2008, której tematem były „Oblicza Ziemi. Nauka w trosce o klimat.”. Konkurs od kilku lat organizuje, jako otwarty dla wszystkich fotografujących, firma Bayer.
„Ekologia w Obiektywie 2008”, Stara Galeria ZPAF, pl. Zamkowy 8, Warszawa (10.07.-20.07.2008); mury Barbakanu, Warszawa (10.07.-10.08.2008), Gdynia, Al. Jana Pawła II na wysokości okrętu „Błyskawica" (18.08.-30.09.2008)."
Wernisaż pokonkursowej wystawy fotograficznej "Ekologia w Obiektywie 2008" oraz spotkanie poświęcone współpracy środowisk twórczych, nauki i biznesu, na rzecz ochrony klimatu odbędzie się 10 lipca 2008 r. o godz. 17.00 w Starej Galerii ZPAF w Warszawie.
W spotkaniu udział wezmą Piotr Adamczyk, Elżbieta Dzikowska, Katarzyna Figura, Ewelina Flinta, Dorota Wellman - Ambasadorowie Klubu Światłoczułych, internetowej społeczności wszystkich, którzy są przekonani, że ochrona klimatu zależy w ogromnej mierze od nas samych i od naszych zachowań w codziennym życiu. Na wernisażu będzie mieć miejsce prapremierowe wykonanie piosenki - utworu skomponowanego specjalnie jako muzyczny apel o ekologiczną postawę: "Bądź światoczuły. Wyłączaj - zakręcaj - segreguj!". Współkompozytorką i wykonawczynią eko-songu będzie Ewelina Flinta - Ambasador Klubu Światoczułych.
Na wernisażu zaprezentowani zostaną laureaci tegorocznej edycji konkursu „Ekologia w Obiektywie 2008, której tematem były „Oblicza Ziemi. Nauka w trosce o klimat.”. Konkurs od kilku lat organizuje, jako otwarty dla wszystkich fotografujących, firma Bayer.
„Ekologia w Obiektywie 2008”, Stara Galeria ZPAF, pl. Zamkowy 8, Warszawa (10.07.-20.07.2008); mury Barbakanu, Warszawa (10.07.-10.08.2008), Gdynia, Al. Jana Pawła II na wysokości okrętu „Błyskawica" (18.08.-30.09.2008)."
-
- Wyrocznia WSR
- Posty: 11594
- Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00
Konkurs na logo portalu e-przewodniki.pl
Wydawnictwo Bezdroża ogłosiło konkurs na logo portalu e-przewodniki-pl. Konkurs jest otwarty dla wszystkich twórców. Logo powinno zawierać nazwę portalu e-przewodniki.pl oraz oddawać charakter i tematykę portalu. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2000 zł brutto oraz cyfrowy aparat fotograficzny Olympus µ780. Dodatkowo zostanie wyłonionych 5 finalistów konkursu, którzy otrzymają przewodniki Wydawnictwa Bezdroża oraz kupony rabatowe na zakupy w księgarni internetowej bezdroza.pl.
Zgłoszenia konkursowe będą oceniane według następujących kryteriów:
a) Wartości projektowe: oddanie charakteru i tematyki portalu e-przewodniki.pl
b) Wartości marketingowe: wywoływanie pozytywnych skojarzeń, łatwość rozpoznania i zapamiętania
c) Wartości użytkowe pod kątem wykorzystywania logo, jako grafiki komputerowej, a także czytelność w różnych skalach, funkcjonowanie w wersji czarno–białej i barwnej.
Społecznościowy portal turystyczny e-przewodniki.pl powstaje przy współpracy podróżników-pasjonatów. Wprowadzają oni do bazy informacje oraz zdjęcia wartych polecenia atrakcji, miejsc noclegowych, restauracji i innych ciekawych obiektów turystycznych w Polsce i na świecie. Z e-przewodników można korzystać za darmo przez stronę internetową e-przewodniki.pl, a także pobierać je na komórkę i na GPS. Do portalu, który ruszył w maju 2008 r., dodano już blisko 4000 obiektów.
Więcej informacji: Iwona Podgórska, Kierownik Marketingu Wydawnictwa Bezdroża, tel. 012 269-29-61, tel. kom. 0607-311-406, e-mail: iwona.podgorska@bezdroza.com.p"
Wydawnictwo Bezdroża ogłosiło konkurs na logo portalu e-przewodniki-pl. Konkurs jest otwarty dla wszystkich twórców. Logo powinno zawierać nazwę portalu e-przewodniki.pl oraz oddawać charakter i tematykę portalu. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2000 zł brutto oraz cyfrowy aparat fotograficzny Olympus µ780. Dodatkowo zostanie wyłonionych 5 finalistów konkursu, którzy otrzymają przewodniki Wydawnictwa Bezdroża oraz kupony rabatowe na zakupy w księgarni internetowej bezdroza.pl.
