Reklama Prasowa Roku 2009 [NOMINACJE & WYNIKI]
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #60
Reklama #60
Reklamodawca: Agora S.A.
Medium (a): Focus, nr 7/2009
Medium (b): Przekrój z dn. 09/07/2009
Format: ~A4
Zgłaszający (a): Beata Jagłowska SG z I
Zgłaszający (b): Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie (a): Reklama jest pomysłowa: fajna gra słów + dosadna ilustracja. Uwagę czytelnika ma przyciągać jednolite ciemne tło wyróżniające się wśród kolorowych, bogato ilustrowanych artykułów. Dodatkowy plus za oszczędność tekstu - napisano tu niewiele, by wzbudzić ciekawość i zachęcić do odwiedzenia serwisu deser.pl.
Uzasadnienie (b): Mroczne, ciemne kolory; otwarta, drewniana trumna i ciekawe hasło. Bardzo fajny pomysł na reklamę portalu ze śmiesznymi ciekawostkami. Zaskakujące połączenie.
Reklamodawca: Agora S.A.
Medium (a): Focus, nr 7/2009
Medium (b): Przekrój z dn. 09/07/2009
Format: ~A4
Zgłaszający (a): Beata Jagłowska SG z I
Zgłaszający (b): Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie (a): Reklama jest pomysłowa: fajna gra słów + dosadna ilustracja. Uwagę czytelnika ma przyciągać jednolite ciemne tło wyróżniające się wśród kolorowych, bogato ilustrowanych artykułów. Dodatkowy plus za oszczędność tekstu - napisano tu niewiele, by wzbudzić ciekawość i zachęcić do odwiedzenia serwisu deser.pl.
Uzasadnienie (b): Mroczne, ciemne kolory; otwarta, drewniana trumna i ciekawe hasło. Bardzo fajny pomysł na reklamę portalu ze śmiesznymi ciekawostkami. Zaskakujące połączenie.
Ostatnio zmieniony 17 gru (czw) 2009, 17:20:57 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #61
Reklama #61
Reklamodawca: Nestle Polska S.A.
Medium: Claudia, nr 12/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Beata Jagłowska SG z I
Uzasadnienie: Ładna, kolorowa, wpadająca w oko reklama. Fajny pomysł na mikołajowego bałwanka z buraka - swoiste nawiązanie do zbliżających się Świąt.
Reklamodawca: Nestle Polska S.A.
Medium: Claudia, nr 12/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Beata Jagłowska SG z I
Uzasadnienie: Ładna, kolorowa, wpadająca w oko reklama. Fajny pomysł na mikołajowego bałwanka z buraka - swoiste nawiązanie do zbliżających się Świąt.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklamy #62
Reklamy #62 i #62'
Reklamodawca: Christian Dior
Medium: Pani, nr 12/2009
Medium': Elle, nr 12/2009
Format: ~A4
Format': 2 x ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Dorota Popiel SG z II
Zgłaszający': Beata Jagłowska SG z I
Uzasadnienie: Reklama ekskluzywna m.in. poprzez odpowiednie dobranie kolorów.
Uzasadnienie': Reklama jest stylowa. Wspaniałe połączenie subtelnej czerni i złota sugeruje, że produkt jest "z najwyższej półki". Rozmieszczonej na dwóch kolumnach reklamy nie sposób nie zauważyć, zwłaszcza gdy jest się kobietą i kocha błyskotki . Dior nie pozostawia wątpliwości - Jadore będzie najcenniejszym diamentem w kolekcji każdej damy...
Reklamodawca: Christian Dior
Medium: Pani, nr 12/2009
Medium': Elle, nr 12/2009
Format: ~A4
Format': 2 x ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Dorota Popiel SG z II
Zgłaszający': Beata Jagłowska SG z I
Uzasadnienie: Reklama ekskluzywna m.in. poprzez odpowiednie dobranie kolorów.
