włączcie Polskie Radio Program 4 i posłuchajcie...
... niereklamowane = niekupowane ?
Okazuje się, że reklamy są istotnym elementem ich życia. 63,5 proc.
młodych ludzi przyznaje, że podobają im się reklamy skierowane do
nich, natomiast 62 proc. rozmawia ze znajomymi na ich temat. Zaledwie
24,5 proc. osób sprawdza informacje o produktach zauważonych w
reklamach, co dowodzi, że to właśnie ona jest głównym źródłem
wiadomości o danym artykule. Ponadto, rozpoznawalność sloganów
przypisanych do marki jest zaskakująco wysoka i oscyluje w granicach
70 - 90 proc. Marki nieznane ( bo niereklamowane ) budzą uczucie
niepewności wśród przebadanych osób.
Jaka dziś jest potęga reklamy?
Czy hasło reklama dźwignią handlu jest
nadal mocno aktualne?
Zapraszamy na spotkanie ze Sławkiem Wojtkowskim z Warszawskiej Szkoły Reklamy w audycji Programu 4 Polskiego Radia
My również zachęcamy do słuchania