Zgłoszenia konkursowe będą oceniane według następujących kryteriów:
a) Wartości projektowe: oddanie charakteru i tematyki portalu e-przewodniki.pl
b) Wartości marketingowe: wywoływanie pozytywnych skojarzeń, łatwość rozpoznania i zapamiętania
c) Wartości użytkowe pod kątem wykorzystywania logo, jako grafiki komputerowej, a także czytelność w różnych skalach, funkcjonowanie w wersji czarno–białej i barwnej.
Społecznościowy portal turystyczny e-przewodniki.pl powstaje przy współpracy podróżników-pasjonatów. Wprowadzają oni do bazy informacje oraz zdjęcia wartych polecenia atrakcji, miejsc noclegowych, restauracji i innych ciekawych obiektów turystycznych w Polsce i na świecie. Z e-przewodników można korzystać za darmo przez stronę internetową e-przewodniki.pl, a także pobierać je na komórkę i na GPS. Do portalu, który ruszył w maju 2008 r., dodano już blisko 4000 obiektów.
Więcej informacji: Iwona Podgórska, Kierownik Marketingu Wydawnictwa Bezdroża, tel. 012 269-29-61, tel. kom. 0607-311-406, e-mail: iwona.podgorska@bezdroza.com.p"
-
- Wyrocznia WSR
- Posty: 11594
- Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00
Konkurs fotograficzny Uchwyć piękno dzikiej przyrody
Greenpeace i magazyn FOTO ogłosiły konkurs fotograficzny, skierowany do wszystkich fotografujących. Wystarczy uchwycić piękno dzikiej przyrody w obiektywie i prześlij zdjęcie. Organizatorzy czekają na zdjęcia zwierząt w ich naturalnym otoczeniu. Najlepsze prace opublikują w kalendarzu. Każdy uczestnik konkursu może nadesłać maksymalnie pięć zdjęć. Konkursowe prace powinny mieć postać czarno-białej lub barwnej odbitki na papierze fotograficznym formatu minimalnie 13 x 18 cm, maksymalnie 20 x 30 cm lub formę pliku w rozdzielczości 300 dpi, przystosowanego do wydruku w formacie 10 x 15 cm, maksymalnie 20 x 30 cm zapisanego w formacie jpg. Do prac należy dołączyć następujące dane: imię i nazwisko, adres z kodem pocztowym, numer telefonu i ewentualnie e-mail. Na zwycięzców czekają nagrody ufundowane przez magazyn FOTO i Fundację Greenpeace Polska.
Termin nadsyłania zdjęć upływa 24 sierpnia 2008 r. Konkursowe prace należy nadsyłać na adres redakcji: IPI Sp.z.o.o., ul. Literacka 15A/40, 01-864 Warszawa, lub mailem na adres promocja@foto.com.pl (plik do 2MB)."
Greenpeace i magazyn FOTO ogłosiły konkurs fotograficzny, skierowany do wszystkich fotografujących. Wystarczy uchwycić piękno dzikiej przyrody w obiektywie i prześlij zdjęcie. Organizatorzy czekają na zdjęcia zwierząt w ich naturalnym otoczeniu. Najlepsze prace opublikują w kalendarzu. Każdy uczestnik konkursu może nadesłać maksymalnie pięć zdjęć. Konkursowe prace powinny mieć postać czarno-białej lub barwnej odbitki na papierze fotograficznym formatu minimalnie 13 x 18 cm, maksymalnie 20 x 30 cm lub formę pliku w rozdzielczości 300 dpi, przystosowanego do wydruku w formacie 10 x 15 cm, maksymalnie 20 x 30 cm zapisanego w formacie jpg. Do prac należy dołączyć następujące dane: imię i nazwisko, adres z kodem pocztowym, numer telefonu i ewentualnie e-mail. Na zwycięzców czekają nagrody ufundowane przez magazyn FOTO i Fundację Greenpeace Polska.
Termin nadsyłania zdjęć upływa 24 sierpnia 2008 r. Konkursowe prace należy nadsyłać na adres redakcji: IPI Sp.z.o.o., ul. Literacka 15A/40, 01-864 Warszawa, lub mailem na adres promocja@foto.com.pl (plik do 2MB)."
-
- Wyrocznia WSR
- Posty: 11594
- Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00
Konkursu na identyfikację wizualną
Przedmiotem konkursu jest opracowanie szkicu identyfikacji wizualnej Fundacji PLANTACJA SZTUKI składającej się z: logotypu, folderu informacyjnego, prezentacji multimedialnej, ulotki/pocztówki, wizytówek, papiery firmowego, baneru , a także projektu strony WWW i gadżetu fundacji.
Dla zwycięzcy przewidziano nagrodę pieniężną 10 000 złotych brutto. Laureata wyłoni komisja konkursowa w składzie: Rene Wawrzkiewicz, Bogna Świątkowska, Jerzy Porębski, Wojciech Eksner (Plantacja Sztuki).
Więcej informacji www.plantacja.org.pl Pełny regulamin konkursu: m.eksner@plantacja.org.pl Termin nadsyłania zgłoszeń do 30 września 2008 r."