Uzasadnienie': Reklama jest stylowa. Wspaniałe połączenie subtelnej czerni i złota sugeruje, że produkt jest "z najwyższej półki". Rozmieszczonej na dwóch kolumnach reklamy nie sposób nie zauważyć, zwłaszcza gdy jest się kobietą i kocha błyskotki . Dior nie pozostawia wątpliwości - Jadore będzie najcenniejszym diamentem w kolekcji każdej damy...
Ostatnio zmieniony 05 sty (wt) 2010, 09:47:11 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 2 razy.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #63
Reklama #63
Reklamodawca: Villeroy & Boch AG
Medium: Machina, nr 08/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Paweł Zmysłowski SG z I
Uzasadnienie': Bardzo ładna, smaczna reklama, przyciągająca uwagę doborem kolorów i... arbuzem.
Reklamodawca: Villeroy & Boch AG
Medium: Machina, nr 08/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Paweł Zmysłowski SG z I
Uzasadnienie': Bardzo ładna, smaczna reklama, przyciągająca uwagę doborem kolorów i... arbuzem.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #64
Reklama #64
Reklamodawca: Wittchen Sp. z o.o.
Medium: Polityka, nr 40/2009 z dn. 03/10/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Julia Zembaty SG z I
Uzasadnienie': Reklama elegancka, a przy tym przyciągająca uwagę poprzez oryginalność modela (pseudo James Dean).
Reklamodawca: Wittchen Sp. z o.o.
Medium: Polityka, nr 40/2009 z dn. 03/10/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Julia Zembaty SG z I
Uzasadnienie': Reklama elegancka, a przy tym przyciągająca uwagę poprzez oryginalność modela (pseudo James Dean).
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #65
Reklama #65
Reklamodawca: Skanska S.A.
Medium: Polityka, nr 40/2009 z dn. 03/10/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Julia Zembaty SG z I
Uzasadnienie': Przekaz prosty graficznie i zwracający uwagę, ale jednocześnie zaskakujący. Brak ilustracji. Dużo ważnych informacji.
Reklamodawca: Skanska S.A.
Medium: Polityka, nr 40/2009 z dn. 03/10/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Julia Zembaty SG z I
Uzasadnienie': Przekaz prosty graficznie i zwracający uwagę, ale jednocześnie zaskakujący. Brak ilustracji. Dużo ważnych informacji.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #66
Reklama #66
Reklamodawca: Shell Polska Sp. z o.o.
Medium: Auto Świat, nr 19/2009, z dn. 04/05/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie': Ciekawe połączenie samochodu cywilnego z pojazdem sportowym dokonane poprzez... kroplę oleju. Chciałoby się powiedzieć – jedyna rzecz, która łączy te dwa auta to rodzaj paliwa, które tankują. Jednak okazuje się, że to nie wszystko. Łączy je jeszcze ta sama marka samochodu.
Reklamodawca: Shell Polska Sp. z o.o.
Medium: Auto Świat, nr 19/2009, z dn. 04/05/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie': Ciekawe połączenie samochodu cywilnego z pojazdem sportowym dokonane poprzez... kroplę oleju. Chciałoby się powiedzieć – jedyna rzecz, która łączy te dwa auta to rodzaj paliwa, które tankują. Jednak okazuje się, że to nie wszystko. Łączy je jeszcze ta sama marka samochodu.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #67
Reklama #67
Reklamodawca: Krajowa Unia Producentów Soków
Medium: Dobre Rady, nr 04/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie': Bardzo podoba mi się motyw z dorysowanymi dziecięcą ręką obrazkami. Dzięki temu marchewka przestaje być tylko warzywem, a jabłko patrzy „pestkowymi” oczyma. Jednym słowem – zachęcają dzieci – zjedz mnie! A rodzicom pomagają namówić pociechy do spożywania dziennej porcji warzyw i soków.
