ATL i BTL umarły - teraz liczą się Interactive Media (?)

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
karkov
Bywalec
Bywalec
Posty: 444
Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00

ATL i BTL umarły - teraz liczą się Interactive Media (?)

Post autor: karkov » 20 maja (czw) 2010, 22:38:36

Wrzucajcie swoje linki i przykłady ciekawych kampani realizujących założenia interactive media, swoje opinie, case study i przemyślenia.

Kampanie web, outdoor, TTL...

Stwórzmy razem bazę ciekawych realizacji!!

ja polecam link:

http://www.onlineandmobile.net/2010/05/ ... board.html

kampania z interaktywnym billboardem..

maland
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 775
Rejestracja: 02 lip (czw) 2009, 02:00:00

Post autor: maland » 22 maja (sob) 2010, 21:35:11

Page not found.
:)

megejra
Zadomowił(a) się
Zadomowił(a) się
Posty: 603
Rejestracja: 24 sie (pt) 2007, 02:00:00

Post autor: megejra » 22 maja (sob) 2010, 23:39:27

maland pisze:Page not found.
:)
dodaj do linku literkę - L
będzie działało :D

OSHka
Ekspert
Ekspert
Posty: 1998
Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: OSHka » 23 maja (ndz) 2010, 08:55:19

Już poprawione i wszystko działa :)

OSHka
Ekspert
Ekspert
Posty: 1998
Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: OSHka » 23 maja (ndz) 2010, 09:00:15

Coś w ramach tematu:
Interaktywny billboard w Nowym Jorku

i interaktywna telewizyjna 8O
Interaktywna reklama Skody w telewizji

karkov
Bywalec
Bywalec
Posty: 444
Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00

Post autor: karkov » 24 maja (pn) 2010, 23:24:01

za tę kampanię odpowiedzialna jest agencja Change Integrated z Warszawy oni też przygotowali inną zabawną kampanię tutaj jej opis:


http://www.onlineandmobile.net/2010/05/ ... paign.html

Kampania polecana szczególnie Panom:p

CASE
Ekspert
Ekspert
Posty: 1496
Rejestracja: 25 wrz (czw) 2003, 02:00:00

Post autor: CASE » 25 maja (wt) 2010, 16:34:42

Odnośnie samego tytułu topicu.
Nic nie umarło. Tylko zmieniło znaczenie. ATL klasyczny umarł w pewnym sensie - działa już praktycznie tylko wizerunkowo, niczego nie sprzedaje.
BTL jest zbyt szerokim pojęciem, żeby mówić o jego śmierci - pewne formy rosną, pewne maleją. IMO teraz, w zalewie papki reklamowej wszelkiej maści, najskuteczniejsze są przekazy ambientowe - bo zwracają uwagę, personalizowane i targetowane - bo są personalizowane i targetowane :), oraz marketing bezpośredni, w tym szeptany. Nigdy nie umarły i nie umrą promocje sprzedaży, bo dla wielu firm są jedyną sensowną dźwignią powiększającą obroty - nawet, jeśli tylko w okresie trwania takiej promocji.
A Internet? Cóż, nie zapominajmy, że bardzo wiele osób go nie ma. Tudzież nie korzysta. Świetnie, jeśli mamy TG 15-25 z miast i o dochodach średnich plus. Ale dotrzyj przez internet z WIARYGODNYM przekazem do młodych matek na przykład, życzę szczęścia.

maland
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 775
Rejestracja: 02 lip (czw) 2009, 02:00:00

Post autor: maland » 25 maja (wt) 2010, 17:27:23

CASE pisze:Ale dotrzyj przez internet z WIARYGODNYM przekazem do młodych matek na przykład, życzę szczęścia.
dlaczego uwazasz, ze to trudne? Patrzac na ilosc forów internetowych obleganych przez takie mlode matki i innych portali na ktorych przesiaduja kobiety w ciazy i mlode matki - mysle ze to jedna z lepszych drog zeby do nich dotrzec.

CASE
Ekspert
Ekspert
Posty: 1496
Rejestracja: 25 wrz (czw) 2003, 02:00:00

Post autor: CASE » 05 cze (sob) 2010, 12:23:51

maland pisze:
CASE pisze:Ale dotrzyj przez internet z WIARYGODNYM przekazem do młodych matek na przykład, życzę szczęścia.
dlaczego uwazasz, ze to trudne? Patrzac na ilosc forów internetowych obleganych przez takie mlode matki i innych portali na ktorych przesiaduja kobiety w ciazy i mlode matki - mysle ze to jedna z lepszych drog zeby do nich dotrzec.
Zaakcentowałem słowo WIARYGODNY. Akurat tu mam za sobą przerobiony TGI dla tej grupy docelowej. Internet, owszem, żeby poczytać, powymieniać się ciekawostkami. Ale w momencie podejmowania decyzji "zakupowej" czy dotyczącej zdrowia dziecka, i tak najważniejsza jest opinia lekarza/farmaceuty.

karkov
Bywalec
Bywalec
Posty: 444
Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00

Post autor: karkov » 05 cze (sob) 2010, 19:14:10

ciekw\awa prezentacja produktów w dość nietypowej branży:)

http://www.youtube.com/watch?v=WudXbwZjYWw

i nie zgadzam się z opinią CASE ze dla matek najwazniejsza jest opinia lekarza, farmaceuty bo czy ona idzie do nich z pytaniem jakie ma dziecku kupić pieluchy bądź zabawkę :) na pewno nie!

maland
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 775
Rejestracja: 02 lip (czw) 2009, 02:00:00

Post autor: maland » 07 cze (pn) 2010, 20:02:07

CASE pisze: Zaakcentowałem słowo WIARYGODNY. Akurat tu mam za sobą przerobiony TGI dla tej grupy docelowej. Internet, owszem, żeby poczytać, powymieniać się ciekawostkami. Ale w momencie podejmowania decyzji "zakupowej" czy dotyczącej zdrowia dziecka, i tak najważniejsza jest opinia lekarza/farmaceuty.
ostatnio w tym temacie jestem blisko i po znajomych moge stwierdzic, ze jesli taka tendencja jak wspomniales istniala, to wsrod mlodych ludzi juz ginie.
Mlode matki licza sie ze zdaniem bliskich znajomych (tez matek), a potem ze zdaniem anonimowych mlodych matek poznanych na forach.
Z lekarzem sie licza jesli chodzi o zdrowie i o to jak postepowac, ale jesli chodzi o wozki, foteliki i cala reszte sprzetu to lekarz niewiele moze doradzic.
Oczywiscie jesli mowimy o reklamie, to wiarygodny przekaz przez internet jest ciezki gdy mowa o bannerach itd. Ale jesli wezmiemy ukryta reklame na forach i porownywarkach cenowych inne podobne praktyki to mysle, ze
zdaja egzamin.

karkov
Bywalec
Bywalec
Posty: 444
Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00

Post autor: karkov » 02 lip (pt) 2010, 23:02:56

poradnik dla mezczyzn od AXE:
tak się zapowiada:
Obrazek

a tak całość wideo i making of:

http://www.onlineandmobile.net/2010/06/ ... video.html

ODPOWIEDZ