Reklama a dzieci.

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
LittleL
Nowy(a)

Reklama a dzieci.

Post autor: LittleL » 07 lut (śr) 2007, 14:39:56

Witam wszystkich.

Aktualnie przymierzam sie do mojej pracy magisterkiej, a ponieważ przymiarki idą mi - delikatnie mówiąc - średnio, a promotor raz po raz odbiera mi resztki złudzeń na "ciekawą" i twórczą pracę - zwracam się do Was o pomoc.
Studiuję zarzadząnie i marketing i zdecydowałam napisać pracę o reklamie.
Nie pracuję, więc pisanie o charakterystyce systemu wynagrodzeń, motywacji, struktury czy działalności reklamowej "mojej" firmie nie wchodzi w rachubę.
Reklama wydała mi sie tamatem wdzięcznym, ciekawym i na czasie..Stąd właśnie mój wybór..
Wybór wyborem, ale mam masę wątpliwości. Nie wiem jak ugryźć temat..
Chciałabym, żeby to była praca pełna ciekawostek, a nie suchej teorii. Żeby zainteresowała i pobudziła do myślenia.
No i tu prośba do Was. Jak według Was powinna wygladać taka praca, na co powinnam szczególnie zwrócić uwagę tak, żeby była to praca z marketingu a nie pedagogiki. Czego chcielibyście dowiedzieć się z takiej pracy?
Może coś podpowiecie, zasugerujecie?

Rozpisałam sobie najważniejsze punkty na których chciałabym się skupić.
Póki co wygląda to na niezły chaos ;-)
1. Analiza reklamy pojęcie, rodzaje
2. Język reklamy, funkcje reklamy.
3. Przyczyny popularności reklam wśród dzieci
4. Sposób potrzegania reklam w zależnosci od ich wieku
5. Pozytywne i negatywne aspekty wpływu reklam na dzieci
6. Dokumenty regulujące przepisy o ochronie konkurencji i konsumentów, karta zasad przyjmowania do emisji reklam skierowanych do dzieci etc.
7. Sposoby przeciwdziałania negatywnym przejawom wpływu reklam na dzieci.
8. Przykłady reklam skierowanych do dzieci.

To chyba na tyle.
Czekam na Wasze podpowiedzi i serdecznie pozdrawiam!
LittleL.