Reklama Prasowa Roku 2010: NOMINACJE
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama Prasowa Roku 2010: NOMINACJE
Konkurs na najlepszą reklamę prasową roku 2010 (opublikowaną w prasie polskiej) powoli się rozręca, są już pierwsze zgłoszenia i nominacje. Za chwilę opublikuję tu regulamin konkursu i pierwszą część nominowanych reklam, ruszy też na serio jego wewnątrzszkolna promocja... W oczekiwaniu na to proponuję zajrzeć do poniższych tematów:
Reklama Prasowa Roku 2006: nominacje i wyniki
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-4849.html
Reklama Prasowa Roku 2007: nominacje i wyniki
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-5791.html
Reklama Prasowa Roku 2008: nominacje i wyniki
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-6600.html
Reklama Prasowa Roku 2009: nominacje i wyniki
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-7452.html
Reklama Prasowa Roku 2006-2009: salon odrzuconych
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-4959.html
Reklama Prasowa Roku 2006: nominacje i wyniki
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-4849.html
Reklama Prasowa Roku 2007: nominacje i wyniki
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-5791.html
Reklama Prasowa Roku 2008: nominacje i wyniki
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-6600.html
Reklama Prasowa Roku 2009: nominacje i wyniki
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-7452.html
Reklama Prasowa Roku 2006-2009: salon odrzuconych
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-4959.html
Ostatnio zmieniony 18 paź (wt) 2011, 19:44:04 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 3 razy.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Regulamin konkursu na najlepszą reklamę prasową roku 2010
Konkurs
na Reklamę Prasową Roku 2010
[regulamin]
Preambuła
Konkurs ma na celu (a) uwrażliwienie poznawcze adeptów reklamy,
(b) zaangażowanie ich w analizowanie świata mediów i przekazów perswazyjnych, (c) pozyskanie i wyeksponowanie zbioru wartościowych z estetycznego i strategicznego punktu widzenia reklam, który będzie następnie wykorzystywany jako materiał ilustracyjny podczas zajęć oraz jako twórcza inspiracja wyznaczająca drogi poszukiwań wartościowych rozwiązań dla młodych twórców (przede wszystkim Słuchaczy i Absolwentów WSR).
Treść regulaminu
(1) Konkurs polega na wyborze najlepszej reklamy prasowej spośród ogłoszeń publikowanych w prasie polskiej od stycznia do grudnia 2010 roku.
(2) Reklamy mogą zgłaszać wyłącznie aktualni Słuchacze oraz Absolwenci WSR.
(3) Reklamy do Konkursu zgłasza się poprzez złożenie na ręce Sławomira Wojtkowskiego (lub w sekretariacie na jego nazwisko) oryginału reklamy (lub bardzo dobrego scanu w wersji drukowanej i elektronicznej) z krótką metryczką (przesłaną mailem na adres wojtkowski@szkolareklamy.pl lub dołączonej na płytce CD) wg poniższego wzoru:
-> tytuł dziennika lub czasopisma,
-> numer, z którego pochodzi reklama + data jego publikacji,
-> nazwa reklamodawcy,
-> krótkie (2-5 zdaniowe) lub nieco dłuższe (jeśli ktoś ma na to chęć) uzasadnienie wyjątkowości reklamy,
-> imię, nazwisko i grupa zgłaszającego.
Dopuszcza się też przesłanie reklamy (wraz z opisem jw.) pocztą tradycyjną.
