Temat:
Perswazyjna funkcja języka reklam na wybranych przykładach - uwzględnij świat przez nie kreowany.
Prezentacja ta obejmuje 8 stron A4. Do pracy dodaję GRATIS bibliografię + plan ramowy, prezentacje w Power Point, mnóstwo materiałów o reklamie spisanych z ksiazek, kilka skanów stron z ksiazki o manipulacji reklam, dokumenty Word - info o reklamie z netu oraz oraz poradniki w programie AdobeAcrobate.
Co moge zaproponowac ze swojej strony?
Praca jest napisana samodzielnie, sprawdzona przez specjaliste od spraw marketingu (wujka). Wiec jesli istnieje taka potrzeba mogę podać do niego kontakt.
Jesli chodzi o punktacje otrzymałam 18 pkt. Szczerze - byłam rozczarowana, bo do prezentacji przygotowywałam się przez cały rok i zależało mi na max 20 :/ Przeszłam nawet kurs body language (wykucie samej prezentacji to nie wszystko - cały urok polega na sposobie jej przekazania).... Strate dwóch punktów tłumacze sobie obecnością w komisji samych kobiet (a różnie to z bywa paniami polonistkami

Poczatek pracy to okreslenie problemu - tezy - a wiec podkreslenie, że język reklamy jest narzędziem manipulacji mediów na odbiorców. Nastepnie kolejno przedstawiam agumenty treści. We wnioskach uwydatniam fakt, że reklama to nie tylko i wyłącznie sprytny mechanizm manipulacyjny, bo są wyjątki (istnieją reklamy, które są arcydziełami sztuki popularnej, pełnymi oryginalnych pomysłów i niepowtarzalnego uroku) oraz opisuje jaki swiat kreuje owa dama.
Jeśli jest tu ktoś chętny do współpracy - proszę pisać.
kontakt:
egzystencjonalistka@op.pl
gg: 3891176 (czasem wiadomości na gg nie dochodzą, na wszelki wypadek proponuje napisać maila).