Perswazyjna funkcja języka reklamy

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
Bober

Perswazyjna funkcja języka reklamy

Post autor: Bober » 28 mar (wt) 2006, 16:46:58

Zastanawiam się nad interpretacją owego tematu. Mój temat dokładnie brzmi "Na wybranych przykładach omów perswazyjną funkcję języka reklamy". Wyciągnąłem już z książek różne informację, ale chcąc sklepać to w całość zacząłem zastanawiać się nad interpretacją tego tematu. Czy perswazyjna funkcja języka reklamy oznacza, że perswazja jest funkcją i tą funkcję w całości mam omówić odnosząc się do języka, czy może oznacza, że powinienem omówić jaką funkcję pełni perswazja w reklamie? Bardziej skłaniam się ku pierwszej interpretacji, ale wolałbym się upewnić. Dzięki z góry i pozdrawiam.

maki_elk
Nowy(a)
Posty: 5
Rejestracja: 24 kwie (pn) 2006, 02:00:00

Post autor: maki_elk » 24 kwie (pn) 2006, 22:01:22

reklama.
język reklamy.
funkcja języka reklamy - po jakie licho jest język reklamy.
perswazyjna funkcja języka reklamy - jak ten język do licha nas przyciąga, co robi aby się sprzedać ;)
prościej się nie da ;)
zajrzyj na mój temat to coś może pomoże ;)

dannyr
Nowy(a)
Posty: 11
Rejestracja: 28 paź (pt) 2005, 02:00:00

Perswazyjna funkcja języka reklamy

Post autor: dannyr » 17 maja (śr) 2006, 02:00:18

Szczerze mówiąc to owy temat to "masło maślane". Wiadamo przecież jaką pełni funkcję jakikolwiek przekaz perswazyjny!!!!Funkcję- nakłaniającą-jedna z podstawowych funkci reklamy. Moim zdaniem chodzi o scharateryzowanie(na przykładach), "pokazanie" działania owego mechanizmu, czyli perswazyjności
Pozdro

ODPOWIEDZ