Reklama Prasowa Roku 2008 [NOMINACJE & WYNIKI]
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #120
Reklama #120
Reklamodawca: Event Sp. z o.o.
Medium: DJ Magazine Polska, nr 7-8/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Gorące klimaty, plaża, muzyka i erotyka. No i ten mały „tatuaż” .
Reklamodawca: Event Sp. z o.o.
Medium: DJ Magazine Polska, nr 7-8/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Gorące klimaty, plaża, muzyka i erotyka. No i ten mały „tatuaż” .
Ostatnio zmieniony 15 sty (czw) 2009, 22:42:09 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #121
Reklama #121
Reklamodawca: Mercedes-Benz Customer Assistance Center Warszawa Sp. z o.o.
Medium: Playboy, nr 7/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Ekskluzywna marka, ekskluzywny model i ekskluzywna reklama. Dla tych dla których liczy się status.
Reklamodawca: Mercedes-Benz Customer Assistance Center Warszawa Sp. z o.o.
Medium: Playboy, nr 7/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Ekskluzywna marka, ekskluzywny model i ekskluzywna reklama. Dla tych dla których liczy się status.
Ostatnio zmieniony 15 sty (czw) 2009, 22:42:58 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #122
Reklama #122
Reklamodawca: Adidas Poland Sp. z o.o.
Medium: Playboy, nr 3/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Ciekawy sposób połączenia dwóch marek w jednym produkcie. Zapakujmy to w ładny układ graficzny i oto jest nasza (wspólna) reklama.
Reklamodawca: Adidas Poland Sp. z o.o.
Medium: Playboy, nr 3/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Ciekawy sposób połączenia dwóch marek w jednym produkcie. Zapakujmy to w ładny układ graficzny i oto jest nasza (wspólna) reklama.
Ostatnio zmieniony 15 sty (czw) 2009, 22:45:20 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #123
Reklama #123
Reklamodawca: Dyrup Sp z o.o.
Medium: CKM, nr 8/2008
Format: 1/2 ~A4
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Czy można zareklamować fajnie i ciekawie farby do drewna? Można. I ta reklama tego dowodzi.
Reklamodawca: Dyrup Sp z o.o.
Medium: CKM, nr 8/2008
Format: 1/2 ~A4
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Czy można zareklamować fajnie i ciekawie farby do drewna? Można. I ta reklama tego dowodzi.
Ostatnio zmieniony 15 sty (czw) 2009, 22:44:05 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 3 razy.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #124
Reklama #124
Reklamodawca: MSM Events Sp z o.o.
Medium: DJ Magazine Polska, nr 10/2008
Format: 2 x ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Zgłaszam tę reklamę ze względu na atrakcyjną formę graficzną, wyróżniającą się z natłoku innych reklam prasowych.
Reklamodawca: MSM Events Sp z o.o.
Medium: DJ Magazine Polska, nr 10/2008
Format: 2 x ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Piotr Ochocki SR II
Uzasadnienie: Zgłaszam tę reklamę ze względu na atrakcyjną formę graficzną, wyróżniającą się z natłoku innych reklam prasowych.
Ostatnio zmieniony 15 sty (czw) 2009, 22:46:24 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 2 razy.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #125
Reklama #125
Reklamodawca: Sarantis Polska S.A.
Medium: : Logo nr 12/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: Reklama oparta na zasadzie gry skojarzeń. Tablica rejestracyjna - STR8. Element silnika - korek od butelki. Paliwo - perfumy. „Zapach dla mężczyzn”. Nie potrzeba już modela. Jego obraz rysuje się automatycznie w głowie… Fantazja może ponieść .
Reklamodawca: Sarantis Polska S.A.
Medium: : Logo nr 12/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: Reklama oparta na zasadzie gry skojarzeń. Tablica rejestracyjna - STR8. Element silnika - korek od butelki. Paliwo - perfumy. „Zapach dla mężczyzn”. Nie potrzeba już modela. Jego obraz rysuje się automatycznie w głowie… Fantazja może ponieść .
