Reklama Prasowa Roku 2008 [NOMINACJE & WYNIKI]

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

Zablokowany
Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #15

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (śr) 2008, 18:45:16

Reklama #15

Obrazek

Reklamodawca: Mars Polska
Medium: Gala nr 48/2008 (z dn. 24/11/2008)
Format: ~A4
Zgłaszający: Katarzyna Ulinowska SG z I
Uzasadnienie: Reklama przyjemna, naturalna, uczuciowa. Dzięki wizerunkowi kotka - dodatkowo mięciutka i cieplutka. Co ciekawe - przecież główna ilustracja jest jednostajnie szara, a szary nie jest kolorem ciepłym.
Komentarz sw: Użycie kolorów w pełnej gamie w dolnej części reklamy (w odróżnieniu od monochromatycznej ilustracji dominującej) pozwoliło wyeksponować produkt - dania marki Sheba. Grafik wyszedł tu chyba z założenia, że miłośnicy kotów na kota zwróca uwagę i tak, a musom, kąskom, puszkom, logo - trzeba trochę pomóc.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #16

Post autor: s_wojtkowski » 04 gru (czw) 2008, 12:48:24

Reklama #16

Obrazek

Reklamodawca: Mars Polska

Medium 1: Gala nr 48/2008 (z dn. 24/11/2008)
Format 1: ~A4
Zgłaszający 1: Katarzyna Ulinowska SG z I
Uzasadnienie 1: Ciekawy projekt. Drobna modelka kontrastuje z szeroką, obszerną suknią. Mistrzowskie, bo niezauważalne przejście materiału w czekoladę. A czekolada to zarazem jakby fala, która chce okryć słodyczą nasze podniebienie.

Medium 2: Glamour nr 12/2008
Format 2: ~A5
Zgłaszający 2: Zuzanna Miernik FOTO z I
Uzasadnienie 2: Głównym elementem przyciągającym wzrok w tej reklamie jest suknia - z pozoru zwykła, w dalszej części przeobraża się w rozlaną czekoladę - jedwabistą, aksamitną i delikatną - być może rozpływającą się w ustach... Grafika bardzo dobrze wykonana, poszczególne elementy harmonizują ze sobą i pozytywnie oddziałują na odbiorcę.

Medium 3: Fokus nr 12/2008
Format 3: ~A4
Zgłaszający 3: Olga Cytowska SG I
Uzasadnienie 3: Czekolada - kto jej nie lubi? :) Czekoladowa suknia? Mnie przekonuje - poproszę jedną. Reklama podoba mi się pod względem kolorystycznym (jest mocno czekoladowa) i kompozycyjnym (zwraca uwagę na siebie i dobrze promuje produkt).

Medium 4: Elle nr 12/2008
Format 4: ~A4
Zgłaszający 4: Monika Pastuszak FOTO z I
Uzasadnienie 4: Reklama przedstawia dziewczynę ubraną w zwiewną suknię z mlecznej czekolady na jasnoszarym tle. Suknia z czekolady to coś wyjątkowego, niepowtarzalnego wręcz - istota rozmarzenia. To także pewnego rodzaju luksus. Modelka jest szczupła, co może świadczyć o niskiej kaloryczności batona - dla wielu kobiet to ważne, ponieważ dbają o linię. Kolor jasnobrązowy to kolor słodkiej, mlecznej czekolady. Slogan "Moja chwila. Moje Dove." podkreśla wyjątkowość momentu, w którym delektujemy się produktem. Reklama sympatyczna, oryginalny pomysł na przedstawienie prawdziwie czekoladowej konsystencji.

Medium 5: Gala nr 48/2008 (z dn. 24/11/2008)
Format 5: ~A4
Zgłaszający 5: Julia Jarkiewicz SG z I
Uzasadnienie 5: Ciekawe połączenie falującego materiału i rozpływającej się czekolady. Sposób, w jaki jest to przedstawione, nadaje ilustracji niezwykłej ekspresji.
Medium 6: Zwierciadło nr 12/2008
Format 6: ~A4
Zgłaszający 6: Agnieszka Stefaniszyn SG z I
Uzasadnienie 6: W fajny, nieszablonowy sposób zareklamowana czekolada. Pomysł ciekawy, szczególnie ta suknia w formie płynnej czekolady.