Przedmiotem konkursu jest opracowanie szkicu identyfikacji wizualnej Fundacji PLANTACJA SZTUKI składającej się z: logotypu, folderu informacyjnego, prezentacji multimedialnej, ulotki/pocztówki, wizytówek, papiery firmowego, baneru , a także projektu strony WWW i gadżetu fundacji.
Dla zwycięzcy przewidziano nagrodę pieniężną 10 000 złotych brutto. Laureata wyłoni komisja konkursowa w składzie: Rene Wawrzkiewicz, Bogna Świątkowska, Jerzy Porębski, Wojciech Eksner (Plantacja Sztuki).
Więcej informacji www.plantacja.org.pl Pełny regulamin konkursu: m.eksner@plantacja.org.pl Termin nadsyłania zgłoszeń do 30 września 2008 r."
-
- Wyrocznia WSR
- Posty: 11594
- Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00
Konkurs w ramach Festiwalu TRANSVIZUALIA
Festiwal TRANSVIZUALIA 008: MEDIASCREAM! (2-12.10.2008, Gdynia) zaprasza artystów do nadsyłania prac wykonanych w różnorodnych technikach medialnych i multimedialnych, opartych o wykorzystanie obrazu i dźwięku w zapisie cyfrowym. O przyjęciu pracy decyduje jej innowacyjny charakter. Akceptowane są prace artystyczne z zakresu video artu, instalacji: video, interaktywnej, url, eksperymentu filmowego, animacji. Tematyka prac dowolna. Najlepiej, żeby łączyły one obraz i dźwięk.
Festiwal TRANSVIZUALIA stanowi interaktywny eksperyment wizualno-muzyczny odnoszący się do idei przenikania i współistnienia sztuk oraz multimedialnej syntezy sztuki współczesnej i technologii.
Termin przyjmowania zgłoszeń do 31 sierpnia 2008 r. Więcej na www.transvizualia.com "
Festiwal TRANSVIZUALIA 008: MEDIASCREAM! (2-12.10.2008, Gdynia) zaprasza artystów do nadsyłania prac wykonanych w różnorodnych technikach medialnych i multimedialnych, opartych o wykorzystanie obrazu i dźwięku w zapisie cyfrowym. O przyjęciu pracy decyduje jej innowacyjny charakter. Akceptowane są prace artystyczne z zakresu video artu, instalacji: video, interaktywnej, url, eksperymentu filmowego, animacji. Tematyka prac dowolna. Najlepiej, żeby łączyły one obraz i dźwięk.
Festiwal TRANSVIZUALIA stanowi interaktywny eksperyment wizualno-muzyczny odnoszący się do idei przenikania i współistnienia sztuk oraz multimedialnej syntezy sztuki współczesnej i technologii.
Termin przyjmowania zgłoszeń do 31 sierpnia 2008 r. Więcej na www.transvizualia.com "
-
- Wyrocznia WSR
- Posty: 11594
- Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00
Konkurs Wykluczone!
„Wykluczone!” to konkurs, którego tematem są opuszczone, zaniedbane, wymarłe, zdewastowane obiekty przemysłowe, dworce, domy, tereny i rzeczy. To wszystko, co straciło swoją społeczną funkcję i – albo zyska nową albo ulega degradacji. Organizatorzy chcą pomóc lokalnym społecznościom spojrzeć na stwarzające z ich punktu widzenia jedynie problemy obiekty – jako na coś potencjalnie wartościowego, co mogłoby „znaleźć” sobie nową funkcję. Przyjmowane są prace autorów w każdym wieku, dowolnej profesji i z całego świata. Wykluczone! to zatem także sposób, aby wiele skazanych na „wykluczenie”, obiektów zachować dla „potomności" – realnie lub wirtualnie.
Innym ważnym celem konkursu jest stworzenie platformy dyskusji, o tym co dziś jest, a co nie jest zabytkiem, co jest, a co nie jest interesem społecznym, jak ma wyglądać krajobraz kulturowy w XXI wieku, czym jest przestrzeń publiczna, dziedzictwo kulturowe, co się "opłaca" ze społecznego punktu widzenia... Wykluczone przestrzenie są tu jak zwierciadło, w którym odbijają się te wszystkie problemy.
Prace należy nadsyłać na adres Stowarzyszenie STEP, ul. Radziłowska 5 m. 1, 03-943 Warszawa w terminie do 10 września 2008 r. ogłoszenie wyników 30 września 2008 r. Dodatkowe informacje: ja.pani.ka@gmail.com tel. 0 667 173 564"
„Wykluczone!” to konkurs, którego tematem są opuszczone, zaniedbane, wymarłe, zdewastowane obiekty przemysłowe, dworce, domy, tereny i rzeczy. To wszystko, co straciło swoją społeczną funkcję i – albo zyska nową albo ulega degradacji. Organizatorzy chcą pomóc lokalnym społecznościom spojrzeć na stwarzające z ich punktu widzenia jedynie problemy obiekty – jako na coś potencjalnie wartościowego, co mogłoby „znaleźć” sobie nową funkcję. Przyjmowane są prace autorów w każdym wieku, dowolnej profesji i z całego świata. Wykluczone! to zatem także sposób, aby wiele skazanych na „wykluczenie”, obiektów zachować dla „potomności" – realnie lub wirtualnie.
