O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
Monika
- Nowy(a)
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 lut (pt) 2004, 01:00:00
Post
autor: Monika » 27 lut (pt) 2004, 09:14:20
Cześć
Jestem studentką UAM w Poznaniu i właśnie piszę pracę magisterską z reklamy. Potrzebuję informacji o rozwoju rynku reklamy w Polsce po 1989 r. Jeśli macie coś takiego lub wiecie gdzie tego szukać proszę o info. Wszystko co znalazłam do tej pory jest nieciekawe. Z góry dzięki za wszelką pomoc.
Pozdrawiam.
-
aw
- akademiareklamy.edu.pl

- Posty: 1397
- Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00
Post
autor: aw » 27 lut (pt) 2004, 11:45:00
1. Taka pomoc powinna Ci zaoferować Twoja własna uczelnia a szczególnie Twój promotor,
2. Musisz dotrzeć do Grzegorza Kiszluka "Brief",
3. Lecha Stafieja "IAA",
4. Mateusza Zmyślonego "ESKADRA",
5. W Polsce nie ma porządnych syntetycznych publikacji na ten temat,
6. Powodzenia.