Komentarz sw: Rzeczywiście, mocno czekoladowa. Apetyczna. Szkoda, że jestem na diecie.
Ostatnio zmieniony 08 sty (czw) 2009, 09:52:57 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #17a #17b

Post autor: s_wojtkowski » 04 gru (czw) 2008, 13:11:59

Reklama #17a #17b

Obrazek

Obrazek

Reklamodawca: Apart Sp. z o.o.
Medium: Gala nr 48/2008 (z dn. 24/11/2008)
Format: ~A4 x 2
Zgłaszający: Katarzyna Ulinowska SG z I
Uzasadnienie: Obie reklamy stanowia jedna kampanię. Są do siebie podobne, różnią sie tylko ilustracją. Mimo, że przedstawiają przedmioty martwe - drzemie w nich ukryte uczucie. Efekt ten uzyskano prostymi środkami: dobrym zdjęciem, jednolitym tłem, brakiem zbędnych szczegółów.
Komentarz sw: Rzeczywiście. Mocno brylantowe reklamy. Aż chce się człowiek zaręczać. Albo zostać grafikiem (bo właściwie większą część pracy wykonał przy tych projektach fotograf).

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #18

Post autor: s_wojtkowski » 04 gru (czw) 2008, 13:21:23

Reklama #18

Obrazek

Reklamodawca: Peggy Sage Polska
Medium: Sukces nr 12/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Katarzyna Ulinowska SG z I
Uzasadnienie: Reklama ta jest: dzięki czerwieni - namiętna, a dzięki nagłówkowi - świąteczna, nastrojowa. Zawiera ciekawy efekt wizualny rozbryźniętego lakieru.
Komentarz sw: Ciekawy jestem na ile takie przekazy trafiają do mężczyzn. My chyba nie bardzo czujemy fajność "rozbryźniętego lakieru", ale mogę się mylić - nie robiłem na ten temat żadnych badań :wink:.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #19

Post autor: s_wojtkowski » 04 gru (czw) 2008, 13:44:29

Reklama #19

Obrazek

Reklamodawca: Polmos Białystok S.A.
Medium: Trendy nr 6/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Konrad Olech FOTO z I
Uzasadnienie: Wśród wielu reklam, które budzą zainteresowanie a często też duży uśmiech na twarzach czytelników, znalazłem reklamę polskiego produktu, ubrania dla wódki o nazwie „Żubrówka”. Jest to reklama znaleziona zupełnie przypadkiem w dwumiesięczniku „Trendy. Art of living”, jednak nie przypadkiem zgłaszam ją do konkursu na najlepszą reklamę prasową 2008. Reklama powiązana z produktem alkoholowym informuje o nowym ubraniu dla Żubrówki. Jak się okazuje ten ubiór ma swojego projektanta i jest jednym z pięciu dostępnych w sprzedaży od 3 listopada bieżącego roku. Teraz każdy posiadacz tego trunku może ubrać swoją butelkę w nowe, specjalnie zaprojektowane na sezon jesień-zima 2008, ubranie asygnowane przez projektantkę Violę Śpiechowicz. Reklama jest nadrukowana na całej stronie (str. nr 39 z magazynu listopad – grudzień 2008). Przeważa w niej spokojny, stonowany kolor zielony. Nagłówek brzmi: „Nowe Żubranko z kolekcji jesień – zima 2008). Na pierwszym planie widać stojak z zawieszonym na nim ubraniem oraz z przewieszoną przez korpus manekina miarką krawiecką. Na dole strony znajduje się zdjęcie „modela” ubranego w tę specjalną kreację (oczywiście modelem jest butelka Żubrówki). W prawym dolnym rogu widnieje podpis projektantki oraz jej zdjęcie w małej ramce. Do rekwizytów dodane są cienie, które sprawiają wrażenie głębi w projekcie. Spośród wielu reklam w tym magazynie, ta wyróżnia się spokojną kolorystyką z lekkim gradientem koloru zielonego, a także humorem, który chyba każdy doceni widząc abstrakcyjny sposób na przyozdobienie produktu spożywczego tak chętnie nabywanego w Polsce. Ja do tej pory słyszałem głównie o projektowaniu ubrań dla ludzi, a także lalek, zwierząt i różnego rodzaju mebli (o ile można to jeszcze zaliczyć do takiej kategorii, bądź może bardziej do nakryć i pokrowców), ale wieść o specjalnej kolekcji dla takiego produktu dotarła do mnie dopiero po przejrzeniu wyżej opisanego czasopisma. Warto też dodać, że reklama istnieje także w Internecie a tam stylistyką i wyglądem bardzo odpowiada temu, co można oglądać w prasie. Strona www jest wykonana nowoczesną technologią (najprawdopodobniej flash), co wpływa na jej atrakcyjność i przyjemność przeglądania. Jest też zredagowana w zwięzły i precyzyjny sposób, czym na pewno zdobywa kolejnych odwiedzających, którzy bez zbędnego wczytywania się w długie i nudne teksty mogą dowiedzieć się najważniejszych rzeczy o produkcie i firmie producenckiej.