Innym ważnym celem konkursu jest stworzenie platformy dyskusji, o tym co dziś jest, a co nie jest zabytkiem, co jest, a co nie jest interesem społecznym, jak ma wyglądać krajobraz kulturowy w XXI wieku, czym jest przestrzeń publiczna, dziedzictwo kulturowe, co się "opłaca" ze społecznego punktu widzenia... Wykluczone przestrzenie są tu jak zwierciadło, w którym odbijają się te wszystkie problemy.
Prace należy nadsyłać na adres Stowarzyszenie STEP, ul. Radziłowska 5 m. 1, 03-943 Warszawa w terminie do 10 września 2008 r. ogłoszenie wyników 30 września 2008 r. Dodatkowe informacje: ja.pani.ka@gmail.com tel. 0 667 173 564"
-
- Wyrocznia WSR
- Posty: 11594
- Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00
Konkurs Ratujmy przyrodę!
Komisja Ochrony Przyrody przy PTTK Oddział "Beskid Śląski" w Cieszynie zachęca wszystkich fotografujących do udziału w konkursie, którego celem jest pokazanie na zdjęciach, że warto i trzeba chronić przyrodę, oraz tego, jak można to robić skutecznie.
Prace nadesłane na Konkurs powinny dotyczyć ratowania przyrody, zagrożonych gatunków, ingerencji człowieka w środowisko naturalne itp. W konkursie nie będą brały udział prace, które nie promują hasła konkursu. Uczestnik może zgłosić na Konkurs maksymalnie 5 zdjęć (łącznie). Minimalny format nadsyłanych zdjęć to A4 (papier fotograficzny matowy lub błyszczący), technika wykonania zdjęć jest dowolna. Oprócz zdjęć na papierze fotograficznym, należy również dostarczyć te same zdjęcia w wersji elektronicznej na płycie CD.
Termin nadsyłania prac upływa 15 września 2008 r. Pytania można kierować na adres: andejolena@wp.pl. Więcej na: www.pttkcieszyn.fm.interia.pl"
Komisja Ochrony Przyrody przy PTTK Oddział "Beskid Śląski" w Cieszynie zachęca wszystkich fotografujących do udziału w konkursie, którego celem jest pokazanie na zdjęciach, że warto i trzeba chronić przyrodę, oraz tego, jak można to robić skutecznie.
Prace nadesłane na Konkurs powinny dotyczyć ratowania przyrody, zagrożonych gatunków, ingerencji człowieka w środowisko naturalne itp. W konkursie nie będą brały udział prace, które nie promują hasła konkursu. Uczestnik może zgłosić na Konkurs maksymalnie 5 zdjęć (łącznie). Minimalny format nadsyłanych zdjęć to A4 (papier fotograficzny matowy lub błyszczący), technika wykonania zdjęć jest dowolna. Oprócz zdjęć na papierze fotograficznym, należy również dostarczyć te same zdjęcia w wersji elektronicznej na płycie CD.
Termin nadsyłania prac upływa 15 września 2008 r. Pytania można kierować na adres: andejolena@wp.pl. Więcej na: www.pttkcieszyn.fm.interia.pl"
Ostatnio zmieniony 11 lip (pt) 2008, 10:08:21 przez Happy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Wyrocznia WSR
- Posty: 11594
- Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00
X Oleski Konkurs Fotograficzny
Miejski Dom Kultury w Olesnie zaprasza wszystkich pasjonatów robienia zdjęć do udziału w X Oleskim Konkursie Fotograficznym i nadsyłania prac w trzech kategoriach tematycznych: Oleskie pejzaże, Kot, Radość. Konkurs otwarty dla amatorów.
Każdy uczestnik może przesłać po jednej pracy we wszystkich trzech kategoriach. Reportaż do 5 zdjęć będzie traktowany jako jedna praca w danej kategorii. Prace winny mieć postać odbitki na papierze fotograficznym FUJI FILM o wymiarach 15x21 cm lub większe. Na każdym zdjęciu umieścić kategorię oraz godło uczestnika. W zalakowanej kopercie należy umieścić dane: imię i nazwisko autora, adres i nr telefonu. Na kopercie należy umieścić godło uczestnika konkursu.
Prace należy nadsyłać do 15 października 2008 r. pod adres: Miejski Dom Kultury, 46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 31 z dopiskiem: „ X Oleski Konkurs Fotograficzny”.
