Archiwum: KOMUNIKATY

Informacje dla Studentów w WSR.

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski

Zablokowany
Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12120
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Komunikat w sprawie studiów międzykierunkowych

Post autor: s_wojtkowski » 17 paź (śr) 2012, 12:51:07

:idea: Komunikat
w sprawie studiów międzykierunkowych WSTH i WSKPiSM


Wyższa Szkoła Teologiczno-Humanistyczna w Podkowie Leśnej podpisała porozumienie z Wyższą Szkołą Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie ( http://wskpism.edu.pl/o-uczelni/ ) o możliwości realizowania studiów miedzykierunkowych dla studentów obu uczelni. Studia międzykierunkowe polegają na łączeniu toku studiów obu uczelni i uproszczonej procedurze przechodzenia z jednej uczelni do drugiej w trakcie studiów (oraz automatycznym wzajemnym zaliczaniu wszystkich zrealizowanych przez studenta przedmiotów).

Na mocy tego porozumienia wszyscy studenci Instytutu Dziennikarstwa WSTH studiujący w (Punkcie Konsultacyjnym) Warszawskiej Szkole Reklamy mogą przenieść się w ostatnim semestrze nauki na studia na kierunku dziennikarstwo w WSKPiSM ( http://wskpism.edu.pl/kierunki/licencja ... nikarstwo/ ). Przeniesienie ma charakter w dużej części formalny, ponieważ studenci, którzy zdecydują się na przeniesienie, będą nadal studiować z grupą studentów ID WSTH/WSR według identycznego planu zajęć w siedzibie WSR, a jedyną różnicą w przebiegu studiów będzie jedno dodatkowe spotkanie weekendowe w siedzibie WSKPiSM.

Korzyści z przejścia na dziennikarstwo w WSKPiSM są następujące:
:arrow: (1) dodatkowy weekend zajęć przygotowany specjalnie dla studentów ID WSTH/WSR, którzy zdecydowali się na podjęcie studiów międzykierunkowych;
:arrow: (2) możliwość wyboru czy na zakończenie toku studiów student będzie pisał i bronił pracę licencjacką (wg zasad ogólnych obowiązujących w ID WSTH/WSR) czy zdawał egzamin licencjacki (odpowiedź ustna na 3 pytania wylosowane spośród 100 wcześniej ogłoszonych przed 3-osobową Komisją);
:arrow: (3) uzyskanie dyplomu licencjata WSKPiSM na kierunku Dziennikarstwo (w ID WSTH/WSR na dyplomie wpisany będzie kierunek "Teologia adw.") i w specjalności adekwatnej do tej, którą student - jeszcze jako słuchacz - realizował w WSR (w ID WSTH/WSR na dyplomie wpisana będzie specjalność "Dziennikarstwo").

Studia międzykierunkowe są droższe. Semestr kosztuje tu 4.680 zł (podczas gdy semestr w ID WSTH/WSR - 2.880 zł), zatem dopłata do dotychczasowego czesnego wynosi 1.800 zł za semestr (300 zł za miesiąc, płatne przez 6 miesięcy).

Studenci, którzy zdecydują się na podjęcie studiów międzykierunkowych będą zobowiązani do podpisania aneksu do umowy, precyzującego warunki studiów i ich odpłatności w ostatnim semestrze nauki.

Decyzję o przejściu na studia międzykierunkowe podejmują studenci kończący przedostatni semestr studiów (w tym roku: rozpoczynający ostatni semestr). W bieżącym semestrze prosimy ją podjąć do dnia 21/10/2012 i potwierdzić wpisaniem się na odpowiednią listę (jest ona dostępna w sekretariacie ID WSTH/WSR, będzie też z nami na uroczystej inauguracji roku akademickiego 2012/2013 w dniu 21/10/2012 w Podkowie Leśnej).

