środek a forma reklamy (internetowej), problem z definicjami

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
rysiul
Nowy(a)
Posty: 1
Rejestracja: 22 mar (śr) 2006, 01:00:00

środek a forma reklamy (internetowej), problem z definicjami

Post autor: rysiul » 22 mar (śr) 2006, 18:48:06

czy moge prosic o wyjasnienie (ew. definicje) poniewaz juz sie pogubilem...

klasycznie sa formy reklamy takie jak: telewizyjna, prasowa, zewnetrzna, radiowa, pocztowa itd. oraz internetowa, a wsrod kazdej z tych form wystepuja srodki reklamy - dla reklamy internetowej beda to: baner, strona www, poczta elektroniczna, odnosnik reklamowy, itd.

w internecie oraz w wielu nowych ksiazkach wymienione wyzej srodki okresla sie formami reklamy internetowej

to w koncu jak to jest??

pozd

Rysiul

ODPOWIEDZ