Nadesłanie zdjęcia jest równoznaczne ze zgodą na jego bezpłatną publikację w prasie, katalogu i Internecie. Zdjęcia nie podlegają zwrotowi. Trzy pierwsze miejsca z każdej kategorii otrzymują atrakcyjne nagrody. Laureaci konkursu zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie. Ogłoszenie wyników X OLESKIEGO KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO i wręczenie nagród laureatom oraz wyróżnionym nastąpi w 24 października 2008 r. w MDK Olesno podczas wernisażu konkursu. Organizatorzy konkursu zorganizują wernisaż prac fotograficznych w Miejskim Domu Kultury w Oleśnie, a także prezentacje nagrodzonych prac na stronach internetowych MDK w Oleśnie.
Szczegółowe informacje o konkursie: Miejski Dom Kultury w Oleśnie, tel. 034 358 24 45; Fotografika M. Dedyk, zakład, tel. 034 359 78 50."
Miejski Dom Kultury w Olesnie zaprasza wszystkich pasjonatów robienia zdjęć do udziału w X Oleskim Konkursie Fotograficznym i nadsyłania prac w trzech kategoriach tematycznych: Oleskie pejzaże, Kot, Radość. Konkurs otwarty dla amatorów.
Każdy uczestnik może przesłać po jednej pracy we wszystkich trzech kategoriach. Reportaż do 5 zdjęć będzie traktowany jako jedna praca w danej kategorii. Prace winny mieć postać odbitki na papierze fotograficznym FUJI FILM o wymiarach 15x21 cm lub większe. Na każdym zdjęciu umieścić kategorię oraz godło uczestnika. W zalakowanej kopercie należy umieścić dane: imię i nazwisko autora, adres i nr telefonu. Na kopercie należy umieścić godło uczestnika konkursu.
Prace należy nadsyłać do 15 października 2008 r. pod adres: Miejski Dom Kultury, 46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 31 z dopiskiem: „ X Oleski Konkurs Fotograficzny”.
Nadesłanie zdjęcia jest równoznaczne ze zgodą na jego bezpłatną publikację w prasie, katalogu i Internecie. Zdjęcia nie podlegają zwrotowi. Trzy pierwsze miejsca z każdej kategorii otrzymują atrakcyjne nagrody. Laureaci konkursu zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie. Ogłoszenie wyników X OLESKIEGO KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO i wręczenie nagród laureatom oraz wyróżnionym nastąpi w 24 października 2008 r. w MDK Olesno podczas wernisażu konkursu. Organizatorzy konkursu zorganizują wernisaż prac fotograficznych w Miejskim Domu Kultury w Oleśnie, a także prezentacje nagrodzonych prac na stronach internetowych MDK w Oleśnie.
Szczegółowe informacje o konkursie: Miejski Dom Kultury w Oleśnie, tel. 034 358 24 45; Fotografika M. Dedyk, zakład, tel. 034 359 78 50."
-
- Wyrocznia WSR
- Posty: 11594
- Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00
Konkurs To coś!
Czy przy tworzeniu symbolu miejsca można wyjść poza tradycyjne myślenie o przedmiocie? Czy zapach, smak lub dźwięk mogą być jednoznacznym odwołaniem do niezwykłego połączenia architektury, natury, atmosfery czy sztuki? To jedno z wielu pytań, jakie postawili organizatorzy konkursu na „TO COŚ”, zapraszając tym samym młodych zdolnych do kreatywnego wysiłku.
Konkurs na „TO COŚ” może być interesującym wyzwaniem nie tylko dla projektantów. Jego organizatorzy - Stary Browar i Art Station Foundation (dawniej Kulczyk Foundation) - uważają, że każdy, kto ma otwarty umysł i chęć tworzenia rzeczy nietypowych, może zmierzyć się z tym zadaniem. Takie podejście daje dużą dowolność przy tworzeniu symbolu, który wykracza poza dotychczas spotykaną koncepcję gadżetu czy pamiątki. To kwestia dobrania odpowiedniego nośnika, który umożliwia zachowanie właściwości danej kompozycji - innego nośnika w przypadku melodii, aromatu, smaku, kształtu, czy wyglądu, lub też ich zestawień.
W zamyśle organizatorów niezwykłość „TO COŚ” będzie odzwierciedlona nie tylko w formie, ale również w jego treści. „TO COŚ” będzie wyrazem idei 50/50, która charakteryzuje wszystkie projekty stworzone przez Grażynę Kulczyk. Idea 50/50 zakłada bowiem, że każdy projekt składa się zawsze w połowie z działalności artystycznej. Natomiast druga połowa jest określana w zależności od specyfiki danej aktywności. W przypadku Starego Browaru jest to w 50 % sztuka i w 50% biznes, gdzie biznes jest celem rozwoju sztuki, a sztuka celem rozwoju biznesu. Dla porównania Art Stations Foundation to w 50% sztuka i w 50% edukacja, a w przypadku Blow up Hall jest to idea łączenia w równym stopniu sztuki i przyjemności wypoczynku.
