
Pochwal się!
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
- Ekspert
- Posty: 1136
- Rejestracja: 21 lis (śr) 2007, 01:00:00
Miniatury ludzie, miniatury
To że root admin tego forum kładzie lachę na to forum, to trudno i tylko ładnie to o nim świadczy, ale wystarczyłoby wgrać na zewnętrzny host (np. fotosik, imageshack, itp.) i zamieścić na forum miniaturę, bo jak widzę foto, które trzeba przewijać w pionie i poziomie, albo zapisać na dysk, by obejrzeć w całości, to dziękuję. Albo dodać przycisk edycji postu (i resize obrazków), no ale...

-
- Loża WSR
- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
-
- Ekspert
- Posty: 1574
- Rejestracja: 18 cze (pn) 2007, 02:00:00
-
- WSR Guru
- Posty: 3179
- Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00
-
- Bywalec
- Posty: 368
- Rejestracja: 25 sie (sob) 2007, 02:00:00
DOSTAŁAM POZAKONKURSOWĄ NAGRODĘ W KONKURSIE
Pro-Kreaji
Konkurs „Nazwij kawiarnię” rozstrzygnięty!
Spośród 129 poprawnych zgłoszeń, jury konkursu „Nazwij kawiarnię” wyłoniło zwycięzców konkursu „Nazwij kawiarnię”.
Skład jury: Małgorzata Adamkiewicz – redaktor naczelna dwumiesięcznika „Pro-KREACJA” (przewodnicząca), Agnieszka Batóg – Marketing Manager, wydawnictwo Helion – Onepress, Monika Maciejewska – Marketing Manager, OLYMPUS Polska, Monika Pazik – autorka cyklu artykułów „Naming Guide”, opublikowanych w dwumiesięczniku „Pro-KREACJA”, .
I miejsce zajęła p. Małgorzata Trojnacka-Pytel z Krakowa za nazwę „KAWASUTRA”. Laureatka otrzymuje dyktafon Olympus WS-300M, książki wydawnictwa Helion: „Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy” Wydanie II, „Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe” i „Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?” oraz roczną prenumeratę dwumiesięcznika „Pro-KREACJA” (na rok 2008),
II miejsce zajął p. Michał Baraniecki z Warszawy za nazwę „KLUK”. Laureat otrzymuje dyktafon Olympus VN-2100PC, książki wydawnictwa Helion: „Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów” i „Siła argumentów. Sztuka konwersacji i potyczki językowe” oraz półroczną prenumeratę dwumiesięcznika „Pro-KREACJA” (nr 1-3/2008),
III miejsce zajęła p. Mariola Fijałkowska z Warszawy za nazwę „CZ.KAWKA”. Laureatka otrzymuje dyktafon Olympus VN-2100PC, książki wydawnictwa Helion: „Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza”, „Kreatywność i Ty. Droga do pomysłowości w pracy” oraz półroczną prenumeratę dwumiesięcznika „Pro-KREACJA” (nr 1-3/2008),
Dodatkowo wydawnictwo Helion-Onepress przyznało pozakonkursową nagrodę-niespodziankę za nazwę „PRESSONE”. Nagrodę otrzymuje autorka nazwy, p. Katarzyna Harmata z Jasła.
Gratulacjie dla Gośki z naszej grupy strategicznej za I miejsce
Pro-Kreaji



Konkurs „Nazwij kawiarnię” rozstrzygnięty!
Spośród 129 poprawnych zgłoszeń, jury konkursu „Nazwij kawiarnię” wyłoniło zwycięzców konkursu „Nazwij kawiarnię”.
Skład jury: Małgorzata Adamkiewicz – redaktor naczelna dwumiesięcznika „Pro-KREACJA” (przewodnicząca), Agnieszka Batóg – Marketing Manager, wydawnictwo Helion – Onepress, Monika Maciejewska – Marketing Manager, OLYMPUS Polska, Monika Pazik – autorka cyklu artykułów „Naming Guide”, opublikowanych w dwumiesięczniku „Pro-KREACJA”, .
I miejsce zajęła p. Małgorzata Trojnacka-Pytel z Krakowa za nazwę „KAWASUTRA”. Laureatka otrzymuje dyktafon Olympus WS-300M, książki wydawnictwa Helion: „Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy” Wydanie II, „Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe” i „Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?” oraz roczną prenumeratę dwumiesięcznika „Pro-KREACJA” (na rok 2008),
II miejsce zajął p. Michał Baraniecki z Warszawy za nazwę „KLUK”. Laureat otrzymuje dyktafon Olympus VN-2100PC, książki wydawnictwa Helion: „Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów” i „Siła argumentów. Sztuka konwersacji i potyczki językowe” oraz półroczną prenumeratę dwumiesięcznika „Pro-KREACJA” (nr 1-3/2008),
III miejsce zajęła p. Mariola Fijałkowska z Warszawy za nazwę „CZ.KAWKA”. Laureatka otrzymuje dyktafon Olympus VN-2100PC, książki wydawnictwa Helion: „Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza”, „Kreatywność i Ty. Droga do pomysłowości w pracy” oraz półroczną prenumeratę dwumiesięcznika „Pro-KREACJA” (nr 1-3/2008),
Dodatkowo wydawnictwo Helion-Onepress przyznało pozakonkursową nagrodę-niespodziankę za nazwę „PRESSONE”. Nagrodę otrzymuje autorka nazwy, p. Katarzyna Harmata z Jasła.
Gratulacjie dla Gośki z naszej grupy strategicznej za I miejsce