Sławomir Wojtkowski, dyr. PK ID WSTH/WSR
Krzysztof Woźniak, dyr. ID WSTH

w Warszawie, 05/10/2012

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 06 lis (wt) 2012, 09:38:34

OBRONY LICENCJACKIE w Instytucie Dziennikarstwa w 2013 r.

Wszyscy studenci, którzy kończą studia w styczniu 2013 r. oraz wszyscy studenci, którzy do tej pory nie obronili się, mają czas na napisanie, oprawienie i złożenie pracy licencjackiej do końca STYCZNIA 2013 r.

Planowany termin przeprowadzenia OBRON LICENCJACKICH - luty 2013 r.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 14 lis (śr) 2012, 12:47:18

TEORIE KOMUNIKOWANIA SPOŁECZNEGO I PSYCHOLOGIA KOMUNIKACJI
(komunikat od wykładowczyni p. Izabeli Jung-Wolskiej)


:arrow: LITERATURA NA ZAJĘCIA (obowiązkowa jest podkreślona, pozostałe tytuły, jako uzupełnienie poszczególnych zajęć dla chętnych)

1. PODSTAWY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ
a. John Steward, “Mosty zamiast murów” – rozdziały;2-9 i 15
b. Edmund Aronson, “Psychologia społeczna”
c. Andy Collins, „Mowa ciała – co oznaczają nasze gesty. „
2. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA – ZAJĘCIA WARSZTATOWE
a. Martha Davis, Kim Peleg, Patrick Panning, „Jak usprawnić komunikatywność”
b. Windy Dryden, Daniel Constantinou, „Asertywność krok po kroku”
c. Maria Król-Fijewska, „Łagodnie, stanowczo, bez lęku”
3. KOMUNIKACJA GRUPOWA i MIĘDZYGRUPOWA
a. Zbigniew Nęcki, „Komunikacja międzyludzka”.
b. Ronald B. Adler, Lawrence B.Rosenfeld, Russel F.Proctor, „Relacje interpersonalne. Proces porozumiewania się”.
c. K. Adams, G.J. Galanes, „Komunikacja w grupach”.
d. Anne Moir, David Jessel, „Płeć mózgu”
e. Maciej Szaszkiewicz, „Tajemnice grypserki”
4. KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
a. Mirosława Wawrzak – Chodeczek (Red), Wybrane aspekty komunikacji społecznej
5. KOMUNIKACJA MASOWA
a. Stanisław Michalczyk, „Komunikowanie polityczne”
b. Jolanta Cianciara, Bożena Uścińska, „Komunikacja społeczna, komunikowanie się z mediami.”

:arrow: TEMATY PRACY DOMOWEJ DO WYBORU – OSTATECZNY TERMIN ODDANIA – 9.12.2012

1. W każdym środowisku zawodowym korzysta się z innego żargonu. Pełni on wieloraką funkcję. Jaką? Spróbuj odpowiedzieć na to pytanie. Które środowiska są bardziej płodne w tym względzie i dlaczego? Dokonaj wstępnej analizy załączonych przykładów żargonów zawodowych i postaraj się podać cechy charakterystyczne każdego z nich. Co mówi nam o danej grupie?
2. Podaj przykład innego żargonu, gwary, slangu przynależnego do jakiejś grupy społecznej (zawodowej, środowiskowej). Scharakteryzuj go, podaj kilka pojęć (co najmniej 10) określ funkcję, jaką pełni dla danej grupy oraz jakie informacje o danej grupie możemy z niego wynieść.
3. Manipulacja w komunikacji – co ten termin oznacza dla Ciebie?

