a ile zostało miejsc
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Początkujący(a)
- Posty: 86
- Rejestracja: 06 cze (pt) 2003, 02:00:00
A co powiecie o reklamie na stronach www, chodzi mi dokladnie o cale kampanie reklamowe wedlug mnie sa bardzo interesujace dla potencjalnego klienta poprzez ich interaktywnosc (np. gry, fora dyskusyjne)
p.s.
I chcialbym jeszcze zapytac do kiedy mozna skladac dokumenty. Obecnie jestem studentem informatyki na Politechnice Szczecinskiej zaocznie ale jakos bardzo doluje mnie ta szkola i odpycha za to bardzo podoba mi sie WSR chyba przeniose sie do was, chociaz szkoda ze to studium...
p.s.
I chcialbym jeszcze zapytac do kiedy mozna skladac dokumenty. Obecnie jestem studentem informatyki na Politechnice Szczecinskiej zaocznie ale jakos bardzo doluje mnie ta szkola i odpycha za to bardzo podoba mi sie WSR chyba przeniose sie do was, chociaz szkoda ze to studium...
-
- akademiareklamy.edu.pl
- Posty: 1397
- Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00
Kampanie internetowe
Niestety ciągle jeszcze firmy nie doceniają roli internetu. Powodów jest kilka: problem dostępu, % ciągle niewielki udział managerów - użytkowników i przede wszystkim brak wiedzy.
Wyjątki chlubne, to najczęściej elementy kampanii CRM-owych wykorzystujące interaktywność tego medium.
Wystarczy przypomnieć kampanię jednego z browarów prezentującą m.in. na stronie coraz skąpiej odzianą młodą damą lub miasto internetowe jednej z sieci telefonii komurkowej. /Celowo nie podaję nazw firm, bo jakoś chyba one nie sponsorują tego forum/
Żaden inny kanał komunikacji nie daje takiej możliwości interakcji i personalizacji oferty. Dlatego myślę, że bardzo szybko telewizja przeniesie się do sieci a prasa wogóle skończy w formie vortali tematycznych. Czego nam wszystkim życzę.
PS
W kwestii policealna / wyższa
jakby była wyższa, musiałaby robić rzeczy, które męczyłyby Cię, bo wymagałby tego od niej MEN
ale bądź dobrej mysli i w tej kwestii
więcej szczegolow moge na maila
a dokumenty przyjmujemy niestety do wyczerpania miejsc - max 40 osób dla każdej specjalizacji
Wyjątki chlubne, to najczęściej elementy kampanii CRM-owych wykorzystujące interaktywność tego medium.
Wystarczy przypomnieć kampanię jednego z browarów prezentującą m.in. na stronie coraz skąpiej odzianą młodą damą lub miasto internetowe jednej z sieci telefonii komurkowej. /Celowo nie podaję nazw firm, bo jakoś chyba one nie sponsorują tego forum/
Żaden inny kanał komunikacji nie daje takiej możliwości interakcji i personalizacji oferty. Dlatego myślę, że bardzo szybko telewizja przeniesie się do sieci a prasa wogóle skończy w formie vortali tematycznych. Czego nam wszystkim życzę.
PS
W kwestii policealna / wyższa
jakby była wyższa, musiałaby robić rzeczy, które męczyłyby Cię, bo wymagałby tego od niej MEN
ale bądź dobrej mysli i w tej kwestii
więcej szczegolow moge na maila
a dokumenty przyjmujemy niestety do wyczerpania miejsc - max 40 osób dla każdej specjalizacji
-
- Początkujący(a)
- Posty: 86
- Rejestracja: 06 cze (pt) 2003, 02:00:00
Bardzo bym prosil o info ile miejsc zostalo (jezeli to mozliwe) i ewentualnie jakies drobne informacje o szkole ktore by mi sie przydaly. Chcialbym sie rowniez dowiedziec o praktykach zawodowych czy tycza sie one tez studiow zaocznych. Czy ogolnie cala oferta szkoly tyczy sie wszytskich systemow nauczania.
-
- akademiareklamy.edu.pl
- Posty: 1397
- Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00
system zaoczny - indywidualny wybór
cała oferta zaocznych jest identyczna jak dla grup dziennych ale część elementów takich jak m.in. program praktyk branżowych, języki obce itp. są nieobligatoryjne - sam decydujesz czy się na nie zapisujesz czy nie;
Co do miejsc, to nabór wystartował zaledwie kilka dni temu, zatem nie ma jeszcze problemu - choć dokładnych danych nie mam. Jest trochę rezerwacji z marca (poprzednia rekrutacja) i ok 40 osób zapisanych do różnych grup w ciągu ostatnich sześciu dni. Tak czy siak co roku przyjmujemy po max 40 osób do każdej specjalizacji.