(4) Każda osoba może zgłosić dowolną ilość reklam pod warunkiem dołączenia do każdego zgłoszonego projektu oddzielnej metryczki, o której mowa w pkt. (3).
(5) Reklamy można zgłaszać w nieprzekraczalnym terminie do dn. 06/12/2010 (poniedziałek).
(6) Wybór Reklamy Prasowej Roku 2010 odbędzie się na następujacych zasadach:
Wszystkie oryginalne reklamy (wycięte z gazet lub magazynów) zostaną wyeksponowane w korytarzu szkolnym przy salach nr 6 i 7 (tzw. korytarz ku toaletom) + ewentualnie w korytarzu przy studiu foto (tzw. korytarz ku piłkarzykom), a skany nominowanych reklam - w niniejszym topiku.
Głosowanie - na specjalnych ostemplowanych kuponach kolportowanych na terenie szkoły (i wydawanych wyłącznie aktualnym Słuchaczom WSR), które po wypełnieniu trzeba będzie umieścić w specjalnej urnie wystawionej w sekretariacie WSR - będzie miało miejsce:
-> w dn. 11/12/2010 (sobota) dla grup zaocznych specjalizacji SR i TV,
-> w dn. 13/12/2010 (poniedziałek) dla grup dziennych,
-> w dn. 18/12/2010 (sobota) dla grup zaocznych specjalizacji SG i FOTO.
Oficjalny komunikat zawierający wyniki konkursu ogłoszony zostanie na spotkaniu opłatkowo-świątecznym WSR w dn. 22/12/2010 (środa) oraz na forum szkolareklamy.pl, w niniejszym topiku.
(7) Nagrody w Konkursie są następujące:
(7a) za zgłoszenie reklamy, która zwyciężyła
-> zwolnienie z zaliczenia zajęć Reklama Prasowa (dla Słuchaczy grup SR I, SG I, SGzI, TV I, FO I, FOzI w semestrze jesienno-zimowym; a dla Słuchaczy grup SRzI i TVzI w semestrze wiosenno-letnim) z oceną celującą, przy czym pozostaje w mocy obowiązek zaliczenia (na dowolną ocenę) wymaganych prac śródsemestralnych w tych przedmiotów;
-> zwolnienie z zaliczenia zajęć z Projektowania Reklam Prasowych (dla Słuchaczy grup SG II i SGzII) z oceną celującą, przy czym pozostaje w mocy obowiązek zaliczenia (na dowolną ocenę) wymaganych prac śródsemestralnych w tych przedmiotów;
-> zwolnienie z zaliczenia zajęć z Etyki Reklamy (dla grup SR II, TV II, FO II, FOzII w semestrze jesienno-zimowym, a dla Słuchaczy SRzII i TVzII w semestrze wiosenno-letnim) z oceną celującą, przy czym pozostaje w mocy obowiązek zaliczenia (na dowolną ocenę) wymaganych prac śródsemestralnych w tych przedmiotów;
(7b) za zgłoszenie reklamy, która nie zwyciężyła, ale znalazła się w pierwszej dziesiątce głosowania -> podwyższenie oceny końcowej z opisanych w punkcie (7a) przedmiotów o jeden stopień w górę.
Zapraszam do wspólnej zabawy!
na Reklamę Prasową Roku 2010
[regulamin]
Preambuła
Konkurs ma na celu (a) uwrażliwienie poznawcze adeptów reklamy,
(b) zaangażowanie ich w analizowanie świata mediów i przekazów perswazyjnych, (c) pozyskanie i wyeksponowanie zbioru wartościowych z estetycznego i strategicznego punktu widzenia reklam, który będzie następnie wykorzystywany jako materiał ilustracyjny podczas zajęć oraz jako twórcza inspiracja wyznaczająca drogi poszukiwań wartościowych rozwiązań dla młodych twórców (przede wszystkim Słuchaczy i Absolwentów WSR).
Treść regulaminu
(1) Konkurs polega na wyborze najlepszej reklamy prasowej spośród ogłoszeń publikowanych w prasie polskiej od stycznia do grudnia 2010 roku.
(2) Reklamy mogą zgłaszać wyłącznie aktualni Słuchacze oraz Absolwenci WSR.