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 21 lis (śr) 2012, 12:22:24

JĘZYK ANGIELSKI - prowadzący: PIOTR BOGUCKI
GRUPA ZAOCZNA


:arrow: Group 3
Jan... Piotr , Jaro... Marek
Koni... Michał , Bal... Tomek
Szu... Piotr , Trz... Andrzej
Jako... Marta , Per... Marcin
Osa... Dominka , Ros... Daniel
Niem... Kuba (albo gr.4)

Topic - websites to learn English
Task - find 5 websites devoted to learning English, where you've found the content on your level. Next use the content, which you've found particularly interesting and involving, for example: listen to a podcast, or read a text, referring to a subject of your interest, do a grammatical exercise, practicing a form that you've always found difficult or learn new vocabulary, etc.
Presentation - during 20-minute presentation you'll be presenting 5 chosen websites showing how you've benefited from them to improve your English.
!!!! Your examples of such websites must be different than the other students' (at least 3) otherwise I won't accept your presentation. If BY CHANCE one or two websites are the same I expect the content from them will differ.
Time - to be arranged soon, depending on your deadlines
!! If anyone from group 3 would prefer to prepare the presentation set for group 4 he or she is welcome to do so


:arrow: Group 4
Nurz... Dariusz , Ciu... Artur
Koz... Piotr , Paw... Dorota
Pała... Małgorzata , Kraje... Natalia
Rafał Jarzo... , Karcz... Klaudia
Cia... Marcin, Szu... Daria
Mys... Ilona, Szcz... Anita
Paweł Rol..., Krzysztof Kor...

Topic - online advertising
Task - find information about 10 different types of online advertising and 3 examples of each type (30 altogether)
Presentation - during 20-minute presentation you'll be explaining (in English) how 10 chosen by you types of online advertising work referring to three examples
!!! Your examples of the chosen types of online advertising must be different than the other students' otherwise I won't accept your presentation.
Time - to be arranged soon, depending on your deadlines


UWAGA! Studenci uczęszczający na zajęcia proszeni są o zgłoszenie się do wykładowcy w celu deklaracji terminu zaliczenia, w przypadku chęci zaliczenia przedmiotu wcześniej. Deklaracje można przesłać również droga mailową na adres: piotrbogucki1@wp.pl
Ostatnio zmieniony 28 lis (śr) 2012, 17:56:30 przez DorotaS, łącznie zmieniany 7 razy.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 21 lis (śr) 2012, 12:32:07

UWAGA! UWAGA!

W topiku 'Materiały do zajęć" znajdziecie materiały (konspekt) do zajęć z Systemów medialnych / agencji prasowych, które pomogą się Wam przygotować do testu dnia 25 listopada 2012 r.

Zajrzyjcie pod ten link: http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopicp ... tml#192553


Uwaga! informacje zawarte są w dwóch ostatnich postach.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 28 lis (śr) 2012, 17:55:05

Komunikat od p. Piotra Boguckiego....

Wszyscy studenci, którzy uczęszczają na zajęcia z j. angielskiego na poziom 3 i 4 proszeni są o zgłoszenie się do wykładowcy w celu deklaracji terminu zaliczenia, w przypadku chęci zaliczenia przedmiotu wcześniej tzn. w dniach 08.12, 15.12, 12.01 lub normalnym terminie sesji. Deklaracje można przesłać również droga mailową na adres: piotrbogucki1@wp.pl.

Terminy oraz godziny, w których zostaną przeprowadzone zaliczenia:
08/12/12: 08:30 - 10:00 oraz 17:15 - 18:45
15/12/12: 10:15 - 13:30
12/01/13: 08:30 - 10:00 oraz 17:15 - 18:45
26/01/13: 08:30 - 10:00 oraz 17:15 - 18:45

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 29 lis (czw) 2012, 15:21:51

Wyniki z testu z przedmiotu Systemy medialne, który p. Waldemar Pławski przeprowadził w obu grupach dnia 25 listopada 2012 znajdziecie na forum w zakładce WYNIKI ZALICZEŃ.

Link:
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopic-7767-45.html

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 19 gru (śr) 2012, 15:01:42

KILKA ISTOTNYCH INFORMACJI DOTYCZĄCYCH OBRON LICENCJACKICH W LUTYM 2013 r.:

1. najbliższe egzaminy licencjackie planujemy przeprowadzić w drugiej połowie LUTEGO 2013.