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #126
Reklama #126
Reklamodawca: Canon Polska
Medium: : Logo nr 12/2008
Format: 2 x ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: Aparat, który pozwoli Ci zachować najważniejsze chwile, najlepsze pomysły. I wszystko tak ładnie poukładane, uporządkowane Estetyczna i przyjemna dla oka reklama. Poprzez kolory, użyte przedmioty - wprowadza w stan pewnego odprężenia. Trochę razi krzykliwe hasło reklamowe, pisane kapitalikami.
Reklamodawca: Canon Polska
Medium: : Logo nr 12/2008
Format: 2 x ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: Aparat, który pozwoli Ci zachować najważniejsze chwile, najlepsze pomysły. I wszystko tak ładnie poukładane, uporządkowane Estetyczna i przyjemna dla oka reklama. Poprzez kolory, użyte przedmioty - wprowadza w stan pewnego odprężenia. Trochę razi krzykliwe hasło reklamowe, pisane kapitalikami.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #127
Reklama #127
Reklamodawca: QXL Poland Sp. z o.o.
Medium: : Logo nr 12/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: Reklama opowiada o tym, jak można się przeliczyć… Allegro zapewnia „wiarygodny serwis opinii” - wymieniając się doświadczeniami, możemy uniknąć takich! (patrz na ilustrację ) pomyłek.
Reklamodawca: QXL Poland Sp. z o.o.
Medium: : Logo nr 12/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: Reklama opowiada o tym, jak można się przeliczyć… Allegro zapewnia „wiarygodny serwis opinii” - wymieniając się doświadczeniami, możemy uniknąć takich! (patrz na ilustrację ) pomyłek.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #128
Reklama #128
Reklamodawca: Amnesty International
Medium: Aktivist nr 4/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: „Śmierć to nie zabawa”- hasło zdaje się elektryzować, kiedy w głowie zderzą się te dwa obrazy: zabawy klockami Lego w dzieciństwie i oglądanie kary śmierci w filmach (efekt może się spotęgować, kiedy przypomni się sobie np. niewinnie skazanego John’a Coffey’a w Zielonej Mili).
Reklamodawca: Amnesty International
Medium: Aktivist nr 4/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: „Śmierć to nie zabawa”- hasło zdaje się elektryzować, kiedy w głowie zderzą się te dwa obrazy: zabawy klockami Lego w dzieciństwie i oglądanie kary śmierci w filmach (efekt może się spotęgować, kiedy przypomni się sobie np. niewinnie skazanego John’a Coffey’a w Zielonej Mili).
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #129
Reklama #129
Reklamodawca: Totalizator Sportowy Sp. z o.o.
Medium: Echo Miasta z dn. 16/10/2008
Format: 1/4 ~A3 + ~A5
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: „Prostujemy z zasady!”, „Totalizator sportowy lubi kiedy rzeczy są proste (…)”, „Teraz zawrotu głowy możesz dostać tylko od wysokości wygranej”. Próba zwrócenia większej uwagi, (chyba tej grupy docelowej, która w totalizatorze rzadziej bywa). Czyli, jak wszystko można „sprzedać” za pomocą …(s)podtekstu.
Reklamodawca: Totalizator Sportowy Sp. z o.o.
Medium: Echo Miasta z dn. 16/10/2008
Format: 1/4 ~A3 + ~A5
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: „Prostujemy z zasady!”, „Totalizator sportowy lubi kiedy rzeczy są proste (…)”, „Teraz zawrotu głowy możesz dostać tylko od wysokości wygranej”. Próba zwrócenia większej uwagi, (chyba tej grupy docelowej, która w totalizatorze rzadziej bywa). Czyli, jak wszystko można „sprzedać” za pomocą …(s)podtekstu.
Ostatnio zmieniony 09 sty (pt) 2009, 10:04:52 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #130
Reklama #130
Reklamodawca: RMF FM
Medium: Newsweek z dn. 25/05/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: Sympatyczna ilustracja, w której trafnie zobrazowano podtytuł – „Arcydzieła muzyki klasycznej, klasyka muzyki filmowej”. Stonowana kolorystyka, oddająca „klimat” muzyki klasycznej. Bez zbędnego przepychu.