Komentarz sw: Jak ta reklama ma się do prawnego zakazu reklamowania alkoholu wysokoprocentowego? Muszę zapytać prawnika. Oczywiscie widzę, że nie jest to reklama wódki, tylko ubranka, ale jednak to ten sam znak towarowy...
Ostatnio zmieniony 09 gru (wt) 2008, 12:34:54 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #20

Post autor: s_wojtkowski » 04 gru (czw) 2008, 14:04:11

Reklama #20

Obrazek

Reklamodawca: Procter & Gamble Operations Polska Sp. z o.o.
Medium: Naj nr 43/2008 (z dn. 14/11/2008)
Format: ~1/2 A4
Zgłaszający: Zuzanna Miernik FOTO z I
Uzasadnienie: Po pierwsze kolorystyka. Zestawienie pomarańczowego z niebieskim rzuca sie w oczy. Po drugie - dzieci; wywułują raczej pozytywne emocje, zwłaszcza gdy sa śmiesznie przebrane. Po trzecie - nagłówek ("Szorstkie potwory wymiekają") ma podwójne znaczenie: (1) ubrania stają się miękkie i (2) dzieci stają się mniej marudne.
Komentarz sw: Rzadko się zdarza w konkursach na najlepsze reklamy, żeby zgłaszano do nich reklamy proszku do prania. Te są zazwyczaj mało kreatywne. Czy ten przekaz poradzi sobie z dużą konkurencją i znajdzię się w czołówce?

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #21

Post autor: s_wojtkowski » 04 gru (czw) 2008, 21:11:50

Reklama #21

Obrazek

Reklamodawca: Jelfa S.A.
Medium: Moda na zdrowie nr 2/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Zuzanna Miernik FOTO z I
Uzasadnienie: Na pierwszy rzut oka nie wiadomo co jest przedmiotem reklamy: ubrania ciążowe? buty? Dopiero po chwili zauważamy packshot opakowania Falvitu M, czyli witamin i minerałów dla kobiet w ciąży. Reklama pokazuje, że w ciąży można atrakcyjnie wyglądać, czuć się wyśmienicie i nie odmawiać sobie przyjemności. Oczywiście to wszystko dzięki odpowiednio dobranym witaminom.
Komentarz sw: Oryginalna prezentacja przedmiotu reklamy, nietypowe konteksty, promowanie wartości prorodzinnych - to atuty tej reklamy. Nie podoba mi się jednak zestawienie brązu (ilustracja) z różem (nazwa produktu, tło pod tekstem właściwym, slogan).

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #22

Post autor: s_wojtkowski » 04 gru (czw) 2008, 21:25:01

Reklama #22

Obrazek

Reklamodawca: Canal+
Medium: Teleświat nr 45/2008 (z dn. 07/11/2008)
Format: ~A5
Zgłaszający: Zuzanna Miernik FOTO z I
Uzasadnienie: Na widok chomika w urodzinowej czapeczce, trzymającego śmieszny tort - każdy z nas się uśmiechnie. Reklama działa na czytelników pozytywnie, zanim jeszcze zorientują się, że chomik promuje dekoder i abonament Cyfry+...Wielu z nas zwróciłoby też uwagę na ciekawą kolorystykę reklamy i mimo natłoku informacji nie podejrzewam, żeby odczucia były negatywne.
Komentarz sw: To stara recepta: pokaż na ilustracji w reklamie dzieci, małe zwierzątka lub seks - a sukces w zakresie skutecznego przyciągnięcia uwagi masz zapewniony. Ale sądzę, że ten przekaz jest nieco przegadany, choć co prawda w zgodzie ze współczesnymi trendami, tj. kilka wtórnych elementów graficznych zamiast tekstu właściwego.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #23

