Outdoor "Luty" - glosowanie

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

Ktory outdoor byl najlepszy?

Czas głosowania minął 26 mar (pt) 2004, 11:19:20

krew.sos.pl - Dostalem krew zyje (Pazura)
1
9%
Jogi - Zdrowy dzien zaczyna sie od jogi
1
9%
Demo - Nadaj marce wlasciwy kurs
1
9%
Knorr - Goracy kubek
1
9%
Telefon Samsunga
0
Brak głosów
Heyah - Czerwona lapa
7
64%
 
Liczba głosów: 11

senq
Ekspert
Ekspert
Posty: 1214
Rejestracja: 07 lip (pn) 2003, 02:00:00

Post autor: senq » 06 mar (sob) 2004, 23:54:13

wale to

zyrafa
Ekspert
Ekspert
Posty: 1207
Rejestracja: 30 wrz (wt) 2003, 02:00:00

Post autor: zyrafa » 07 mar (ndz) 2004, 00:41:35

czemu mam wrazenie ze prawie kazdy wie o co biega , a ja tylko ciemna jestem ? Cos mi sie wydaje , ze tu o cos chodzi ... Czemu milczycie ?
Ja bede czekala na dalsze kroki i poczynania "dloni" . Spoty i ja widzialam ... tajemnicza sprawa . Super pomysl na zapromowanie sie ... Kampania czaderska - kupe kasiory wchlonela - co widac oczywiscie .
no ... bomba ... z metrem to juz wogole - chyba pierwsza reklama jaka pojawila sie na tym srodku transportu .

senq
Ekspert
Ekspert
Posty: 1214
Rejestracja: 07 lip (pn) 2003, 02:00:00

Post autor: senq » 07 mar (ndz) 2004, 09:08:46

Ale wy juz wiecie czego to kampania? Bo juz sa sluchy co to....i mozecie sie rozczarowac ;-)

reyestr
Bywalec
Bywalec
Posty: 386
Rejestracja: 14 paź (wt) 2003, 02:00:00

Post autor: reyestr » 07 mar (ndz) 2004, 17:14:31

Jedno jest pewne, jak wejdzie produkt, czy usluga to z pewnoscia bedzie zapamietany/-a To jakie zamieszanie zrobili kampania i to jak ludzi korci zeby w koncu dowiedziec sie o co chodzi - swiadczy o tym, ze cholernie zakoduja sie w pamieci i te pieniadze byly tego warte, przynajmniej oni tak sadza ... a zainteresowanie (jedna z najwazniejszych rzeczy) osiagneli , brawo. tylko co to bedzie ? nowy program telewizyjny, klub muzyczny, stacja radiowa ? Bo na frytki to mi to nie wyglada. 8)

sinar
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7525
Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00

Post autor: sinar » 07 mar (ndz) 2004, 17:25:07

Please tylko nie znowu to Flugo. Moze Mi wie cos na ten temat w koncu ona jest insiderka :)

A w ogole widzieliscie weekendowe Metro. Strona 9 "Wielki orgazm malego kwiatka". Co powiecie na ta nowa kampanie Diesla. Niedwuznaczne obrazki z roslinkami w roli glownej. Gdyby to byly zwierzeta obroncy przyrody mogliby chyba mowic o molestowaniu seksualnym, a ze to roslinki to co jest niby inaczej.

Pare cytatow: Lubie wbic palce gleboko w ziemie, owinac nogi wokol pnia palmy i trzec. Wyobraz sobie, ze podrywa cie galaz, ona nigdy cie nie zdradzi. Chce ocalic baobab i polizac sie z paprotka. Moja ambicja jest doprowadzic kwiatek do orgazmu.

Zawsze to cos ale chyba nie o takie kochanie przyrody chodzi. Mam mieszane uczucia. Na pewno takie laczenie chwytliwej zawsze erotyki i chwytliwej obecnie ekologii to ciekawy, orginalny pomysl. Nie mowiac juz o publicity. W kazdym razie nie jest to RIF nr 2

PS. Wszystko mozna sobie zobaczyc na stronie www.diesel.com/naturelovers Po obejrzeniu stronki i przeczytaniu tekstow po angielsku moge powiedziec ze troche zmienilem zdanie. Nie jest tak zle i jednoznacznie. No i nie pastwia sie tylko nad roslinkami jest tez mowa o zwierzatkach :) Ciekawe czy spoty tv beda z czerwonym kwadracikiem ;)

zyrafa
Ekspert
Ekspert
Posty: 1207
Rejestracja: 30 wrz (wt) 2003, 02:00:00

Post autor: zyrafa » 07 mar (ndz) 2004, 22:36:24

co do dloni - senq- nie wiem czego to kampania . Czxekam z niecierpliwoscia na odsloniecie "kurtyny" .

