Perswazyjna funkcja języka reklamy
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
Perswazyjna funkcja języka reklamy
Zastanawiam się nad interpretacją owego tematu. Mój temat dokładnie brzmi "Na wybranych przykładach omów perswazyjną funkcję języka reklamy". Wyciągnąłem już z książek różne informację, ale chcąc sklepać to w całość zacząłem zastanawiać się nad interpretacją tego tematu. Czy perswazyjna funkcja języka reklamy oznacza, że perswazja jest funkcją i tą funkcję w całości mam omówić odnosząc się do języka, czy może oznacza, że powinienem omówić jaką funkcję pełni perswazja w reklamie? Bardziej skłaniam się ku pierwszej interpretacji, ale wolałbym się upewnić. Dzięki z góry i pozdrawiam.
-
- Nowy(a)
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 kwie (pn) 2006, 02:00:00
-
- Nowy(a)
- Posty: 11
- Rejestracja: 28 paź (pt) 2005, 02:00:00
Perswazyjna funkcja języka reklamy
Szczerze mówiąc to owy temat to "masło maślane". Wiadamo przecież jaką pełni funkcję jakikolwiek przekaz perswazyjny!!!!Funkcję- nakłaniającą-jedna z podstawowych funkci reklamy. Moim zdaniem chodzi o scharateryzowanie(na przykładach), "pokazanie" działania owego mechanizmu, czyli perswazyjności
Pozdro
Pozdro