Przy tworzeniu „TO COŚ” na pewno warto uruchomić wszystkie zmysły: smak, węch, dotyk, słuch, wzrok, ale także intuicję. Tak, aby „TO COŚ”, miało możliwość nie tylko przypominania o idei 50/50, ale także by stało się nośnikiem informacji dla osób, które jej jeszcze nie znają. Ponadto warto zrobić to nie tylko dla sprawdzenia swoich umiejętności, ale też dla nagrody w wysokości 10 tysięcy zł, czy też własnej satysfakcji. Z pewnością będzie ona tym większa, gdyż docelowo „TO COŚ” ma zostać przekazane do masowego rozpowszechniania i szerokiej dystrybucji.
Warto również się skusić na podjęcie rękawicy i zmierzenie się z wyzwaniem, gdyż projekty będę oceniali wybitni znawcy projektowania: Beata Bochińska z Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Magda Kochanowska z kwartalnika projektowego „2+3D” i Bogna Świątkowska z Fundacji Nowej Kultury Bęc Zmiana. W komisji konkursowej będzie również zasiadała Grażyna Kulczyk - twórczyni Starego Browaru oraz Agnieszka Sumelka z Art Stations Foundation.
Uczestnikiem Konkursu jest osoba, która dokona zgłoszenia Organizatorom Projektu „TO COŚ” oraz swoich danych osobowych i kontaktowych (w osobnym pliku albo w osobnej kopercie) poprzez przesłanie go pocztą elektroniczną na adres pr@starybrowar.pl w tytule e-maila wpisując: „Konkurs na „TO COŚ” w terminie do dnia 15 października 2008 r. albo doręczając na adres siedziby Organizatora – Spółki Fortis Sp. z o.o. w terminie do dnia 15 października 2008 r., do godziny 16.00. (decyduje data otrzymania przesyłki przez Organizatora – spółkę Fortis Sp. z o.o.). Organizator poinformuje o wyłonieniu zwycięzcy w terminie do dnia 15 listopada 2008 r.
Czy przy tworzeniu symbolu miejsca można wyjść poza tradycyjne myślenie o przedmiocie? Czy zapach, smak lub dźwięk mogą być jednoznacznym odwołaniem do niezwykłego połączenia architektury, natury, atmosfery czy sztuki? To jedno z wielu pytań, jakie postawili organizatorzy konkursu na „TO COŚ”, zapraszając tym samym młodych zdolnych do kreatywnego wysiłku.
Konkurs na „TO COŚ” może być interesującym wyzwaniem nie tylko dla projektantów. Jego organizatorzy - Stary Browar i Art Station Foundation (dawniej Kulczyk Foundation) - uważają, że każdy, kto ma otwarty umysł i chęć tworzenia rzeczy nietypowych, może zmierzyć się z tym zadaniem. Takie podejście daje dużą dowolność przy tworzeniu symbolu, który wykracza poza dotychczas spotykaną koncepcję gadżetu czy pamiątki. To kwestia dobrania odpowiedniego nośnika, który umożliwia zachowanie właściwości danej kompozycji - innego nośnika w przypadku melodii, aromatu, smaku, kształtu, czy wyglądu, lub też ich zestawień.
W zamyśle organizatorów niezwykłość „TO COŚ” będzie odzwierciedlona nie tylko w formie, ale również w jego treści. „TO COŚ” będzie wyrazem idei 50/50, która charakteryzuje wszystkie projekty stworzone przez Grażynę Kulczyk. Idea 50/50 zakłada bowiem, że każdy projekt składa się zawsze w połowie z działalności artystycznej. Natomiast druga połowa jest określana w zależności od specyfiki danej aktywności. W przypadku Starego Browaru jest to w 50 % sztuka i w 50% biznes, gdzie biznes jest celem rozwoju sztuki, a sztuka celem rozwoju biznesu. Dla porównania Art Stations Foundation to w 50% sztuka i w 50% edukacja, a w przypadku Blow up Hall jest to idea łączenia w równym stopniu sztuki i przyjemności wypoczynku.
Przy tworzeniu „TO COŚ” na pewno warto uruchomić wszystkie zmysły: smak, węch, dotyk, słuch, wzrok, ale także intuicję. Tak, aby „TO COŚ”, miało możliwość nie tylko przypominania o idei 50/50, ale także by stało się nośnikiem informacji dla osób, które jej jeszcze nie znają. Ponadto warto zrobić to nie tylko dla sprawdzenia swoich umiejętności, ale też dla nagrody w wysokości 10 tysięcy zł, czy też własnej satysfakcji. Z pewnością będzie ona tym większa, gdyż docelowo „TO COŚ” ma zostać przekazane do masowego rozpowszechniania i szerokiej dystrybucji.
Warto również się skusić na podjęcie rękawicy i zmierzenie się z wyzwaniem, gdyż projekty będę oceniali wybitni znawcy projektowania: Beata Bochińska z Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Magda Kochanowska z kwartalnika projektowego „2+3D” i Bogna Świątkowska z Fundacji Nowej Kultury Bęc Zmiana. W komisji konkursowej będzie również zasiadała Grażyna Kulczyk - twórczyni Starego Browaru oraz Agnieszka Sumelka z Art Stations Foundation.
