O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 05 gru (wt) 2006, 23:12:01
Tym razem "Pięć tv i jeden outdoor"
Burn - Niech Cię pochłonie (tv)
Nordea (tv)
Lech - reklama dla Lecha (tv)
Notebooki HP (tv)
Bravia (tv)
Empik - sklep z wyobraznia (outdoor)
Hej naprawde nie widzicie w kolo zadnych ciekawych reklam poza telewizja?
-
Martha
- Ekspert

- Posty: 1880
- Rejestracja: 17 lut (pt) 2006, 01:00:00
Post
autor: Martha » 05 gru (wt) 2006, 23:15:06
Ostatnio na Dworcu Centralnym wpadl mi w oko outdoor Burn-a

Widzialam chyba cztery plakaty, a jeden z nich byl naprawde rewelacyjny

-
PeterM
- Zaczyna działać

- Posty: 235
- Rejestracja: 01 mar (wt) 2005, 01:00:00
Post
autor: PeterM » 05 gru (wt) 2006, 23:56:19
Mi za to podobają się bardzo reklamy Notbook'ów Hp z Jay-Z i S. Whitem jeśli dobrze pamiętam. B.dobry pomysł i wykonanie.
-
Kali
- WSR Guru

- Posty: 3179
- Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00
Post
autor: Kali » 06 gru (śr) 2006, 00:47:12
a sklep z wyobraźnią to nie jest przypadkiem Merlin

-
Kali
- WSR Guru

- Posty: 3179
- Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00
Post
autor: Kali » 06 gru (śr) 2006, 00:58:26
-
Kali
- WSR Guru

- Posty: 3179
- Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00
Post
autor: Kali » 06 gru (śr) 2006, 01:02:36
a jednak za najbardziej fajny pomysł uważam kampanię Merlina, naprawdę chyba nigdy taka duża ilość różnych propozycji billboardów z jednej kampanii jednej firmy mnie tak nie rozbawiła.
-
Ollo
- Zaczyna działać

- Posty: 292
- Rejestracja: 16 mar (śr) 2005, 01:00:00
Post
autor: Ollo » 06 gru (śr) 2006, 06:37:33
Kali ma racje sklep z wyobraźnią to merlin.. Empik ma outdory "zostaw miejsce na kulture"
-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 06 gru (śr) 2006, 07:36:59
Faktycznie. Dzizas co za blad co za faux pas. Co za dywersja outdooru. Moge to jedynie wytlumaczyc swiatecznymi zakupami. Ale dlaczego pomylilem sie 2 razy tego naprawde nie wiem. Z punktu widzenia naukowego to bardzo ciekawa pomylka. Ktos widzi x razy reklame i przypisuje ja nieswiadomie glownemu konkurentowi. Niestety ankiety juz rozpoczetej nie mozna zmieniac bez anulowania glosowania. Dlatego umowmy sie moze ze w ankiecie powinno byc nie Empik sklep z wyobraźnia a
Merlin - sklep z wyobraznia.
Bravia
Burn
Nordea
Lech
HP
A nordea nie było w poprzednim miesiącu??
lech (też chyba był)
Taka mamy procedure i kalendarz ze glosujemy na reklamy ktore pokazaly sie (albo nam sie "objawily"

) bo trudno oceniac caly miesiac zanim sie nie skonczy. Jednoczesnie w topiku z ankieta prosze o zglaszanie lub sam nominuje reklamy ktore wezma udzial w kolejnej ankiecie. Tak wlasnie bylo w tych 2 przypadkach. One faktycznie pojawily sie na forum wczesniej ale w poprzednim glosowaniu brac udzialu nie mogly. Co oczywiscie nie znaczy ze reklam nie mozna zglaszac 2 razy. Jedyny warunek jest taki ze dana reklama jest ciagle nadal eksponowana.
burn
nie wiem czy o tą reklamę chodzi
Slawek potwierdza ze chodzi wlasnie o ta

-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 06 gru (śr) 2006, 16:35:58
Narazie w glosowaniu mamy idealny remis

Ale to dopiero poczatek