O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 07 sty (śr) 2009, 14:32:55
Reklama
#105
Reklamodawca: Reebok International Ltd.
Medium: Cosmopolitan, nr 11/2008
Format: 2 x ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Monika Pastuszak FOTO z I
Uzasadnienie: Młode wysportowane dziewczyny ukazane w ruchu, prezentują z lekkością stroje sportowe. Reklama przyciąga uwagę ze względu na ekspresję, dynamiczność i łagodne, pastelowe kolory z elementami ciemniejszymi, podkreślającymi dominującą kolorystykę. Reklama adresowana jest do młodych ludzi aktywnie spędzających czas wolny i uprawiających sporty. Oprócz kolekcji firmy, Reebok zwraca uwagę na piękno wynikające ze zdrowego trybu życia. Z zaprezentowanej reklamy można wywnioskować, że dzięki przemyślanym i wysokiej jakości produktom firmy, mamy większy komfort działania, a co za tym idzie większą przyjemność i zadowolenie.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 08 sty (czw) 2009, 09:26:18
Reklama
#106
Reklamodawca: Yves Saint Laurent
Medium: Cosmopolitan, nr 11/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Monika Pastuszak FOTO z I
Uzasadnienie: Prosta, przejrzysta, a jednocześnie elegancka i przyciągająca uwagę, poprzez perfekcyjność makijażu modelki oraz ciekawe spojrzenie, skierowane wprost na czytelnika. Zwraca uwagę kobiet, ale i zaciekawia mężczyzn. Na reklamie widoczny jest kształt i koloryt flakonika, ale dopiero po wnikliwym przyjrzeniu się reklamie, możemy przeczytać, że to nowa linia zapachowa dla kobiet. Dobry chwyt reklamowy. Kobiety ciekawe zapachu i zafascynowane urodą, a zarazem elegancją i prostotą modelki, będą chciały spróbować. Mężczyźni, przyciągnięci kocim i uwodzicielskim spojrzeniem modelki, mogą też sięgnąć po te właśnie perfumy, aby podarować je swojej kobiecie, czasem z nadzieją, że postać z reklamy po użyciu zapachu przez zwyczajną, zabieganą kobietę, rzuci na nią czar i zamieni w co najmniej równie interesującą postać

. Koloryt reklamy utrzymany w wieczorowym klimacie. Przewag czerni, ciemnego brązu. Jedynym rozświetleniem jest twarz modelki i flakonik reklamowanych perfum. Prosta, wyważona w kompozycji, nie atakująca, ale intrygująca. Reklama kierowana jest raczej do dojrzałych i eleganckich kobiet.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 08 sty (czw) 2009, 09:31:47
Reklama
#107
Reklamodawca: Bulgari S.p.A.
Medium: Cosmopolitan, nr 11/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Monika Pastuszak FOTO z I
Uzasadnienie: Czarno – białe zdjęcie ukazuje elegancką kobietą i flakonik reklamowanych perfum w autentycznych kolorach, w prawym dolnym rogu. Ze zdjęcia emanuje szyk i elegancja, co sprawia, że adresatkami będą kobiety zwracające szczególną uwagę na jakość życia. Piękna kobieta przedstawiona w reklamie jest symbolem i uosobieniem pewnego luksusu, z którym chciałoby się identyfikować wiele kobiet. Reklama zwraca uwagę swoją prostotą, artyzmem i wymową.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 08 sty (czw) 2009, 09:37:01
Reklama
#108
Reklamodawca: Calvin Klein Inc.
Medium: Cosmopolitan, nr 11/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Monika Pastuszak FOTO z I
Uzasadnienie: Niezwykle kusząca naga kobieta zaciekawia zarówno mężczyzn, jak i kobiety. Jednak samo zdjęcie z pewnością przyciągnie większą rzeszę mężczyzn, którzy chętnie zakupią w prezencie zapach Calvin’a Klein’a, aby poznać Secret Obsession swoich partnerek… Kobiety natomiast, chcąc być zmysłowe i atrakcyjne dla swoich mężczyzn, kupią je z nadzieją, że zwrócą poprzez zapach uwagę swoich wybraków i być może przeżyją niepowtarzalne chwile… Koloryt reklamy biało – szary (zdjęcie modelki, która stanowi tło dla perfum – biało-czarne), jedynym elementem kolorowym reklamy jest packshot (złoto – pomarańczowo - brązowa buteleczka perfum). Delikatna, wyważona, nie atakująca, ciekawa w swojej prostocie.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 08 sty (czw) 2009, 13:56:56
Reklama
#109a #109b #109c
Reklamodawca: Unilever Polska S.A.
Medium: Party, nr 20/2008
Format: 3 x 1/2 ~A4 (pion)
Zgłaszający: Mateusz Gajowy SG z I
Uzasadnienie: Akcja opera się na oryginalnym pomyśle na zamieszczenie na 3 różnych stronach reklamy herbaty. Markę Lipton promują gwiazdy z różnych dziedzin: radia, teatru, muzyki. W każdej odsłonie jest historyjka - na końcu łaczą się one w całość.
Ostatnio zmieniony 08 sty (czw) 2009, 14:54:15 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 4 razy.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 08 sty (czw) 2009, 14:14:33
Reklama
#110a #110b
Reklamodawca: Totalizator Sportowy Sp. z o.o.
Medium (a): Party, nr 20/2008
Format (a): 1/4 ~A4 (poziom) + ~A5
Zgłaszający (a): Mateusz Gajowy SG z I
Uzasadnienie (a): Prosta, ale zarazem ciekawa reklama loterii "Los milionos" podzielona została na dwie części. W pierwszej części pokazano jak długa może być droga do zdobycia miliona