Uczestnikiem Konkursu jest osoba, która dokona zgłoszenia Organizatorom Projektu „TO COŚ” oraz swoich danych osobowych i kontaktowych (w osobnym pliku albo w osobnej kopercie) poprzez przesłanie go pocztą elektroniczną na adres pr@starybrowar.pl w tytule e-maila wpisując: „Konkurs na „TO COŚ” w terminie do dnia 15 października 2008 r. albo doręczając na adres siedziby Organizatora – Spółki Fortis Sp. z o.o. w terminie do dnia 15 października 2008 r., do godziny 16.00. (decyduje data otrzymania przesyłki przez Organizatora – spółkę Fortis Sp. z o.o.). Organizator poinformuje o wyłonieniu zwycięzcy w terminie do dnia 15 listopada 2008 r.
-
- Wyrocznia WSR
- Posty: 11594
- Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00
Konkurs make me!
Festiwal Łódź Design 2008 promuje młodych projektantów w konkursie, w którym nagroda główna to 20 000 zł. Prace zgłaszać mogą osoby w wieku 20-30 lat.
Nagroda główna to także promocja i prezentacja najlepszych projektów i najciekawszych artystów podczas Festiwalu Łódź Design 2008 – PLAY & JOKE (16-31 października 2008). Zgłaszać można prace z zakresu wzornictwa przemysłowego, grafiki, ceramiki, tkaniny, itd. Konkurs ma być przeglądem szeroko rozumianego designu.
Termin nadsyłania prac do 30 sierpnia 2008 r. Adres: Łódź Art Center, ul. Tymienieckiego 3, 90-365 Łódź. Pytania kierowa należy na konkurs@lodzdesign.com Regulamin i szczegółowe informacje www.lodzdesign.com
Festiwal Łódź Design 2008 promuje młodych projektantów w konkursie, w którym nagroda główna to 20 000 zł. Prace zgłaszać mogą osoby w wieku 20-30 lat.
Nagroda główna to także promocja i prezentacja najlepszych projektów i najciekawszych artystów podczas Festiwalu Łódź Design 2008 – PLAY & JOKE (16-31 października 2008). Zgłaszać można prace z zakresu wzornictwa przemysłowego, grafiki, ceramiki, tkaniny, itd. Konkurs ma być przeglądem szeroko rozumianego designu.
Termin nadsyłania prac do 30 sierpnia 2008 r. Adres: Łódź Art Center, ul. Tymienieckiego 3, 90-365 Łódź. Pytania kierowa należy na konkurs@lodzdesign.com Regulamin i szczegółowe informacje www.lodzdesign.com
-
- Wyrocznia WSR
- Posty: 11594
- Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00
Ogólnopolski Konkurs Fotograficzny Matejko
Ogłoszono trzecią już edycję Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego, organizowanego przez Muzeum Mazowieckie w Płocku oraz Płockie Towarzystwo Fotograficzne im. Al. Macieszy w ramach corocznego cyklu „Portrety”.
Konkurs ma na celu propagowanie twórczości wybranego artysty, któremu każdego roku, od trzech lat, Muzeum poświęca uwagę poprzez działania interdyscyplinarne tj.: konkurs fotograficzny, odczyty i prelekcje, spektakle, wystawy. Dotychczasowe edycje poświęcone były twórczości Rembrandta (2006 r.) oraz Stanisława Wyspiańskiego – w 2007 r. ogłoszonym przez Sejm RP rokiem jego twórczości. Tegoroczna edycja czci 170. rocznicę urodzin wspaniałego malarza historycznego – Jana Matejki. Jak dotąd konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem wśród miłośników fotografii, którzy nadsyłali do nas prace z całej Polski.
Regulamin konkursu oraz informacje dodatkowe na www.muzeumplock.art.pl"
Ogłoszono trzecią już edycję Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego, organizowanego przez Muzeum Mazowieckie w Płocku oraz Płockie Towarzystwo Fotograficzne im. Al. Macieszy w ramach corocznego cyklu „Portrety”.
Konkurs ma na celu propagowanie twórczości wybranego artysty, któremu każdego roku, od trzech lat, Muzeum poświęca uwagę poprzez działania interdyscyplinarne tj.: konkurs fotograficzny, odczyty i prelekcje, spektakle, wystawy. Dotychczasowe edycje poświęcone były twórczości Rembrandta (2006 r.) oraz Stanisława Wyspiańskiego – w 2007 r. ogłoszonym przez Sejm RP rokiem jego twórczości. Tegoroczna edycja czci 170. rocznicę urodzin wspaniałego malarza historycznego – Jana Matejki. Jak dotąd konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem wśród miłośników fotografii, którzy nadsyłali do nas prace z całej Polski.
Regulamin konkursu oraz informacje dodatkowe na www.muzeumplock.art.pl"
-
- Wyrocznia WSR
- Posty: 11594
- Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00
Konkurs im Edwarda Hartwiga
Temat konkursu to: Reklama dźwigną sztuki. W skład jury wejdą: Ewa Hartwig-Fijałkowska – przewodnicząca, Marek Domański, Robert Kuśmirowski, Jerzy Lewczyński, Irena Nawrot, Stefan Wojnecki. Organizatorem jest galeria fotografii PROSPERO.