(3) Reklamy do Konkursu zgłasza się poprzez złożenie na ręce Sławomira Wojtkowskiego (lub w sekretariacie na jego nazwisko) oryginału reklamy (lub bardzo dobrego scanu w wersji drukowanej i elektronicznej) z krótką metryczką (przesłaną mailem na adres wojtkowski@szkolareklamy.pl lub dołączonej na płytce CD) wg poniższego wzoru:
-> tytuł dziennika lub czasopisma,
-> numer, z którego pochodzi reklama + data jego publikacji,
-> nazwa reklamodawcy,
-> krótkie (2-5 zdaniowe) lub nieco dłuższe (jeśli ktoś ma na to chęć) uzasadnienie wyjątkowości reklamy,
-> imię, nazwisko i grupa zgłaszającego.
Dopuszcza się też przesłanie reklamy (wraz z opisem jw.) pocztą tradycyjną.
(4) Każda osoba może zgłosić dowolną ilość reklam pod warunkiem dołączenia do każdego zgłoszonego projektu oddzielnej metryczki, o której mowa w pkt. (3).
(5) Reklamy można zgłaszać w nieprzekraczalnym terminie do dn. 06/12/2010 (poniedziałek).
(6) Wybór Reklamy Prasowej Roku 2010 odbędzie się na następujacych zasadach:
Wszystkie oryginalne reklamy (wycięte z gazet lub magazynów) zostaną wyeksponowane w korytarzu szkolnym przy salach nr 6 i 7 (tzw. korytarz ku toaletom) + ewentualnie w korytarzu przy studiu foto (tzw. korytarz ku piłkarzykom), a skany nominowanych reklam - w niniejszym topiku.
Głosowanie - na specjalnych ostemplowanych kuponach kolportowanych na terenie szkoły (i wydawanych wyłącznie aktualnym Słuchaczom WSR), które po wypełnieniu trzeba będzie umieścić w specjalnej urnie wystawionej w sekretariacie WSR - będzie miało miejsce:
-> w dn. 11/12/2010 (sobota) dla grup zaocznych specjalizacji SR i TV,
-> w dn. 13/12/2010 (poniedziałek) dla grup dziennych,
-> w dn. 18/12/2010 (sobota) dla grup zaocznych specjalizacji SG i FOTO.
Oficjalny komunikat zawierający wyniki konkursu ogłoszony zostanie na spotkaniu opłatkowo-świątecznym WSR w dn. 22/12/2010 (środa) oraz na forum szkolareklamy.pl, w niniejszym topiku.
(7) Nagrody w Konkursie są następujące:
(7a) za zgłoszenie reklamy, która zwyciężyła
-> zwolnienie z zaliczenia zajęć Reklama Prasowa (dla Słuchaczy grup SR I, SG I, SGzI, TV I, FO I, FOzI w semestrze jesienno-zimowym; a dla Słuchaczy grup SRzI i TVzI w semestrze wiosenno-letnim) z oceną celującą, przy czym pozostaje w mocy obowiązek zaliczenia (na dowolną ocenę) wymaganych prac śródsemestralnych w tych przedmiotów;
-> zwolnienie z zaliczenia zajęć z Projektowania Reklam Prasowych (dla Słuchaczy grup SG II i SGzII) z oceną celującą, przy czym pozostaje w mocy obowiązek zaliczenia (na dowolną ocenę) wymaganych prac śródsemestralnych w tych przedmiotów;
-> zwolnienie z zaliczenia zajęć z Etyki Reklamy (dla grup SR II, TV II, FO II, FOzII w semestrze jesienno-zimowym, a dla Słuchaczy SRzII i TVzII w semestrze wiosenno-letnim) z oceną celującą, przy czym pozostaje w mocy obowiązek zaliczenia (na dowolną ocenę) wymaganych prac śródsemestralnych w tych przedmiotów;
(7b) za zgłoszenie reklamy, która nie zwyciężyła, ale znalazła się w pierwszej dziesiątce głosowania -> podwyższenie oceny końcowej z opisanych w punkcie (7a) przedmiotów o jeden stopień w górę.
Zapraszam do wspólnej zabawy!
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #1
Reklama #1