Post autor: s_wojtkowski » 04 gru (czw) 2008, 21:39:56

Reklama #23

Obrazek

Reklamodawca: Exim Sp. z o.o.
Medium: Moda na zdrowie nr 9/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Zuzanna Miernik FOTO z I
Uzasadnienie: Reklama mówi sama za siebie :). Działa głównie na emocje zwracając na siebie uwagę zarówno mężczyzn jak i kobiet. Ci pierwsi mogą zapamietać nazwę produktu i powiedzieć o nimswojej partnerce. Kobiety natomiast (zwłaszcza te z kompleksami) mogą zrobić sobie nadzieję na naturalne upiększenie swojego ciała. Reklama baaardzo rzuca się w oczy, a oglądanie jej jest bardzo przyjemne.
Komentarz sw: Hmmm, ciekawy produkt. Posłuchajcie: "Bust-Up jest naturalnym preparatem pochodzenia roślinnego specjalnie opracowanym do powiększenia kobiecego biustu. Wieloletnie badania potwierdzające skuteczność działania produktu może już dziś zrewolucjonizować rynek będąc alternatywą dla chirurgii plastycznej. W skład serii New Look wchodzi kuracja składająca się z tabletek Bust-Up oraz serum Bust-Up intensywnie ujędrniającego piersi, szyję oraz dekolt. Jest to jedna z najlepszych metod powiększających oraz ujędrniających piersi, jaką kiedykolwiek pojawiła się na rynku. Kuracja ta jest alternatywa dla kobiet chcących uniknąć ingerencji chirurgicznej, a które chcą polepszyć wygląd swojego ciała. Dzięki specjalnie dobranym składnikom kuracja poza powiększeniem i ujędrnieniem naszych piersi powoduje inne zbawienne korzyści mianowicie, wygładza skórę, wspomaga perystalktykę jelit, łagodzi efekt napięcia przedmiesiączkowego oraz dolegliwości menopauzy, doskonale rezultaty dla kobiet, które straciły jędrność biustu po karmieniu piersią. Zauważono znaczny wzrost włosów i paznokci. Składniki produktu są otrzymywane ze zbóż i innych roślin (w tym kilku rodzajów chmielu!) bardzo uważnie wybieranych i pozyskiwanych. Żadna substancja pochodzenia zwierzęcego nie wchodzi w skład specyfiku. Preparat nie zawiera konserwantów ani substancji barwiących! Skład tabletek Bust-Up: chmiel (3 rodzaje) - 41,40 %, gryka zwyczajna - 8,48 %, czarny owies - 8,48 %, słód - 8,48 %, żyto 4,24 %, jęczmień - 4,24 %, pszenica - 4,24 %, kukurydza - 4,24 %, ekstrakt z naturalnych izoflavonów - 1,80 %, błonnik pokarmowy - 9,90 %, substancje przeciwzbrylające, stearynian magnezu - 0,40 %, krzem - 4,10 %." Po prostu preparat - cud! 8O

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #24

Post autor: s_wojtkowski » 08 gru (pn) 2008, 22:43:41

Reklama #24

Obrazek

Reklamodawca: VF Polska Sp. z o.o.
Medium: Machina nr 10/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Katarzyna Kacprzak TV I
Uzasadnienie: Mimo, że to tylko męskie dłonie, to prawdziwie piękny widok. Mi się podoba.
Komentarz sw: Ja z kolei lubie tę tonację kolorystyczną.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #25

Post autor: s_wojtkowski » 08 gru (pn) 2008, 22:49:35

Reklama #25

Obrazek

Reklamodawca: Wirtualna Polska S.A.
Medium: Machina nr 10/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Katarzyna Kacprzak TV I
Uzasadnienie: Ciekawa, niebanalna propozycja + kreatywność.
Komentarz sw: Zwaraca uwagę rzadko spotykana z naszym konkursie (ale też generalnie w reklamie prasowej nieczęsto) nie-fotograficzna część ilustracyjna.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #26

Post autor: s_wojtkowski » 08 gru (pn) 2008, 22:56:23

Reklama #26a #26b

Obrazek

Obrazek

Reklamodawca: Wirtualna Polska S.A.

Medium 1: Przekrój nr 48/2008 (z dn. 27/11/2008)
Format 1: ~ 1/2 A4
Zgłaszający 1: Katarzyna Kacprzak TV I
Uzasadnienie 1: Bądź tam, gdzie posłuchasz wszystkiego.

Medium 2: Hot - Moda & Shopping nr 9/2008
Format 2: ~A4
Zgłaszający 2: Olga Cytowska SG I
Uzasadnienie 2: Reklama rzuca sie w oczy. Szczerze mówiąc nie chciałabym widywać ludzi z kablem od słuchawek wrośniętym w skórę. Ale pomysł uważam za ciekawy - a tylko to się tak naprawdę liczy.

Medium 3: Glamour, nr 12/2008
Format 3: ~ A5
Zgłaszający 3: Monika Klatka SG II
Uzasadnienie 3: Ciekawe rozwiązanie graficzne. Oryginalny pomysł sprawia, że reklama skutecznie realizuje swoje cele.