Konkurs składa się z dwóch etapów. Na pierwszy z nich do dnia 30 wrzesień 2008 r. autorzy przesyłają do 5 zdjęć /zestaw jest traktowany jako 1 zdjęcie/ w postaci plików, których dłuższy bok ma 800 pikseli lub odbitek na papierze w formacie 10x15 cm. Prace należy wysłać na adres pocztowy: galeria fotografii PROSPERO, ul. Krakowskie Przedmieście 52, 20-002 Lublin, Polska lub mailowy: info@galeriaprospero.pl Opłata za udział w konkursie w wysokości 20 zł od jednego autora.
Do podpisanych zdjęć należy dołączyć następujące dane: imię i nazwisko, adres pocztowy, adres mailowy, numer telefonu i dowód wpłaty /skan bankowego dowodu wpłaty lub potwierdzenie przelewu elektronicznego/. Do 15 października 2008 r. jury wybierze prace zakwalifikowane do finału, a ich autorzy zostaną niezwłocznie powiadomieni o wynikach za pomocą poczty elektronicznej. Od 20 października 2008 r. informacja o wynikach I etapu znajdą się na stronie www.galeriaprospero.pl W drugim etapie do 15 listopada 2008 r. zdjęcia zakwalifikowane do finału należy przesłać w formie gotowych odbitek lub wydruków w formacie od 20x30 cm do 40x60 cm na adres organizatora. Do 30 listopada 2008 r. jury oceni gotowe prace, zadecyduje o podziale nagród i wyróżnień oraz przedstawi wyniki na stronie www.galeriaprospero.pl, a w terminie późniejszym na łamach The Times POLSKA, Biuletynu Fotograficznego i Foto Kuriera. Organizatorzy przewidują następujące nagrody: I miejsce – 2000$, II miejsce – 1000$, III miejsce – 500$ oraz / nagrody rzeczowe. Jury przysługuje prawo do innego podziału nagród. 13 grudnia 2008r. w galerii fotografii PROSPERO odbędzie się otwarcie wystawy pokonkursowej i wręczenie nagród laureatom.
Więcej informacji: e-mail: info@galeriaprospero.pl www.galeriaprospero.pl tel: +48 81 743 74 38, +48 601 305 153
Temat konkursu to: Reklama dźwigną sztuki. W skład jury wejdą: Ewa Hartwig-Fijałkowska – przewodnicząca, Marek Domański, Robert Kuśmirowski, Jerzy Lewczyński, Irena Nawrot, Stefan Wojnecki. Organizatorem jest galeria fotografii PROSPERO.
Konkurs składa się z dwóch etapów. Na pierwszy z nich do dnia 30 wrzesień 2008 r. autorzy przesyłają do 5 zdjęć /zestaw jest traktowany jako 1 zdjęcie/ w postaci plików, których dłuższy bok ma 800 pikseli lub odbitek na papierze w formacie 10x15 cm. Prace należy wysłać na adres pocztowy: galeria fotografii PROSPERO, ul. Krakowskie Przedmieście 52, 20-002 Lublin, Polska lub mailowy: info@galeriaprospero.pl Opłata za udział w konkursie w wysokości 20 zł od jednego autora.
Do podpisanych zdjęć należy dołączyć następujące dane: imię i nazwisko, adres pocztowy, adres mailowy, numer telefonu i dowód wpłaty /skan bankowego dowodu wpłaty lub potwierdzenie przelewu elektronicznego/. Do 15 października 2008 r. jury wybierze prace zakwalifikowane do finału, a ich autorzy zostaną niezwłocznie powiadomieni o wynikach za pomocą poczty elektronicznej. Od 20 października 2008 r. informacja o wynikach I etapu znajdą się na stronie www.galeriaprospero.pl W drugim etapie do 15 listopada 2008 r. zdjęcia zakwalifikowane do finału należy przesłać w formie gotowych odbitek lub wydruków w formacie od 20x30 cm do 40x60 cm na adres organizatora. Do 30 listopada 2008 r. jury oceni gotowe prace, zadecyduje o podziale nagród i wyróżnień oraz przedstawi wyniki na stronie www.galeriaprospero.pl, a w terminie późniejszym na łamach The Times POLSKA, Biuletynu Fotograficznego i Foto Kuriera. Organizatorzy przewidują następujące nagrody: I miejsce – 2000$, II miejsce – 1000$, III miejsce – 500$ oraz / nagrody rzeczowe. Jury przysługuje prawo do innego podziału nagród. 13 grudnia 2008r. w galerii fotografii PROSPERO odbędzie się otwarcie wystawy pokonkursowej i wręczenie nagród laureatom.
Więcej informacji: e-mail: info@galeriaprospero.pl www.galeriaprospero.pl tel: +48 81 743 74 38, +48 601 305 153