Środki językowe w reklamie prasowej i telewizyjnej.

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
magda18

Środki językowe w reklamie prasowej i telewizyjnej.

Post autor: magda18 » 17 paź (pn) 2005, 14:42:06

Cześć! Chciałabym aby ktoś mi napisał jakieś tytuły książek w których moge znaleźć odp do tematu: 'Dokaonaj analizy języka reklam prasowych i telewizyjnych. Jakimi środkami językowymi działają na odbiorcę i jaki kreują obraz świata." Jeśli ktoś byłby tak uprzejmy to proszę o dopowiedź. Dzięki

Miłosz

Post autor: Miłosz » 29 lis (wt) 2005, 15:15:05

Również poszukuje tych infomacji więc gdyby ktoś mógłby wspomóc to proszę o kontakt na milosh2003@o2.pl

Gość

Post autor: Gość » 22 lut (śr) 2006, 16:36:11

Srodki językowe w reklamie pracowej i telewizyjnej to co potrzebuję.Bardzo proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeśli macie cos na ten temat i chcecie mi pomóc to oto mój email:dziczek4@***SPAM***.pl

Gosiaczegg

Post autor: Gosiaczegg » 22 lut (śr) 2006, 18:02:31

tak, ten sam problem, jeśli będziecie mieli coś to zamieśćcie na forum. Proszę. Pozdrawiam:)

KiNiUs
Nowy(a)
Posty: 7
Rejestracja: 18 lut (sob) 2006, 01:00:00

Post autor: KiNiUs » 25 lut (sob) 2006, 12:33:33

Ja mam spis ksiazek,ale nie jestem ich w 100% pewna, poniewaz ich nie czytalam, ale moja psorka z polskiego dala mi przykladowy konspekt z matury z 2005r. =)
1.J.Bralczyk "jezyk na sprzedaz" gdansk 2004
2. J.P.Jones "jak działa reklama" gdansk 2004
3. S.Kwiatkowski "slowo i emocje w propagandzie"
4. p.Spłocharski " studenci wobce reklam telewizyjnych" w W.Kuligowski, P.Zwierzchowski "Edukacja w swiecie kultury popularnej" Bydgoszcz 2002
5.E.Szczesna "reklama- sztuka czy perswazja" w "Dialog" 1992.

mozna tez wykorzystac ksiazke Ewy Szczesnej - "poetyka reklamy"

mam nadzieje ze moglam troche pomoc =)

a z drugiej strony..

jesli ktos z Was mial by cos na temat specyfiki srodkow wyrazu reklamy.. =(
pomocy!!

ODPOWIEDZ