Sen, jawa, czy tylko reklama?

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
aw
akademiareklamy.edu.pl
akademiareklamy.edu.pl
Posty: 1397
Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00

kampania teaserowa piwa i jej finał w tv

Post autor: aw » 04 cze (sob) 2005, 12:33:52

Zapomniałbym,
co do finału w mediach masowych - kampania teaserowa miała od maja kontynuację w telewizji. Jedna z reklam pokazywała świat widziany oczami psa prowadzonego na smyczy. Dochodzą do lokalu, gdzie pan wchodzi zamówić piwo Dog. Później mężczyzna siada na ławce i po pierwszym łyku piwa wokół pojawia się gęsta mgła.
Drugi spot przedstawia grupkę młodych mężczyzn, których dopada w mieście bardzo silny wiatr. Podmuch wręcz wpycha ich do wnętrza lokalu, gdzie zamawiają piwo Dog. Obie reklamy są angielskojęzyczne.
Czy reklama telewizyjna, w tym kształcie, trafi do założonej grupy docelowej? Trudno to ocenic bez badań. Nie liczyłbym jednak na jakiś spektakularny sukces. Nawet jeśli wyniki sprzedaży okażą się zadowalające, ważniejsza chyba będzie odpowiedź na pytanie, kto kupował. Bo jeśli to grupa ubogich undergrandowych młodzieńców, wzrost ceny produktu, po okresie promocji zakończy się nieuchronnym odpływem klienteli do Freeqa. Dodatkowo warto byłoby, mimo związanej z tym pracochłonności, sprawdzić, które media istotnie wpłynęły na decyzję zakupu, czy była to telewizja i czy wogóle media miały wiodącą rolę w decyzjach zakupowych.

ODPOWIEDZ