2. przez cały miesiąc STYCZEŃ 2013 *:
(a) składacie w sekretariacie Instytutu podania o przeniesienie terminu obrony pracy licencjackiej na luty (wzór dostępny w sekretariacie);

(b) musicie uregulować płatności (1) z tytułu przeniesienia terminu obrony pracy licencjackiej – 300 zł oraz (2) z tytułu powtarzania Seminarium licencjackiego II – 200 zł.
Uwaga: wpłaty można dokonać wyłącznie w gotówce w sekretariacie szkoły!

ISTOTNA UWAGA do pkt. 2:
- studenci, którzy ukończyli studia w styczniu 2011 roku powtarzali Seminarium licencjackie II przez cztery ostatnie semestry, dlatego płacą 4x200 zł. W tej sytuacji łączna kwota do zapłaty wynosi 1100 zł (300 zł + 800 zł).

- studenci, którzy ukończyli studia w czerwcu 2011 roku powtarzali Seminarium licencjackie II przez trzy ostatnie semestry, dlatego płacą 3x200 zł. W tej sytuacji łączna kwota do zapłaty wynosi 900 zł (300 zł + 600 zł).

- studenci, którzy ukończyli studia w styczeń 2012 roku powtarzali Seminarium licencjackie II przez dwa ostatnie semestry, dlatego płacą 2x200 zł. W tej sytuacji łączna kwota do zapłaty wynosi 700 zł (300 zł + 400 zł).

- studenci, którzy ukończyli studia w czerwiec 2012 roku wpłacają 500 zł (300 zł + 200 zł).

- studenci, którzy skończą studia w styczniu 2013 roku NIC NIE PŁACĄ.

3. do 31 STYCZNIA 2013 składacie w sekretariacie pracę licencjacką w dwóch egzemplarzach, zatwierdzoną przez promotora w wersji drukowanej/oprawionej + wersja na CD (pamiętajcie, że na płytce muszą znaleźć się dodatkowo skany i printscreeny wszystkich materiałów źródłowych, z których korzystaliście przy pisaniu pracy);

4. do obron w lutym 2013 dopuszczeni zostaną tylko studenci, którzy (a) złożą w terminie pracę licencjacką, (b) mają potwierdzone w indeksie zaliczenia wszystkich przedmiotów z trzech semestrów studiów oraz (c) nie będą zalegać z opłatami czesnego za szkołę – informacje o płatnościach uzyskacie w sekretariacie.

W razie pytań piszcie (d.szymanska (at) szkolareklamy.pl) lub dzwońcie (tel. 022 855 00 50) :)

* informacja nie dotyczy studentów kończących studia w styczniu 2013 r.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 19 gru (śr) 2012, 17:12:16

Praca zaliczeniowa na ETYKĘ DZIENNIKARSKĄ

Wymagania:
Stron od 7-max 10; 5-10 pozycji bibliograficznych.


Prace przesyłajcie na adres mailowy: d.szymanska (at) szkolareklamy.pl najpóźniej do 09/01/2012 r.

Tematy:
1. Mobbing w Polsce i sposoby walki z nim.
2. Etyka w mediach
3. Kodeksy etyczne w mediach
4. Internet a etyka
5. Korupcja w Polsce i sposoby walki z nią
6. Etyczne problemy zarządzania
7. „Szklany sufit” w Polsce – mit czy rzeczywistość?
8. Reklama a etyka
9. „Książe” N. Machiavellego a etyka zarządzania
10. Etyczne aspekty prywatyzacji
11. Metody walki z plagiatem
12. Model etycznego menadżera
13. Korupcja w sporcie
14. Seks w reklamie – problemy etyczne
15. Etyczne problemy hotelarstwa
16. Kodeksy etyczne w polskiej prasie
17. Reklama a Kościół
18. Internet a Kościół
19. Etyczne aspekty bezrobocia
20. Mobbing w sektorze bankowym
21. Przyczyny korupcji
22. Rola Kodeksów Etycznych firm
23. Społeczna odpowiedzialność biznesu – problemy praktyczne
24. Korupcja na podstawie raportu ABW
25. Działalność Komisji Etyki Mediów