Komentarz sw: WP ma w naszym tegorocznym konkursie już drugą reklamę. Ciekawe. Ich ubiegłoroczna propozycja (Inteligentny Serwis Kinomana) zaszła całkiem wysoko.
Ostatnio zmieniony 03 sty (sob) 2009, 16:28:47 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #27

Post autor: s_wojtkowski » 08 gru (pn) 2008, 23:04:46

Reklama #27

Obrazek

Reklamodawca: Newell Rubbermaid Poland S.A.

Medium 1: Newsweek nr 49/2008 (z dn. 7/12/2008)
Format 1: ~A4
Zgłaszający 1: Katarzyna Kacprzak TV I
Uzasadnienie 1: Hmmm, uwielbiam Tima Burtona - wybrali odpowiednia osobę, żeby mnie zainteresować.

Medium 2: Wprost nr 43/2008 (z dn. 26/10/2008)
Format 2: ~A4
Zgłaszający 2: Maja Brzozowska TV I
Uzasadnienie 2: Reklama piórem "pisana", a w dodatku piórem niezwykle twórczego człowieka. Pomysłowy sposób na sprzedanie produktu klasycznego, przez znanego reżysera i scenarzystę. Bez pokazywania zdjęcia Burtona umieszczonego na całej stronie, a jedynie za pomocą rysuneczków, które przedstawiają zarówno samego Burtona, jak i jego filmy.

Medium 3: Newsweek nr 47/2008 (z dn. 23/11/2008)
Format 3: ~A4
Zgłaszający 3: Agnieszka Stefaniszyn SG z I
Uzasadnienie 3: W bardzo inny, zupełnie nieszablonowy sposób zostało tu zaprezentowane wykorzystanie pióra. Reklama pokazuje, że pióro nie jest jakimś specjalnym luksusem - każdy może je mieć i tworzyć swoją własną historię.

Medium 4: i-Disco, nr 11/2008
Format 4: ~A4
Zgłaszający 4: Magda Pilawska FOTO z I
Uzasadnienie 4: Reklama przedstawia ciekawie graficznie wykonaną historyjkę. Nie jest minimalistyczna; jej oryginalność i sam layout są bardzo interesujące. Moją uwage zwrócił właśnie sposób przekazu zastosowany w tej reklamie. Parker to marka znane w gronie osób, którym nie jest wszystko jedno czym piszą.

Medium 5: Newsweek nr 47/2008 (z dn. 23/11/2008)
Format 5: ~A4
Zgłaszający 5: Łukasz Haśkie TV I
Uzasadnienie 5: Reklama nawiązuje do filmów Tima Burtona, którego bardzo lubię. Sam chcę być reżyserem, a więc moja "uległość" wobec tej reklamy jest zrozumiała; ocno do mnie ten przekaz przemawia - wygląda jak notatki, które nie raz "produkuję".

Komentarz sw: Reklama rzeczywiście niebanalna w sferze wizualnej. Zrezygnowano z jednej (1) dominującej ilustracji na rzecz ok. siedemdziesięciu (70) mniejszych. To naprawdę sporo jak na A4.
Ostatnio zmieniony 03 sty (sob) 2009, 16:03:00 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #28

Post autor: s_wojtkowski » 08 gru (pn) 2008, 23:07:59

Reklama #28

Obrazek

Reklamodawca: 4fun Media S.A.

Medium 1: Machina nr 10/2008
Forma 1t: ~A4
Zgłaszający 1: Katarzyna Kacprzak TV I
Uzasadnienie 1: Śmiechowe, kolorowe, skuteczne.

Medium 2: Joy nr 10/2008
Format 2: ~A5
Zgłaszający 2: Katarzyna Domańska SG z I
Uzasadnienie 2: Śmieszna, zabawna, przejrzysta reklama; fajny nagłówek.

Komentarz sw: Śmiechowe, kolorowe... Skuteczne?
Ostatnio zmieniony 03 sty (sob) 2009, 16:41:15 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12145
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #29

Post autor: s_wojtkowski » 08 gru (pn) 2008, 23:17:53

Reklama #29

Obrazek

Reklamodawca: Ecco Holiday Sp. z o.o.
Medium: Gala nr 47/2008 (z dn. 17/11/2008)
Format: ~A4
Zgłaszający: Adriana Ofwona SG z I
Uzasadnienie: Fajny visual uzupełniony trafnym headlinem o stałej cenie wycieczki niezależnie od odległości.
Komentarz sw: Jest coś sympatycznego w tym przekazie. Osiołek? Owieczki? Ale chyba nie tylko. Skoordynowana z logo kolorystyka części ilustracyjnej oraz headline'u i subheadline'u (jak to gdzieniegdzie nazywają tytuł) też robi swoje.

Zablokowany