Sinar - niestety nie wiem o czym piszesz :(n. No ,a ale spoko - nadrobi sie

senq
Ekspert
Ekspert
Posty: 1214
Rejestracja: 07 lip (pn) 2003, 02:00:00

Post autor: senq » 08 mar (pn) 2004, 00:10:17

A co ja bede mowil...mi za to nikt nie zaplaci :( sami zobaczycie 8)

sinar
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7525
Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00

Post autor: sinar » 08 mar (pn) 2004, 10:29:46

Chce ale nie moze .... powiedziec. Tajemnica handlowa. Ty w cos senq chyba zamieszany jestes ;) Ja po doglebnej analizie barw (czarne, czerwone), symboliki, hasel (Pozdrawiamy droga konkurencje), zasiegu akcji stwierdzam bez watpienia ze jest to reklama WSR :)

reyestr
Bywalec
Bywalec
Posty: 386
Rejestracja: 14 paź (wt) 2003, 02:00:00

Post autor: reyestr » 09 mar (wt) 2004, 00:42:23

Napoju energetyzujacego ... wsr 8)

Mika
Zadomowił(a) się
Zadomowił(a) się
Posty: 537
Rejestracja: 06 lip (ndz) 2003, 02:00:00

Post autor: Mika » 09 mar (wt) 2004, 11:45:23


sinar
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7525
Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00

Post autor: sinar » 09 mar (wt) 2004, 15:39:00

To takie buty. Usluga w sieci a nie nowa stacja, napoj. Jezeli to prawda to faktycznie mozna sie czuc troche rozczarowanym. Nic nowego pod sloncem. Poza tym przy takiej kampanii haslo "pozdrawiamy drogich konkurentow" faktycznie b. na miejscu.

W sumie to mnie bardziej interesuje kto stoi za ta kampania na wagonach metra. Co to za agencja, broker, czy to jednorazowy deal czy szykuja cos w przyszlosci. Ciekawe.

A tak przy okazji teraz nos bedzie w sumie bez nosa ;) Wczoraj przeczytalem: "Dotychczasowi udziałowcy NoS/BBDO Michał Sorówka, Agnieszka Łukasik i Paweł Nowakowski zdecydowali o podjęciu nowych wyzwań zawodowych poza reklamą." Czyli business as usual. Taka kolej rzeczy.

Ato
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 868
Rejestracja: 29 wrz (pn) 2003, 02:00:00

Post autor: Ato » 09 mar (wt) 2004, 17:53:49

a ja sie nie rozczarowalem, w koncu patrzac na materialy od slawka komorki maja najwieksza kase, choc juz zaczalem podejrzewac ze to kolejny program na TVN-ie. i nadal sie zastanawiam jak sie to ma zwrocic (bo sie zwruci na 90%), bo jesli chodzi o usluge to nawet po kilku reklamach w tv ci co zainteresowac sie mieli to sie zainteresuja,

a jesli chodzi o komorki to i tak od tej uslugi bardziej jestem ciekaw co zmieni nowy operator (i kiedy wejdzie) na rynku komorek w polsce

sinar
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7525
Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00

Post autor: sinar » 09 mar (wt) 2004, 21:46:50

Mnie tylko zastanawia co jest w tej usludze unikatowego, nowego ze leci na to taka kasa i wymaga takiego zwrocenia uwagi. Rozumiem gdyby byl to nowy operator albo UMTS ale z tego artykulu nie wynika ze ma to byc jakis przelom w telefonii czy uslugach. A oni i tak co miesiac i tak niezle bula zeby tylko utrwalic w naszej swiadomosci ze sa albo jakas promocje zrobic. Czy ta nowa gra jest warta swieczki?

A na 4. operatora GSM to poczekamy z rok jak nie dwa lata. Jesli w ogole mu sie uda wejsc i przetrwac na takim rynku. Wystarczy spojrzec na platformy tv cyfrowe, portale. Teraz WP moze upasc, moze na to miejsce wejdzie Yahoo. No ale to juz chyba z innej beczki :)

zyrafa
Ekspert
Ekspert
Posty: 1207
Rejestracja: 30 wrz (wt) 2003, 02:00:00

Post autor: zyrafa » 09 mar (wt) 2004, 22:46:57

fajnie :) zagadka sie rozwiazala w 65% . To dla mnie iespodzaianka bo nie bralam sieci pod uwage . Ja rownierz siem zastanawiam bardziej nad kampania - wpadl ktos naprawde na fajny pomysl - ciekawa jestem tylko kto ... To chyba jedna z wiekszych kampani jakie pamietam . Super- jestem pod wrazeniem , ale nadal zostane raczej przy idei .

Mika
Zadomowił(a) się
Zadomowił(a) się
Posty: 537
Rejestracja: 06 lip (ndz) 2003, 02:00:00

Post autor: Mika » 09 mar (wt) 2004, 23:40:50

Ile widzieliście spotów? Bo ja jak dotąd 4. Ręka wyłaniająca się z ziemi, ręka - serce, ręka w mikrofalówce, łapa wilkołaka albo tudzież czegoś stworo podobnego. Ciekawa jestem czy jeszcze jakieś istnieją... podejrzewam, że tak. Dajcie znać :)

ODPOWIEDZ