Materiały do w/w zajęć znajdziecie w topiku MATERIAŁY DO ZAJĘĆ.
Ostatnio zmieniony 21 gru (pt) 2012, 15:58:23 przez DorotaS, łącznie zmieniany 6 razy.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 21 gru (pt) 2012, 14:37:21

POLITOLOGIA
(TEMATY PRAC ZALICZENIOWYCH 2012/2013)


Gotowe prace możecie przesyłać na adres mailowy wykładowcy: wsth@wsth.pl

1. Funkcje partii politycznych
2. Rola ONZ we współczesnych
3. Nowy ład w Europie po upadku systemu komunistycznego
4. Skutki rozpadu ZSRR dla Europy i świata
5. Skutki procesów globalizacyjnych
6. Struktura i gospodarka tzw. krajów trzeciego świata
7. Międzynarodowy układ sił na linii Północ-Południe po rozpadzie systemu dwubiegunowego
8. Nowe uwarunkowania bezpieczeństwa Polski
9. Proces likwidacji systemu kolonialnego i jego skutki
10. Kwestia wschodnia w polityce Polski
11. Współczesne podejście do kwestii praw mniejszości we współczesnym świecie
12. Typy rządów w państwach demokratycznych,
13. Odpowiedzialność polityczna i konstytucyjna
14. Pojęcie i formy współczesnego patriotyzmu
15. Patriotyzm a procesy integracji europejskiej
16. Wymiary tożsamości narodowej w Unii Europejskiej
17. Funkcje nauki o polityce
18. Prawa człowieka w Polsce i na świecie
19. Podstawowe zagadnienia związane z polityka gospodarczą
20. Wybrane doktryny polityczne
21. Koncepcje istnienia władzy politycznej
22. Europartie i europalrament
23. Wizje ładu międzynarodowego
24. Kwestie polityki społecznej państwa
25. Legitymizacja władzy
26. Interwencjonizm państwowy
27. Wolność jednostki a interes publiczny
28. Pojęcie partii politycznej
29. Klasyfikacja partii politycznych
30. Systemy wyborcze w wybranych krajach świata
31. Decyzja polityczna, jej rola i znaczenie we współczesnej polityce Polski
32. Wpływ religijności na zachowania polityczne Polaków
33. Preferencje wyborcze Polaków
34. Światopoglądowa neutralność państwa- mit czy rzeczywistość?
35. System partyjny w Wielkiej Brytanii
36. System partyjny w Niemczech
37. System partyjny w USA
38. System partyjny w Rosji
39. System partyjny we Francji
40. System partyjny w Szwajcarii
41. System partyjny w Polsce
42. System partyjny we Włoszech
43. Funkcje frakcji parlamentarnych na przykładzie państw europejskich
44. Polityka a bezpieczeństwo państwa na przykładzie Polski
45. Wpływ religii, kościołów i związków wyznaniowych na politykę wybranych państw europejskich
46. Media państwowe i prywatne a kwestia wolności słowa
47. Problemy Polski wobec i sąsiadów po wstąpieniu do Unii Europejskiej
48. Wyzwania dla Polski wobec procesu globalizacji
49. Wyzwania dla Polskie wobec procesów integracyjnych w Unii Europejskiej
50. Problem wzrostu znaczenia Chin na arenie międzynarodowej
51. „Arabska Wiosna” jako wyraz politycznych przemian społeczności muzułmańskiej
Ostatnio zmieniony 08 sty (wt) 2013, 14:40:39 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 21 gru (pt) 2012, 14:39:19

Drodzy studenci życzymy Wam Wesołych Świąt i pomyślności w Nowym Roku 2013!

Obrazek

Przerwa świąteczna: 22 GRUDNIA 2012 - 01 STYCZNIA 2013 !!!
Do szkoły wracamy po Nowym Roku, czyli 02 STYCZNIA 2013 roku :)

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 02 sty (śr) 2013, 17:23:07


UWAGA!!!