. Druga zaś dowodzi, że moze się ona okazać dużo krótszą i łatwiejszą - jeśli kupisz los.
Medium (b): Tina, nr 48/2008 (z dn. 26/11/2008)
Format (b): 1/4 ~A4 + ~A5
Zgłaszający (b): Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie (b): Reklama odwołująca się do emocji - skierowana do kobiet. W teaser’ze pytanie: czy tylko droga przez ślub prowadzi do miliona? Otóż - nie! Z lotto jest nowe rozwiązanie (i to już na następnej stronie – bo nie wolno! drażnić kobiet ;D) – „Wcale nie musisz wyjść za obrzydliwie bogatego starca, by zdobyć milion złotych! Po prostu kup "Los Milionos" i nie pozwól, by milion przeszedł Ci koło nosa. (…)”. I te kolory, gwiazdki…

Ostatnio zmieniony 08 sty (czw) 2009, 14:48:49 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 08 sty (czw) 2009, 14:40:15
Reklama
#111
Reklamodawca: Telekomunikacja Polska S.A.
Medium: Party, nr 20/2008
Format: 2 x 1/2 ~A4 (poziom)
Zgłaszający: Mateusz Gajowy SG z I
Uzasadnienie: Bardzo fajny pomysł z wykorzystaniem gwiazdy kina, Zbigniewa Zamachowskiego, który podróżuje po kanałach weneckich. Ma to nawiązywać do "podróżowania" po kanałach telewizji TP.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 08 sty (czw) 2009, 23:39:25
Reklama
#112
Reklamodawca: Nokia Poland
Medium: Viva nr 16/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Julia Jarkiewicz SG z I
Uzasadnienie: Podoba mi się pomysł na te reklamę. Stop klatka filmu, ukazująca tancerza w kulminacyjnym momencie, z nagłówkiem Press play. Działa na wyoraźnię.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 08 sty (czw) 2009, 23:47:24
Reklama
#113
Reklamodawca: Canon Polska
Medium: Viva nr 16/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Julia Jarkiewicz SG z I
Uzasadnienie: Reklama interesująca pod względem graficznym. Jest barwna i zawiera dużo obrazów. Ekspresyjna. Zachęca do twórczego myślenia, tworzenia - oczywiście przy pomocy reklamowanego produktu. Coś w stylu "Ale fajne! Też chce takie robić!"
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 08 sty (czw) 2009, 23:50:23
Reklama
#114
Reklamodawca: Fabric Nightclub London
Medium: DJ Magazine Polska, nr 6/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Zgłaszam tę reklamę za ponadprzeciętną, abstrakcyjną i kompletnie odjechaną formę graficzną.
Ostatnio zmieniony 15 sty (czw) 2009, 22:34:14 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 2 razy.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 08 sty (czw) 2009, 23:50:58
Reklama
#115
Reklamodawca: Horn Distribution S.A.
Medium: Dj Magazine Polska, nr 1/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Warto zwrócić uwagę, że nie tylko jogurty, samochody i perfumy reklamują się w prasie.
Ostatnio zmieniony 15 sty (czw) 2009, 22:36:15 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 08 sty (czw) 2009, 23:53:07
Reklama
#116
Reklamodawca: QXL Poland Sp. z o.o.
Medium: Playboy, nr 6/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Reklama wzbudziła moje zainteresowanie poprzez swoją prostotę i ciekawy pomysł kreatywny, silnie łączący się ze sloganem reklamowym – „Rzeczy stają się bliższe”.
Ostatnio zmieniony 15 sty (czw) 2009, 22:37:28 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 08 sty (czw) 2009, 23:55:06
Reklama
#117
Reklamodawca: Betsson Malta Ltd.
Medium: Playboy, nr 6/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Bardzo fajna reklama, grająca słowami i skojarzeniami. Hasło „Na żywo było by lepiej”, z jednej strony odnosi się do meczu, a z drugiej łączy się z kreatywną częścią ilustracyjną.
Ostatnio zmieniony 15 sty (czw) 2009, 22:39:05 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 08 sty (czw) 2009, 23:56:58
Reklama
#118
Reklamodawca: bet-at-home.com Internet Ltd.
Medium: Playboy, nr 6/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Połączenie sportu i erotyki prawie zawsze daje ciekawe efekty. Jestem na TAK!
Ostatnio zmieniony 15 sty (czw) 2009, 22:40:07 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12650
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 09 sty (pt) 2009, 00:03:10
Reklama
#119
Reklamodawca: Klinika Linea Corporis
Medium: Playboy, nr 7/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Mój faworyt, rewelacyjny „packshot” i świetny tekst w połączeniu z nienachalną erotyką. To musi się podobać.
Ostatnio zmieniony 15 sty (czw) 2009, 22:41:04 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.