Reklamodawca: Telekomunikacja Polska S.A.
Medium: Życie na gorąco, nr 39/2010 z dn. 30/09/2010
Format: ~A5 (w poziomie)
Zgłaszający: Marta Giedrojć SG I
Uzasadnienie: Reklama bardzo mi się podoba pod względem graficznym, przypadł mi także do gustu pomysł na uosobienie serca i rozumu. Podoba mi się też hasło zawarte w tej reklamie: "Zrozum - tam dom Twój, gdzie serce Twoje". Przekaz ten wydaje się też być oryginalny.

Reklamodawca: Telekomunikacja Polska S.A.
Medium: Życie na gorąco, nr 39/2010 z dn. 30/09/2010
Format: ~A5 (w poziomie)
Zgłaszający: Marta Giedrojć SG I
Uzasadnienie: Reklama bardzo mi się podoba pod względem graficznym, przypadł mi także do gustu pomysł na uosobienie serca i rozumu. Podoba mi się też hasło zawarte w tej reklamie: "Zrozum - tam dom Twój, gdzie serce Twoje". Przekaz ten wydaje się też być oryginalny.
Ostatnio zmieniony 02 gru (czw) 2010, 10:56:53 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 2 razy.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #2
Reklama #2

Reklamodawca: P4 Sp. z o.o.
Medium: Życie na gorąco, nr 38/2010 z dn. 23/09/2010
Format: ~A5 (w poziomie)
Zgłaszający: Marta Giedrojć SG I
Uzasadnienie: Uważam, że reklama ta jest bardzo oryginalna. Podoba mi się metafora łącząca hasło i ilustrację. Warto zwrócić też uwagę na tło. Intryguje mnie umieszczenie biało-fioletowego elementu rozpoznawczego marki Play; zakrywa on częściowo rodziców lub teściów głównego bohatera reklamy (lecz pozostaje blisko logotypu).

Reklamodawca: P4 Sp. z o.o.
Medium: Życie na gorąco, nr 38/2010 z dn. 23/09/2010
Format: ~A5 (w poziomie)
Zgłaszający: Marta Giedrojć SG I
Uzasadnienie: Uważam, że reklama ta jest bardzo oryginalna. Podoba mi się metafora łącząca hasło i ilustrację. Warto zwrócić też uwagę na tło. Intryguje mnie umieszczenie biało-fioletowego elementu rozpoznawczego marki Play; zakrywa on częściowo rodziców lub teściów głównego bohatera reklamy (lecz pozostaje blisko logotypu).
Ostatnio zmieniony 02 gru (czw) 2010, 10:57:10 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 2 razy.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #3
Reklama #3

Reklamodawca: P.P. Porty Lotnicze
Medium: Businessman.pl, nr 7-8/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Karolina Molska TV I
Uzasadnienie: Ta reklama prezentuje się graficznie bardzo ciekawie. Podoba mi się szczególnie zmienna głębia kolorów fioletowego i różowego. Dodatkowo interesującym elementem jest pofalowana klawiatura fortepianu wijąca się przez stronę. Odbieram to jako symbol elastyczności i nieśmiertelności muzyki klasycznej, nawet w tak nowoczesnym i zindustrializowanym świecie w jakim żyjemy.

Reklamodawca: P.P. Porty Lotnicze
Medium: Businessman.pl, nr 7-8/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Karolina Molska TV I
Uzasadnienie: Ta reklama prezentuje się graficznie bardzo ciekawie. Podoba mi się szczególnie zmienna głębia kolorów fioletowego i różowego. Dodatkowo interesującym elementem jest pofalowana klawiatura fortepianu wijąca się przez stronę. Odbieram to jako symbol elastyczności i nieśmiertelności muzyki klasycznej, nawet w tak nowoczesnym i zindustrializowanym świecie w jakim żyjemy.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #4
Reklama #4

Reklamodawca: Apart Sp. z o.o.
Medium: Viva, nr 15/2010 z dn. 05/08/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Karolina Molska TV I
Uzasadnienie: Jest to reklama, która wyróżnia się wśród pozostałych swoją prostotą. Biel tła jest idealnym sposobem na przykucie uwagi w natłoku kolorowej, krzykliwej konkurencji. Dodatkowym atutem płynącym z takiej kolorystyki jest podkreślenie piękna elementu biżuterii, który znajduje się idealnie w środku strony. Tworzy to wizerunek eleganckiej, szykownej i elitarnej marki.

Reklamodawca: Apart Sp. z o.o.
Medium: Viva, nr 15/2010 z dn. 05/08/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Karolina Molska TV I
Uzasadnienie: Jest to reklama, która wyróżnia się wśród pozostałych swoją prostotą. Biel tła jest idealnym sposobem na przykucie uwagi w natłoku kolorowej, krzykliwej konkurencji. Dodatkowym atutem płynącym z takiej kolorystyki jest podkreślenie piękna elementu biżuterii, który znajduje się idealnie w środku strony. Tworzy to wizerunek eleganckiej, szykownej i elitarnej marki.
Ostatnio zmieniony 02 gru (czw) 2010, 10:56:33 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #5
Reklama #5

Reklamodawca: Ziaja Zakład Produkcji Leków Sp. z o. o.
Medium: Dobre Rady, nr 3/2010
Format: ~ 1/2 A4 (w pionie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Prosta, schludna reklama o spokojnej kolorystyce kojarzącej się ukojeniem; świetna fotografia – zadbana dłoń, odżywiona i wybielona skóra.

