O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 05 gru (ndz) 2010, 22:13:04
Reklama
#29
Reklamodawca: LG Electronics Polska Sp. z o.o.
Medium: Viva!, nr 8 (344) z dn. 15/04/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Karolina Molska TV I
Uzasadnienie: Reklama jest perswazyjna w bardzo ciekawy sposób. Lansowany telewizor tworzy magiczną aurę, która sprawia, że staje się ona dla nas (i słonika) bardzo realna, namacalna, tracimy kontakt z rzeczywistością, zatapiamy się w inny świat.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 05 gru (ndz) 2010, 22:19:26
Reklama
#30
Reklamodawca: SSL Healthcare Polska
Medium: Viva!, nr 17 (353) z dn. 19/08/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Karolina Molska TV I
Uzasadnienie: Jest to reklama, która tworzy atmosferę bliskości, intymności, magii. Dodatkowo ciekawa kolorystyka, półcienie, światło podkreśla jej wyjątkowość, jak i wyjątkowość produktu.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 05 gru (ndz) 2010, 22:28:16
Reklama
#31
Reklamodawca: Procter and Gamble DS Polska Sp. z o.o.
Medium: Viva!, nr 17 (353) z dn. 19/08/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Karolina Molska TV I
Uzasadnienie: Jest to bardzo ciekawa reklama ze względu na pomysł. Powiększające lustra w łazience to gehenna każdej dziewczyny, bo zawsze, ale to zawsze dostrzeże się w nich coś, czego by się nie chciało. Natomiast tu, w tylu powiększających lusterkach, nie widać ani jednego włoska. Dodatkowo światło sprawia, ze nogi wyglądają na piękne, smukłe, gładkie.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 05 gru (ndz) 2010, 22:34:22
Reklama
#32
Reklamodawca: Eurozet Sp. z o.o.
Medium: Playboy, nr 01/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Karolina Molska TV I
Uzasadnienie: Jest to niesamowicie oryginalna reklama. Kable od słuchawek wiążące dziewczęcy gorset są metaforą wszechobecności muzyki. Kolorystyka jest intensywna i nadaje reklamie miejski, młodzieżowy styl.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 05 gru (ndz) 2010, 22:37:49
Reklama
#33
Reklamodawca: Likus Concept Store
Medium: Playboy, nr 01/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Karolina Molska TV I
Uzasadnienie: Jest to stylowa reklama tworząca pełną klasy atmosferę. Mocny kontrast tworzy charakterystyczny dla reklamowanych marek klimat.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 05 gru (ndz) 2010, 22:41:27
Reklama
#34
Reklamodawca: Wolw-Pol Sp. z o.o.
Medium: Playboy, nr 01/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Karolina Molska TV I
Uzasadnienie: Jest to reklama która krzyczy młodością, beztroską, swobodą. Kompozycja jest chaotyczna, nieuporządkowana, co podkreśla ten klimat i przemawia do młodych ludzi.
Ostatnio zmieniony 07 sty (pt) 2011, 14:22:36 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 06 gru (pn) 2010, 09:00:50
Reklama
#35
Reklamodawca: Zakłady Przemysłu Tłuszczowego S.A.
Medium: Wysokie obcasy (dodatek do Gazety Wyborczej), nr 47 (z listopada 2010)
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Julia Zembaty SG II
Uzasadnienie: Zaskakująca i bardzo klimatyczna reklama.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 10 gru (pt) 2010, 23:24:13
Reklama
#36
Reklamodawca: Canon Polska Sp. z o.o.
Medium: Logo, nr 12/2010
Format: 2 x ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Julia Zembaty SG II
Uzasadnienie: Zaskakujące przedstawienie sceny i zachwycająca korelacja ilustracji z nagłówkiem.
Ostatnio zmieniony 14 gru (wt) 2010, 12:05:02 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 2 razy.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 10 gru (pt) 2010, 23:53:45
Reklama
#37
Reklamodawca: Procter and Gamble DS Polska Sp. z o.o.
