Etyka Reklamy, a rzeczywistość

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
Kali
WSR Guru
WSR Guru
Posty: 3179
Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00

Etyka Reklamy, a rzeczywistość

Post autor: Kali » 15 sty (pn) 2007, 20:55:04

Tak sobie właśnie przeczytałem załącznik A do jutrzejszego testu z Etyki reklamy, jest w nim opisany kodeks postępowania w dziedzinie reklamy IAA w Polsce. I jakie są moje pierwsze wnioski, chyba taki że bardzo dużo reklamodawców na ten kodeks gwiżdrze. Na pierwszy rzut oka około połowa artykułów jest łamana. I jak tu się można użalać nad obecną reklamą, że ją ktoś atakuje i chce ograniczyć ją prawem, jak jest ona tak naprawdę bezkarna i robi co chce. Jestem ciekaw czy komuś innemu, tak jak mi rzuciło się to w oczy.

Kali
WSR Guru
WSR Guru
Posty: 3179
Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00

Post autor: Kali » 15 sty (pn) 2007, 21:18:26

Załączniku B czyli reklama polityczna już nie wspomnę, bo agencja która stworzyła spot dla PO złamała dwie zasady.

Ollo
Zaczyna działać
Zaczyna działać
Posty: 292
Rejestracja: 16 mar (śr) 2005, 01:00:00

Post autor: Ollo » 16 sty (wt) 2007, 19:02:24

a dla PIS? odwolując się do uczucia strachu?przypomnijmy sobie reklame z pluszakiem spadającym ze ściany..

ODPOWIEDZ