Na forum w MATERIAŁY DO ZAJĘĆ znajdziecie konspekty do testu z systemów medialnych /agencji prasowych od p. W. Pławskiego.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 10 sty (czw) 2013, 16:03:23

Uwaga! Uwaga!

Znamy już pierwsze oceny z prac semestralnych z Etyki dziennikarskiej u dra Krzysztofa Woźniaka. Wyniki znajdziecie w zakładce Wyniki zaliczeń.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 11 sty (pt) 2013, 08:42:09

Sesja egzaminacyjna w Instytucie Dziennikarstwa po semestrze jesienno-zimowym 2012/2013!

Kilka istotnych informacji organizacyjnych.


WSZYSCY STUDENCI

Zajęcia niedzielne
I termin: 13/01/13
II termin: 27/01/13


GRUPA ZAOCZNA

Zajęcia sobotnie (j. angielski + informatka itd.)
I termin sesji: 12/01/13
*
* prosimy w miarę możliwości zaliczyć wybrane przez Was zajęcia w I terminie; tylko w sytuacji dużej liczby ocen niedostatecznych z języka angielskiego oraz informatyk zostanie zorganizowany II termin sesji (poprawkowy)

GRUPA DZIENNA

Zajęcia odbywające się w tygodniu (j. angielski + informatyka itd.)
I termin sesji: 15/01 - 18/01/13*

* prosimy w miarę możliwości zaliczyć wybrane przez Was zajęcia w I terminie; tylko w sytuacji dużej liczby ocen niedostatecznych z języka angielskiego oraz informatyk zostanie zorganizowany II termin sesji (poprawkowy)


PRZYPOMINAM! Zanim przystąpicie do sesji musicie mieć:
(1) uregulowaną sytuację finansową względem WSTH (czesne opłacone do grudnia 2012 r. włącznie)
(2) studenci II i III sem. - zaliczone wszystkie przedmioty z poprzedniego semestru.
(3) studenci I sem. - dostarczone wszystkie dokumenty, których wymagamy w procesie rekrutacyjnym.

Jeśli spełnicie te warunki zapraszam w I terminie sesji po odbiór indeksu i karty egzaminacyjnej do sekretariatu!
Ostatnio zmieniony 12 sty (sob) 2013, 10:33:49 przez DorotaS, łącznie zmieniany 6 razy.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 11 sty (pt) 2013, 08:57:42

HARMONOGRAM SESJI EGZAMINACYJNEJ - 13/01/2013

08:30-10:00
grupa A Teorie komunikowania społecznego (mgr I. Jung-Wolska) [sala 3]
grupa B Historia mediów i dziennikarstwa (dr J. Smykowski) [sala 2]

10:15-11:45
grupa A Historia mediów i dziennikarstwa (dr J. Smykowski) [sala 3]
grupa B Teorie komunikowania społecznego (mgr I. Jung-Wolska) [sala 2]

12:00-13:30
grupa A Filozofia (dr A. Stępnik) [sala 3]
grupa B Systemy medialne / Agencje prasowe (red. W. Pławski) [sala 2]

13:45-15:15
grupa A Systemy medialne / Agencje prasowe (red. W. Pławski) [sala 3]
grupa B Filozofia (dr A. Stępnik) [sala 2]

15:30-17:00
grupa A Podstawy politologii (dr K. Grant-Skiba) [sala 3]
grupa B Etyka dziennikarska (dr K. Woźniak) [sala 2]

17:15-18:45
grupa A Etyka dziennikarska (dr K. Woźniak) [sala 3]
grupa B Podstawy politologii (dr K. Grant-Skiba) [sala 2]

grupa A studencki semestr I i II (cały dzień zajęcia w sali nr 3)
grupa B studenci semestr III (cały dzień zajęcia w sali nr 2)

Zablokowany