PS
jesli chcesz mogę CI wysłać pdf z katalogiem info szkoły
A adres Twój znam - przecież jestem adminem tego forum:)
pozdrawiam
Co do miejsc, to nabór wystartował zaledwie kilka dni temu, zatem nie ma jeszcze problemu - choć dokładnych danych nie mam. Jest trochę rezerwacji z marca (poprzednia rekrutacja) i ok 40 osób zapisanych do różnych grup w ciągu ostatnich sześciu dni. Tak czy siak co roku przyjmujemy po max 40 osób do każdej specjalizacji.
PS
jesli chcesz mogę CI wysłać pdf z katalogiem info szkoły
A adres Twój znam - przecież jestem adminem tego forum:)
pozdrawiam
-
- akademiareklamy.edu.pl
- Posty: 1397
- Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00
pdf katalogu szkoły
poleciało...
katalog zaprojektowała oczywiście jedna z uczennic - nota bene "niegłupia dziewczyna" - zgodnie z ogólnym zwyczajem szkoły: wszystko, co dzieje się wokół, dzieje się za waszą sprawą i wolą...
katalog zaprojektowała oczywiście jedna z uczennic - nota bene "niegłupia dziewczyna" - zgodnie z ogólnym zwyczajem szkoły: wszystko, co dzieje się wokół, dzieje się za waszą sprawą i wolą...
-
- Nowy(a)
- Posty: 12
- Rejestracja: 21 kwie (pn) 2003, 02:00:00
Tak przy okazji ciagnac watek zapytam, w ktorym momencie pojawia sie zobowiazanie wobec szkoly W sensie ze chce zlozyd do was, ale mam zamiar jeszcze gdzie indziej i jesli tam sie nie dostane, to wtedy chcialbym wskoczyc do reklamowki :> Czyli ostatecznie, czy jest szansa zarezerwowania sobie miejsca (zlozenia papierow), bez zobowiazania ze na bank przyjde do szkolki ?? :> Uff ale wypocilem, czkam na odpowiedz
-
- akademiareklamy.edu.pl
- Posty: 1397
- Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00
trudne pytanie
Hmm, to jest tak: mozesz złożyć dowolne dokumenty - w przypadku braku któregokolwiek zobowiązane, że uzupełnisz - ale dopóki nie wpłacisz wpisowego, formalnie nie jesteś do niczego zobowiązany i nie masz też niestety do niczego praw (przynajmniej w teorii ). Zatem, póki nie wiemy na 100%, że jesteś z nami - jesteś przeciwko nam (hi, hi) - czyli każdy kto przyjdzie po Tobie (znów przynajmniej w teorii) może zająć Twoje miejsce. Nie mamy bowiem żadnego systemu rezerwacji. Zresztą nie miałby on sensu. Musielibyśmy bowiem na niektórych specjalizacjach, gdzie jest największe "obłożenie", dziękować faktycznie zainteresowanym, ryzykując, że miejsca te pozostaną niewykorzystane.
Jednak umowę podpisujesz dopiero po rozpoczęciu zajęć - we wrześniu lub październiku (do wyboru). Tracisz więc ewentualnie kwotę wpisowego a i to nie do końca, bowiem ona nie znika w próżni. Jest jakby przypisana do Twojego nazwiska. Możesz kiedykolwiek wrócić i ją wykorzystać. A jeśli wiesz, że na pewno tak się nie stanie wybrać jeden lub dwa przedmioty, których będziesz się uczyć za darmo, w dowolnym terminie - rekompensując sobie wysupłaną kwotę.
Tak, to chyba już wszystko w tym "tomacie".
Jednak umowę podpisujesz dopiero po rozpoczęciu zajęć - we wrześniu lub październiku (do wyboru). Tracisz więc ewentualnie kwotę wpisowego a i to nie do końca, bowiem ona nie znika w próżni. Jest jakby przypisana do Twojego nazwiska. Możesz kiedykolwiek wrócić i ją wykorzystać. A jeśli wiesz, że na pewno tak się nie stanie wybrać jeden lub dwa przedmioty, których będziesz się uczyć za darmo, w dowolnym terminie - rekompensując sobie wysupłaną kwotę.
Tak, to chyba już wszystko w tym "tomacie".
-
- akademiareklamy.edu.pl
- Posty: 1397
- Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00
Oczywiście wszędzie!
Najbardziej się ludziska o grafikę zabijają i web designing. Chociaż co roku to trochę inaczej wygląda. Bywało, że strategia szła łeb w łeb z grafiką. Najdłużęj miejsca są zwykle w grupach tv i foto. To dość ciężki kawałek chleba - trzeba być naprawdę wybitnym a i wtedy nie ma pewności, czy się pracę znajdzie - takie czasy niestety.
-
- akademiareklamy.edu.pl
- Posty: 1397
- Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00
chyba troche odbiegamy od tematu tego postu
oczywiście bez problemu - jest to nawet zalecane, jeśli chcesz cos osiągnąć;
PS
moze bysmy zalozyli nowy temat?
PS
moze bysmy zalozyli nowy temat?