Reklamodawca: RMF FM
Medium: Newsweek z dn. 25/05/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: Sympatyczna ilustracja, w której trafnie zobrazowano podtytuł – „Arcydzieła muzyki klasycznej, klasyka muzyki filmowej”. Stonowana kolorystyka, oddająca „klimat” muzyki klasycznej. Bez zbędnego przepychu.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #131
Reklama #131
Reklamodawca: Nissan Poland Ltd.
Medium: Wprost z dn. 18/05/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: „Miastoodporny” – niegroźne są mu czyhające nań niebezpieczeństwa W śmieszny sposób „ożywiona” została architektura miasta. A to zasługa tego samochodu, Nissan’a Qashqai – wzbudzającego zazdrość rzeczy (za pewne nie tylko) martwych…
Reklamodawca: Nissan Poland Ltd.
Medium: Wprost z dn. 18/05/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: „Miastoodporny” – niegroźne są mu czyhające nań niebezpieczeństwa W śmieszny sposób „ożywiona” została architektura miasta. A to zasługa tego samochodu, Nissan’a Qashqai – wzbudzającego zazdrość rzeczy (za pewne nie tylko) martwych…
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #132
Reklama #132
Reklamodawca: Rossmann Polska Sp. z o.o.
Medium: Skarb, nr 6/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: „och, jak przyjemnie - kołysać się…” Upss, więc to nie złota plaża i kwiatek? Tak właśnie odsyłając nas w beztroski czas (słoneczny, kolorowy), przemycają wakacyjne hasło – „bezpieczny = udany”. Reklama ta przypomniała mi też te „wiatraczki”, które przypinało się do roweru (jak się dzieckiem było – siłą wiatru napędzane...
Reklamodawca: Rossmann Polska Sp. z o.o.
Medium: Skarb, nr 6/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: „och, jak przyjemnie - kołysać się…” Upss, więc to nie złota plaża i kwiatek? Tak właśnie odsyłając nas w beztroski czas (słoneczny, kolorowy), przemycają wakacyjne hasło – „bezpieczny = udany”. Reklama ta przypomniała mi też te „wiatraczki”, które przypinało się do roweru (jak się dzieckiem było – siłą wiatru napędzane...
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #133
Reklama #133
Reklamodawca: AmerSport Sp. z o.o.
Medium: Aktivist, nr 4/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: Reklama wizerunkowa, wyemitowana przy okazji setnej rocznicy powstania firmy Converse. W kampanii wykorzystano wizerunki największych buntowników XX i XXI wieku. Kuba Wojewódzki jako polski ambasador marki Converse – ikona popkultury, występuje tu pośród legendy światowego kina - James’a Dean’a i basisty grupy Sex Pistols – Sid’a Vicious’a.
Reklamodawca: AmerSport Sp. z o.o.
Medium: Aktivist, nr 4/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie: Reklama wizerunkowa, wyemitowana przy okazji setnej rocznicy powstania firmy Converse. W kampanii wykorzystano wizerunki największych buntowników XX i XXI wieku. Kuba Wojewódzki jako polski ambasador marki Converse – ikona popkultury, występuje tu pośród legendy światowego kina - James’a Dean’a i basisty grupy Sex Pistols – Sid’a Vicious’a.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12148
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #134
Reklama #134
Reklamodawca: Coca-Cola Poland Services Ltd.
Medium: Elle, nr 11/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Agnieszka Stefaniszyn SG z I
Uzasadnienie: Patrząc na ten przekaz reklamowy odczuwa się faktyczną chęć zjedzenia z najbliższą osobą śniadania, a przy tym dostarczenia organizmowi smacznych witamin w postaci owoców.
Reklamodawca: Coca-Cola Poland Services Ltd.
Medium: Elle, nr 11/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Agnieszka Stefaniszyn SG z I
Uzasadnienie: Patrząc na ten przekaz reklamowy odczuwa się faktyczną chęć zjedzenia z najbliższą osobą śniadania, a przy tym dostarczenia organizmowi smacznych witamin w postaci owoców.