Dobra bez sciemy i zeby uniknac jakichkolwiek naglych spadow na moje gg ludzi ktorzy potrzebuja pomocy zamieszczam to tu. W koncu to i Tobie sie pryda mam nadzieje
1. Jerzy Bralczyk, Język na sprzedaż, Warszawa 1999 - błyskotliwa i przystępnie napisana analiza języka reklamy autorstwa znanego i cenionego znawcy języka polskiego. To pozycja obowiązkowa, jeśli zdecydowałeś się na takie zagadnienie. Profesor Bralczyk udowadnia, jak bardzo język reklamy różni się od tego, którym posługujemy się na co dzień. Obnaża także mechanizmy rządzące światem wykreowanym przez reklamy
2. Jan Goślicki, Sztuka reklamy, Kraków 1993 - jeśli uważnie przejrzysz tę książkę, na pewno natrafisz na interesujące fragmenty. Niestety, tylko do przejrzenia ze względu na trudny, enigmatyczny język
3. Marek Kochan, Slogany w reklamie i polityce, Warszawa 2002 - ponieważ autor podaje "równolegle" przykłady z polityki i reklamy (prawdę mówiąc, tej pierwszej poświęca trochę więcej miejsca), będziesz zmuszony do nieraz mozolnego wyłapywania ważnych informacji. Ale naprawdę warto!
4. Stanisław Kuśmierski, Reklama jest sztuką, Warszawa 1996 - przystępnie napisane (prawie kawa na ławę); jeśli tę pozycję przeczytasz jako pierwszą, zdobędziesz podstawowe wiadomości i łatwiej Ci będzie przebrnąć przez kolejne opracowania
5. Ewa Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa 2001 - ta książka stała się bardzo modna i warto, byś umieścił ją w swojej bibliografii. Jest nie tylko modna, ale i mądra, wartościowa, wiele można się z niej dowiedzieć. Lekturę może utrudniać skomplikowany język i fachowe pojęcia; jednak spróbuj podjąć to wyzwanie
Enjoy:)!!