Reklamodawca: Krajowa Unia Producentów Soków
Medium: Dobre Rady, nr 04/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie': Bardzo podoba mi się motyw z dorysowanymi dziecięcą ręką obrazkami. Dzięki temu marchewka przestaje być tylko warzywem, a jabłko patrzy „pestkowymi” oczyma. Jednym słowem – zachęcają dzieci – zjedz mnie! A rodzicom pomagają namówić pociechy do spożywania dziennej porcji warzyw i soków.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #68
Reklama #68
Reklamodawca: SC Johnson Polska
Medium: Dobre Rady, nr 04/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Reklama przykuwa uwagę prostotą zdjęcia, na którym wyeksponowana jest poręcz schodowa. Mamy tu zderzenie świeżego połysku drewna z surowością starych, zniszczonych schodów. Kolorystyka zdjęcia również oddziela „nowe” od starego.
Reklamodawca: SC Johnson Polska
Medium: Dobre Rady, nr 04/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Reklama przykuwa uwagę prostotą zdjęcia, na którym wyeksponowana jest poręcz schodowa. Mamy tu zderzenie świeżego połysku drewna z surowością starych, zniszczonych schodów. Kolorystyka zdjęcia również oddziela „nowe” od starego.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #69
Reklama #69
Reklamodawca: Federacja Stowarzyszeń „Amazonki”
Medium: Poradnik Domowy, nr 05/2009
Format: 100 x 270 mm
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Kampania mająca nakłonić kobiety do badania piersi. Na zdjęciu widzimy kawałek pleców kobiety i rozpięty dekolt sweterka. Hasło – "sprawdzaj, póki jest różnica" – wywiera bardzo silny wpływ na wyobraźnię odbiorcy.
Reklamodawca: Federacja Stowarzyszeń „Amazonki”
Medium: Poradnik Domowy, nr 05/2009
Format: 100 x 270 mm
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Kampania mająca nakłonić kobiety do badania piersi. Na zdjęciu widzimy kawałek pleców kobiety i rozpięty dekolt sweterka. Hasło – "sprawdzaj, póki jest różnica" – wywiera bardzo silny wpływ na wyobraźnię odbiorcy.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #70
Reklama #70
Reklamodawca: Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o.
Medium: Auto Świat z dn. 12/01/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Reklama przedstawia zdjęcie dwójki młodych ludzi idących obok siebie; widzimy ich z tyłu, z przodu oświetla ich zachodzące słońce. Sielankowa atmosfera popołudniowego spaceru. Ogromny nagłówek nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, opowiada historię. Myślimy, że zamiast tej dwójki ludzi na zdjęciu moglibyśmy być my. Przyjaźń - piękna rzecz. Trzeba ją podtrzymywać. Bardzo przyjemna reklama.
Reklamodawca: Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o.
Medium: Auto Świat z dn. 12/01/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Reklama przedstawia zdjęcie dwójki młodych ludzi idących obok siebie; widzimy ich z tyłu, z przodu oświetla ich zachodzące słońce. Sielankowa atmosfera popołudniowego spaceru. Ogromny nagłówek nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, opowiada historię. Myślimy, że zamiast tej dwójki ludzi na zdjęciu moglibyśmy być my. Przyjaźń - piękna rzecz. Trzeba ją podtrzymywać. Bardzo przyjemna reklama.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #71
Reklama #71
Reklamodawca: Komenda Główna Policji
Medium: Top Gear, nr 05/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Moim zdaniem jedna z najlepszych reklam społecznych, rzeczywiście poruszająca wyobraźnię. Pokazująca, że nie potrzebne są drastyczne zdjęcia z wypadków, by zrozumieć ludzką krzywdę i rozpacz. Wystarczy czarne tło, obrys motocyklisty, a wewnątrz rysunki cierpiacych, płaczących ludzi, bliskich ofiary wypadku. Odpowiednie hasło – Twoja śmierć dotyka nie tylko ciebie – ma dla mnie bardzo emocjonalny wydźwięk. Reklama do mnie trafia.