Reklamodawca: Ziaja Zakład Produkcji Leków Sp. z o. o.
Medium: Dobre Rady, nr 3/2010
Format: ~ 1/2 A4 (w pionie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Prosta, schludna reklama o spokojnej kolorystyce kojarzącej się ukojeniem; świetna fotografia – zadbana dłoń, odżywiona i wybielona skóra.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #6
Reklama #6


Reklamodawca: L'Oreal Cosmetique Active
Medium: Dobre Rady, nr 3/2010
Format: 2 x ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Reklama się wyróżnia dzięki ograniczonej kolorystyce (czarno-białe zdjęcie, pas koloru bordowego i ociupina zieleni). Dzięki podziałowi reklamy na 2 strony nie ma chaosu.


Reklamodawca: L'Oreal Cosmetique Active
Medium: Dobre Rady, nr 3/2010
Format: 2 x ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Reklama się wyróżnia dzięki ograniczonej kolorystyce (czarno-białe zdjęcie, pas koloru bordowego i ociupina zieleni). Dzięki podziałowi reklamy na 2 strony nie ma chaosu.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklamy #7
Reklamy #7a, #7b, #7c



Reklamodawca: Tymbark-MWS Sp. z o.o. S.K.A.
Media: Świat Kobiet, nr 5/2010 (a), Poradnik Domowy, nr 6/2010 (b); Viva!, nr 8 (344)/2010 z dn. 15/04/2010 (c)
Formaty: ~A5 (w poziomie) (a, b); ~A4 (w pionie) (c)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II (a, b); Karolina Molska TV I (c)
Uzasadnienia: Obydwie reklamy są dowcipne (ba, oparte na tym samym żarcie), owoce i sok nigdy nie były sobie tak bliskie, są zupełnie jak zakochani, spotykają się w romantycznych okolicznościach (tylko dlaczego sok pomarańczowy nie podziwia zachodu słońca ze swoją ukochaną a się gapi w zupełnie inną stronę?). Reklamy są wykonane z dużą dbałością, teksty wpasowują się w ilustracje. (a, b)
Jest to reklama o niezwykłej kolorystyce, która budzi bardzo ciepłe, optymistyczne skojarzenia. Slogan "Kochaj życie" jest bardzo pozytywnym przesłaniem, a nagłówek "Pomarańcza i sok nigdy nie byli sobie tak bliscy" tworzy romantyczną atmosferę. Odbiorcy, wydaje się, że pijąc sok Tymbark docenia dar życia oraz że nadaje się on zarówno na letni wypad z przyjaciółmi, jak i na klimatyczną kolację we dwoje. Natomiast wspólne spożywanie go, tworzy pewien rodzaj intymności między ludźmi. (c)



Reklamodawca: Tymbark-MWS Sp. z o.o. S.K.A.
Media: Świat Kobiet, nr 5/2010 (a), Poradnik Domowy, nr 6/2010 (b); Viva!, nr 8 (344)/2010 z dn. 15/04/2010 (c)
Formaty: ~A5 (w poziomie) (a, b); ~A4 (w pionie) (c)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II (a, b); Karolina Molska TV I (c)
Uzasadnienia: Obydwie reklamy są dowcipne (ba, oparte na tym samym żarcie), owoce i sok nigdy nie były sobie tak bliskie, są zupełnie jak zakochani, spotykają się w romantycznych okolicznościach (tylko dlaczego sok pomarańczowy nie podziwia zachodu słońca ze swoją ukochaną a się gapi w zupełnie inną stronę?). Reklamy są wykonane z dużą dbałością, teksty wpasowują się w ilustracje. (a, b)
Jest to reklama o niezwykłej kolorystyce, która budzi bardzo ciepłe, optymistyczne skojarzenia. Slogan "Kochaj życie" jest bardzo pozytywnym przesłaniem, a nagłówek "Pomarańcza i sok nigdy nie byli sobie tak bliscy" tworzy romantyczną atmosferę. Odbiorcy, wydaje się, że pijąc sok Tymbark docenia dar życia oraz że nadaje się on zarówno na letni wypad z przyjaciółmi, jak i na klimatyczną kolację we dwoje. Natomiast wspólne spożywanie go, tworzy pewien rodzaj intymności między ludźmi. (c)
Ostatnio zmieniony 17 gru (pt) 2010, 22:49:41 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 7 razy.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #8
Reklama #8

Reklamodawca: Agros Nova Sp. z o.o.
Medium: Świat Kobiet, nr 5/2010
Format: ~A5 (w poziomie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Ilustracja dosłownie obrazuje hasło - marchewkowy przewrót (o całe 180 stopni). Część ilustracyjna "do góry nogami" to raczej rzadkość, a przedstawienie produktu w ten sposób - tym bardziej.

