Podaję tematy prac semestralnych z Reklamy Prasowej AD 2006:
1. Reklama w dziennikach - dla kogo? Firmy jakich branż, dla jakiego rodzaju produktów oraz w jakich sytuacjach rynkowych powinny wybierać dzienniki jako podstawowe medium w swoich kampaniach reklamowych. Uzasadnij swoją opinię.
2. Reklama w czasopismach - dla kogo? Firmy jakich branż, dla jakiego rodzaju produktów oraz w jakich sytuacjach rynkowych powinny wybierać czasopisma jako podstawowe medium w swoich kampaniach reklamowych. Uzasadnij swoją opinię.
3. Czy reklama prasowa jest uniwersalna? Jak wypada pod tym względem w porównaniu z innymi mediami: telewizją, radiem, internetem i reklamą zewnętrzną? Uzasadnij swoją opinię poprzez dobór i analizę odpowiednich przykładów.
4. Jak w twoim przekonaniu rysuje się przyszłość prasy jako medium reklamowego? Co ewentualnie może pozbawić ją prymatu w świecie reklamy? Jak wydawcy prasy mogą starać się przed tym ustrzec? Spróbuj uprawomocnić swoje wizje.
5. Kto nie powinien korzystać z reklamy prasowej ? Wskaż przykłady branż, firm, produktów i marek, dla których reklama w prasie jest nieprzydatna. Spróbuj uogólnić wnioski.
Szczegóły wykonawcze zostały omówione podczas zajęć. Forumowa dyskusja na temat tych prac toczy się na Forum Naukowym.
Praca semestralna z REKLAMY PRASOWEJ AD 2006
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12702
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00