Perswazyjna funkcja języka w reklamie - małe pytanie !

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
szark
Nowy(a)
Posty: 1
Rejestracja: 29 mar (czw) 2007, 02:00:00

Perswazyjna funkcja języka w reklamie - małe pytanie !

Post autor: szark » 29 mar (czw) 2007, 17:37:06

słowem wstępu:
miło ,że to czytasz, bo wiekszość forumowiczów olewa tematy typu " matura pomocy !" Z góry mówie ,że nie jest to kolejna prośba o podanie bibliografii, konspektu a najlepiej wysłanie pracy na email. Nie, nie do wszystkiego sam dojdę :D

Pytanie: Mam temat maturalny "Perswazyjna funkcja języka w reklamie"

Mam bibliografie:
- Bralczyk Jerzy. „Język na sprzedaż.”
- Budzyński Wojciech. „Reklama. Technika skutecznej perswazji.”
- Doliński Dariusz. „Psychologiczne mechanizmy reklamy.”
- Lewiński Piotr.” Retoryka reklamy.”
- Kochan Marek. „Slogany w reklamie i polityce.”
Niestety w moim mieście nie mozna takich książek wypozyczyć. Zostaje mi tylko kupno. Dlatego zdecydowałem się zmniejszyć libę pozycji do 3 (i tak z 100 zł wyjdzie :? )
Które (oprócz sztandarowej pozycji Bralczyka) powinnienem kupic jeśli mają sie mi przydać ? Ktoś ma jakieś doświadczenia ?

ted88
Nowy(a)
Posty: 3
Rejestracja: 01 paź (ndz) 2006, 02:00:00

Yo ziomm

Post autor: ted88 » 07 kwie (sob) 2007, 22:18:17

Siema tez mam ten temat :
dam ci to co mam i z czego ja korzystam
1. Jacek Kall „Reklama”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, s. 89-95
2. Dariusz Doliński „Psychologiczne mechanizmy reklamy”, Wydawnictwo Uniwerystetu Wrocławskiego. Gdańsk 2005, s. 110-131
3. Piotr H. Lewiński „Retoryka reklamy”, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Wrocław 1999, s. 24-30, 43-45

Moze Ci sie przyda
Pozdro TED

karik
Nowy(a)
Posty: 15
Rejestracja: 26 sie (pt) 2005, 02:00:00

Post autor: karik » 15 kwie (ndz) 2007, 20:31:40

mialem identyczny temat na maturze 2 lata temu... :)

Gość

Re: Perswazyjna funkcja języka w reklamie - małe pytanie !

Post autor: Gość » 01 mar (ndz) 2009, 19:33:36

szark pisze:słowem wstępu:
miło ,że to czytasz, bo wiekszość forumowiczów olewa tematy typu " matura pomocy !" Z góry mówie ,że nie jest to kolejna prośba o podanie bibliografii, konspektu a najlepiej wysłanie pracy na email. Nie, nie do wszystkiego sam dojdę :D

Pytanie: Mam temat maturalny "Perswazyjna funkcja języka w reklamie"

Mam bibliografie:
- Bralczyk Jerzy. „Język na sprzedaż.”
- Budzyński Wojciech. „Reklama. Technika skutecznej perswazji.”
- Doliński Dariusz. „Psychologiczne mechanizmy reklamy.”
- Lewiński Piotr.” Retoryka reklamy.”
- Kochan Marek. „Slogany w reklamie i polityce.”
Niestety w moim mieście nie mozna takich książek wypozyczyć. Zostaje mi tylko kupno. Dlatego zdecydowałem się zmniejszyć libę pozycji do 3 (i tak z 100 zł wyjdzie :? )
Które (oprócz sztandarowej pozycji Bralczyka) powinnienem kupic jeśli mają sie mi przydać ? Ktoś ma jakieś doświadczenia ?

ODPOWIEDZ