Reklamodawca: Komenda Główna Policji
Medium: Top Gear, nr 05/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Moim zdaniem jedna z najlepszych reklam społecznych, rzeczywiście poruszająca wyobraźnię. Pokazująca, że nie potrzebne są drastyczne zdjęcia z wypadków, by zrozumieć ludzką krzywdę i rozpacz. Wystarczy czarne tło, obrys motocyklisty, a wewnątrz rysunki cierpiacych, płaczących ludzi, bliskich ofiary wypadku. Odpowiednie hasło – Twoja śmierć dotyka nie tylko ciebie – ma dla mnie bardzo emocjonalny wydźwięk. Reklama do mnie trafia.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #72
Reklama #72
Reklamodawca: Unilever Polska Sp. z o.o.
Medium: Top Gear, nr 05/2009
Format: 2 x ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Przyjemna w odbiorze reklama; z jednej strony kobieta z ociekającymi czekoladą ustami, z drugiej - packoshot przedmiotu reklamy i slogan. Piękne, stonowane kolory; podoba mi się to, że tło na obu zdjęciach jest w innym kolorze: tło w kolorze czekolady po jednej stronie, po drugiej słodkie czekoladowe usta, aż chciałoby się je oblizać .
Reklamodawca: Unilever Polska Sp. z o.o.
Medium: Top Gear, nr 05/2009
Format: 2 x ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Przyjemna w odbiorze reklama; z jednej strony kobieta z ociekającymi czekoladą ustami, z drugiej - packoshot przedmiotu reklamy i slogan. Piękne, stonowane kolory; podoba mi się to, że tło na obu zdjęciach jest w innym kolorze: tło w kolorze czekolady po jednej stronie, po drugiej słodkie czekoladowe usta, aż chciałoby się je oblizać .
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #73
Reklama #73
Reklamodawca: Procter & Gamble Polska S.A.
Medium: Świat Kobiety, nr 1/2009
Format: 100 x 280 mm
Zgłaszający: Katarzyna Michalska SG I
Uzasadnienie: Zdjęcie idealnie oddaje charakter hasła – w dosłowny sposób ukazuje oszczędność energii i czystość prania, upodabniając kosz z czystymi ręcznikami do małej żarówki. Metafory to niebanalny i oryginalny sposób reklamowania - oddziałują na czytelnika i zapadają w pamięć.
Reklamodawca: Procter & Gamble Polska S.A.
Medium: Świat Kobiety, nr 1/2009
Format: 100 x 280 mm
Zgłaszający: Katarzyna Michalska SG I
Uzasadnienie: Zdjęcie idealnie oddaje charakter hasła – w dosłowny sposób ukazuje oszczędność energii i czystość prania, upodabniając kosz z czystymi ręcznikami do małej żarówki. Metafory to niebanalny i oryginalny sposób reklamowania - oddziałują na czytelnika i zapadają w pamięć.
Ostatnio zmieniony 29 gru (wt) 2009, 16:21:33 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklamy #74
Reklamy #74 i #74'
Reklamodawca: Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o.
Medium: Wysokie Obcasy, nr 47/2009 z dn. 28/11/2009
Medium': Focus, nr 10/2009
Format: ~A4 (poziom)
Zgłaszający: Katarzyna Michalska SG I
Uzasadnienie: Orgiami to fajny sposób na pokazanie jak sprytne są samochody Nissana, a przy tym... jak dobrze się prowadzą.
Reklamodawca: Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o.
Medium: Wysokie Obcasy, nr 47/2009 z dn. 28/11/2009
Medium': Focus, nr 10/2009
Format: ~A4 (poziom)
Zgłaszający: Katarzyna Michalska SG I
Uzasadnienie: Orgiami to fajny sposób na pokazanie jak sprytne są samochody Nissana, a przy tym... jak dobrze się prowadzą.
Ostatnio zmieniony 31 gru (czw) 2009, 01:34:08 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.