Reklamodawca: Agros Nova Sp. z o.o.
Medium: Świat Kobiet, nr 5/2010
Format: ~A5 (w poziomie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Ilustracja dosłownie obrazuje hasło - marchewkowy przewrót (o całe 180 stopni). Część ilustracyjna "do góry nogami" to raczej rzadkość, a przedstawienie produktu w ten sposób - tym bardziej.
Ostatnio zmieniony 02 gru (czw) 2010, 10:47:22 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #9
Reklama #9

Reklamodawca: Mars Polska Sp. z o.o.
Medium: Przyjaciółka, nr 10 (3195)/2010 z dn. 13-26/05/2010
Format: ~ 1/2 A4 (w pionie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Butelka ze smoczkiem, hasło "wspieraj swojego malucha", i od razu wiadomo, że słodkie szczeniaki potrzebują tego, co najlepsze, podobnie jak małe dzieci
. It's so damn cute.

Reklamodawca: Mars Polska Sp. z o.o.
Medium: Przyjaciółka, nr 10 (3195)/2010 z dn. 13-26/05/2010
Format: ~ 1/2 A4 (w pionie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Butelka ze smoczkiem, hasło "wspieraj swojego malucha", i od razu wiadomo, że słodkie szczeniaki potrzebują tego, co najlepsze, podobnie jak małe dzieci

Ostatnio zmieniony 02 gru (czw) 2010, 11:26:08 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 3 razy.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #10
Reklama #10

Reklamodawca: Coty Poland / Adidas group
Medium: Świat Kobiet, nr 6/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Projekt ciekawy graficznie.

Reklamodawca: Coty Poland / Adidas group
Medium: Świat Kobiet, nr 6/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Projekt ciekawy graficznie.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #11
Reklama #11

Reklamodawca: Stowarzyszenie Studiów i Analiz Bezpieczeństwa SSAB
Medium: Polska Zbrojna, nr 30 (704)/2010 z dn. 25/07/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Zgrabne połączenie nowoczesności z historią, szarości z żywymi barwami, nawiązanie kolorystyką do logo festiwalu GdyniaDesignDays, nowoczesny design.

Reklamodawca: Stowarzyszenie Studiów i Analiz Bezpieczeństwa SSAB
Medium: Polska Zbrojna, nr 30 (704)/2010 z dn. 25/07/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Zgrabne połączenie nowoczesności z historią, szarości z żywymi barwami, nawiązanie kolorystyką do logo festiwalu GdyniaDesignDays, nowoczesny design.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #12
Reklama #12

Reklamodawca: Polskie Radio S.A.
Medium: Polityka, nr 39 (2775)/2010 z dn. 25/09/2010
Format: ~A5 (w poziomie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Reklama "z uśmieszkiem"; ciekawa grafika nawiązująca do komiksu; głównym elementem jest dymek z zabawną wypowiedzią polskiego polityka. Bardzo zabawną.

Reklamodawca: Polskie Radio S.A.
Medium: Polityka, nr 39 (2775)/2010 z dn. 25/09/2010
Format: ~A5 (w poziomie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Reklama "z uśmieszkiem"; ciekawa grafika nawiązująca do komiksu; głównym elementem jest dymek z zabawną wypowiedzią polskiego polityka. Bardzo zabawną.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12653
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #13
Reklama #13

Reklamodawca: Viasat World Ltd.
Medium: 21. Wiek, nr 9/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Zdjęcie w zamkniętym kształcie X, reklama ciekawa graficznie.

Reklamodawca: Viasat World Ltd.
Medium: 21. Wiek, nr 9/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II
Uzasadnienie: Zdjęcie w zamkniętym kształcie X, reklama ciekawa graficznie.