ATL i BTL umarły - teraz liczą się Interactive Media (?)
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
- Bywalec
- Posty: 444
- Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00
ATL i BTL umarły - teraz liczą się Interactive Media (?)
Wrzucajcie swoje linki i przykłady ciekawych kampani realizujących założenia interactive media, swoje opinie, case study i przemyślenia.
Kampanie web, outdoor, TTL...
Stwórzmy razem bazę ciekawych realizacji!!
ja polecam link:
http://www.onlineandmobile.net/2010/05/ ... board.html
kampania z interaktywnym billboardem..
Kampanie web, outdoor, TTL...
Stwórzmy razem bazę ciekawych realizacji!!
ja polecam link:
http://www.onlineandmobile.net/2010/05/ ... board.html
kampania z interaktywnym billboardem..
-
- Ekspert
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00
Coś w ramach tematu:
Interaktywny billboard w Nowym Jorku
i interaktywna telewizyjna 8O
Interaktywna reklama Skody w telewizji
Interaktywny billboard w Nowym Jorku
i interaktywna telewizyjna 8O
Interaktywna reklama Skody w telewizji
-
- Bywalec
- Posty: 444
- Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00
za tę kampanię odpowiedzialna jest agencja Change Integrated z Warszawy oni też przygotowali inną zabawną kampanię tutaj jej opis:
http://www.onlineandmobile.net/2010/05/ ... paign.html
Kampania polecana szczególnie Panom:p
http://www.onlineandmobile.net/2010/05/ ... paign.html
Kampania polecana szczególnie Panom:p
-
- Ekspert
- Posty: 1496
- Rejestracja: 25 wrz (czw) 2003, 02:00:00
Odnośnie samego tytułu topicu.
Nic nie umarło. Tylko zmieniło znaczenie. ATL klasyczny umarł w pewnym sensie - działa już praktycznie tylko wizerunkowo, niczego nie sprzedaje.
BTL jest zbyt szerokim pojęciem, żeby mówić o jego śmierci - pewne formy rosną, pewne maleją. IMO teraz, w zalewie papki reklamowej wszelkiej maści, najskuteczniejsze są przekazy ambientowe - bo zwracają uwagę, personalizowane i targetowane - bo są personalizowane i targetowane
, oraz marketing bezpośredni, w tym szeptany. Nigdy nie umarły i nie umrą promocje sprzedaży, bo dla wielu firm są jedyną sensowną dźwignią powiększającą obroty - nawet, jeśli tylko w okresie trwania takiej promocji.
A Internet? Cóż, nie zapominajmy, że bardzo wiele osób go nie ma. Tudzież nie korzysta. Świetnie, jeśli mamy TG 15-25 z miast i o dochodach średnich plus. Ale dotrzyj przez internet z WIARYGODNYM przekazem do młodych matek na przykład, życzę szczęścia.
Nic nie umarło. Tylko zmieniło znaczenie. ATL klasyczny umarł w pewnym sensie - działa już praktycznie tylko wizerunkowo, niczego nie sprzedaje.
BTL jest zbyt szerokim pojęciem, żeby mówić o jego śmierci - pewne formy rosną, pewne maleją. IMO teraz, w zalewie papki reklamowej wszelkiej maści, najskuteczniejsze są przekazy ambientowe - bo zwracają uwagę, personalizowane i targetowane - bo są personalizowane i targetowane

A Internet? Cóż, nie zapominajmy, że bardzo wiele osób go nie ma. Tudzież nie korzysta. Świetnie, jeśli mamy TG 15-25 z miast i o dochodach średnich plus. Ale dotrzyj przez internet z WIARYGODNYM przekazem do młodych matek na przykład, życzę szczęścia.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 775
- Rejestracja: 02 lip (czw) 2009, 02:00:00
dlaczego uwazasz, ze to trudne? Patrzac na ilosc forów internetowych obleganych przez takie mlode matki i innych portali na ktorych przesiaduja kobiety w ciazy i mlode matki - mysle ze to jedna z lepszych drog zeby do nich dotrzec.CASE pisze:Ale dotrzyj przez internet z WIARYGODNYM przekazem do młodych matek na przykład, życzę szczęścia.
-
- Ekspert
- Posty: 1496
- Rejestracja: 25 wrz (czw) 2003, 02:00:00
Zaakcentowałem słowo WIARYGODNY. Akurat tu mam za sobą przerobiony TGI dla tej grupy docelowej. Internet, owszem, żeby poczytać, powymieniać się ciekawostkami. Ale w momencie podejmowania decyzji "zakupowej" czy dotyczącej zdrowia dziecka, i tak najważniejsza jest opinia lekarza/farmaceuty.maland pisze:dlaczego uwazasz, ze to trudne? Patrzac na ilosc forów internetowych obleganych przez takie mlode matki i innych portali na ktorych przesiaduja kobiety w ciazy i mlode matki - mysle ze to jedna z lepszych drog zeby do nich dotrzec.CASE pisze:Ale dotrzyj przez internet z WIARYGODNYM przekazem do młodych matek na przykład, życzę szczęścia.
-
- Bywalec
- Posty: 444
- Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00
ciekw\awa prezentacja produktów w dość nietypowej branży:)
http://www.youtube.com/watch?v=WudXbwZjYWw
i nie zgadzam się z opinią CASE ze dla matek najwazniejsza jest opinia lekarza, farmaceuty bo czy ona idzie do nich z pytaniem jakie ma dziecku kupić pieluchy bądź zabawkę
na pewno nie!
http://www.youtube.com/watch?v=WudXbwZjYWw
i nie zgadzam się z opinią CASE ze dla matek najwazniejsza jest opinia lekarza, farmaceuty bo czy ona idzie do nich z pytaniem jakie ma dziecku kupić pieluchy bądź zabawkę

-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 775
- Rejestracja: 02 lip (czw) 2009, 02:00:00
ostatnio w tym temacie jestem blisko i po znajomych moge stwierdzic, ze jesli taka tendencja jak wspomniales istniala, to wsrod mlodych ludzi juz ginie.CASE pisze: Zaakcentowałem słowo WIARYGODNY. Akurat tu mam za sobą przerobiony TGI dla tej grupy docelowej. Internet, owszem, żeby poczytać, powymieniać się ciekawostkami. Ale w momencie podejmowania decyzji "zakupowej" czy dotyczącej zdrowia dziecka, i tak najważniejsza jest opinia lekarza/farmaceuty.
Mlode matki licza sie ze zdaniem bliskich znajomych (tez matek), a potem ze zdaniem anonimowych mlodych matek poznanych na forach.
Z lekarzem sie licza jesli chodzi o zdrowie i o to jak postepowac, ale jesli chodzi o wozki, foteliki i cala reszte sprzetu to lekarz niewiele moze doradzic.
Oczywiscie jesli mowimy o reklamie, to wiarygodny przekaz przez internet jest ciezki gdy mowa o bannerach itd. Ale jesli wezmiemy ukryta reklame na forach i porownywarkach cenowych inne podobne praktyki to mysle, ze
zdaja egzamin.
-
- Bywalec
- Posty: 444
- Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00
poradnik dla mezczyzn od AXE:
tak się zapowiada:

a tak całość wideo i making of:
http://www.onlineandmobile.net/2010/06/ ... video.html
tak się zapowiada:
a tak całość wideo i making of:
http://www.onlineandmobile.net/2010/06/ ... video.html