Medium: Logo, nr 12/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Julia Zembaty SG II
Uzasadnienie: Fajne porównanie zarostu do zapisu zdarzeń z kilku dni. Plus ładna twarz modela.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 11 gru (sob) 2010, 00:01:30
Reklama
#38
Reklamodawca: Polska Akcja Humanitarna
Medium: Polityka, nr 6 (2742)/2010, z dn. 06/02/2010
Format: ~A5 (w pionie)
Zgłaszający: Paweł Cieślak SR I
Uzasadnienie: Pomysłowe wykonanie i interpretacja czynności pomagania. Polska Akcja Humanitarna sugeruje, że każdy człowiek (emeryt, student, robotnik) może pomóc potrzebującym. Osoby na zdjęciu trzymają po jednej, symbolicznej cegiełce.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 11 gru (sob) 2010, 00:07:49
Reklamy
#39a, #39b
Reklamodawca: Stowarzyszenie Wspierania Onkologii Unicorn
Medium: Polityka, nr 5 (2741)/2010, z dn. 30/01/2010
(a); Polityka, nr 6 (2742)/2010, z dn. 06/02/2010
(b)
Format: 2 x ~ 120x120 mm
Zgłaszający: Paweł Cieślak SR I
Uzasadnienie: Reklama pokazuje, że chory na raka ma swoje życie i zainteresowania. Kształtem przedmiotów (np. piłka, ogórek, iPod) nawiązuje do symbolu choroby, czyli tabletki i kroplówki.
Ostatnio zmieniony 11 gru (sob) 2010, 01:00:35 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 2 razy.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 11 gru (sob) 2010, 00:25:38
Reklama
#40
Reklamodawca: Patrizia Pepe Firenze
Medium: Twój Styl, nr 12/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Beata Kiełczewska FOTO I
Uzasadnienie: "Who is Patrizia?" to tytuł kampanii reklamowej dla włoskiego domu mody Patrizia Pepe. Każde zdjęcie w tej kampanii przedstawia inną modelkę, której twarz jest zasłonięta jakimś obiektem (gumową kaczką, magnetofonem, pieskiem, klatką itp.) a na zdjęciu widnieje nagłówek "Who is Patrizia?". Moim zdaniem cała kampania prezentująca odzież, jest zabawna, oryginalna i pomysłowa.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 11 gru (sob) 2010, 00:35:15
Reklama
#41
Reklamodawca: Sephora Polska Sp. z o.o.
Medium: Twój Styl, nr 12/2010
(I); Pani, nr 11/2010
(II)
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Beata Kiełczewska FOTO I
(I); Agnieszka Ptaszek SGzII
(II)
Uzasadnienie: Reklama ta spodobała mi się, gdyż jest prosta, a zarazem ciekawa. Na pierwszy rzut oka, może się wydawać zwykła, lecz gdy poświęcimy jej trochę czasu i przeczytamy cały tekst, odkryjemy w niej część humorystyczną, która to właśnie sprawia, że ta reklama jest wyjątkowa, oryginalna i godna poświęcenia uwagi.
(I)
Reklama na pierwszy rzut oka wydaje się mało atrakcyjna, choć część ilustracyjna wywołuje zainteresowanie. Dopiero po przeczytaniu nagłówka na naszej twarzy pojawia się uśmiech… Zabawna reklama kremu unoszącego powieki. Nic dodać nic ująć.
(II)
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 11 gru (sob) 2010, 00:51:48
Reklamy
#42a, #42b
Reklamodawca: Nestlé Polska S.A.
Medium: Elle, nr 6/2010
Format: 2 x ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Obie wersje reklamy idealnie wyrażają smak przedstawianych kaw. Mała czarna intensywna wyraża głębię smaku kawy, energię i siłę. Łagodnie palona wywołuje uczucie spokoju, ukojenia, relaksu. Dodatkowo zamierzony efekt jest mocniejszy ze względu na to, że obie wersje reklamy zostały umieszczone w czasopiśmie na kolejnych stronach.
Ostatnio zmieniony 11 gru (sob) 2010, 01:07:53 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 2 razy.
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 11 gru (sob) 2010, 00:56:43
Reklama
#43a, #43b
Reklamodawca: Krakowski Kredens Sp. z o.o.
Medium: Elle, nr 04/2010
(a); Elle, nr 05/2010
(b)
Format: 2 x ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Reklamy ładnie wystylizowane na stare, wywołują skojarzenia z tradycją i domowymi wyrobami. Kreacja jest adekwatna do wizerunku firmy.