Reklama
#38a #38b
Reklamodawca: Agora S.A.
Medium (a) 1: Joy nr 12/2008
Format (a) 1: ~A5
Zgłaszający (a) 1: Paweł Lewczuk SR I
Uzasadnienie (a) 1: Nagłówek w reklamie akcji "Przesłuchamy każdy zespół" oparty jest na grze słów. Słowo "przesłuchamy" zostało tutaj użyte w dwóch różnych znaczeniach. Podczas gdy nagłówek sygnalizuje nam prawdziwy cel akcji, część ilustracyjna prezentująca modelkę (ucharakteryzowaną na znaną piosenkarkę Amy Winehouse) siędzącą w pokoju przesłuchań - sugeruje nam coś zgoła innego. Jednakże posłużenie się w reklamie wizerunkiem piosenkarki, nie pozwala nam się pogubić wśród tych znaczeń i staje się jasne, że tak naprawdę chodzi tu o przesłuchania muzyczne.
Medium (a) 2: Joy nr 11/2008
Format (a) 2: ~A5
Zgłaszający (a) 2: Karolina Zawadzka FOTO I
Uzasadnienie (a) 2: Reklama ta... niesie nadzieję na lepsze jutro!
Medium (a) 3: Machina nr 09/2008
Format (a) 3: ~A4
Zgłaszający (a) 3: Samanta Staniaszek SG z I
Uzasadnienie (a) 3: Za pierwszym razem jak widziałam tą reklamę, nabrałam się, że postać przywiązana do krzesła to faktycznie Amy Winehouse. Jednak po dokładnym przyjrzeniu można zauważyć ze to nie "oryginał"

Bardzo fajny pomysł z tym przesłuchaniem.
Medium (a) 4: Joy nr 11/2008
Format (a) 4: ~A5
Zgłaszający (a) 4: Martyna Rogala SG II
Uzasadnienie (a) 4: Reklama bardzo przyciągająca uwagę ze względu na modelkę ucharakteryzowaną na Amy Winehouse. Superpomysł! Porównanie sceny z przesłuchania do przesłuchiwania zespołów w radio Roxy bardzo mi się podoba. Reklama silnie zapada w pamięć. Jest bardzo charakterystyczna.
Medium (a) 5: Cosmopolitan nr 12/2008
Format (a) 5: ~A4
Zgłaszający (a) 5: Monika Pastuszak FOTO z I
Uzasadnienie (a) 5: Reklama skierowana do młodzieży i tych, którzy żyją w klimacie rocka, często próbujących swych sił w zespołach rockowych, aktywnie uczęszczających na różnego rodzaju imprezy, koncerty, dyskoteki... Reklama kontrowersyjna, może wywoływać oburzenie, ale nie wśród dla zbuntowanej młodzieży.
Medium (b): Wprost nr 38/2008 z dn. 21/09/2008
Format (b): ~ 1/2 A4
Zgłaszający (b): Patrycja Zandberg SG z I
Uzasadnienie (b): Reklama dociera do emocji odbiorcy. Za sprawą odrobinę brutalnych obrazów wprowadza napięcie i sprawia, że odbiorca ma mieszane uczucia. Następnym etapem jej odbioru jest analiza dwuznaczności sloganu reklamowego, a to prowadzi do rozluźnienia i lekkiego uśmiechu na twarzy.
Komentarz sw: To już druga reklama Roxy FM w tegorocznym konkursie. Ciekawe, która zostanie wyżej oceniona.