Marketing według Jima Rosenfielda

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
andy
Ekspert
Ekspert
Posty: 1223
Rejestracja: 03 lip (sob) 2004, 02:00:00

Marketing według Jima Rosenfielda

Post autor: andy » 14 lip (śr) 2004, 17:56:44

"Czy jesteś znużony żargonem, zniekształconą rzeczywistością i wieloma kłamstwami, którymi marketingowcy stale zasypują nasze umysły? Ludzie z działów marketingu przestali rozmawiać ze sobą. Porozumiewają się mieszając lub łącząc różnego rodzaju żargony, tworząc całkiem bezsensowną paplaninę. Pogaduszki takie obfitują w następujące elementy: frazesy, zmyślone fakty, magiczne tajemnice, żargon oraz hermetyczne słownictwo Przeczytaj jakiś artykuł lub pójdź na konferencję z zakresu marketingu, a sam przekonasz się. Nadszedł czas, aby ponownie wnieść nieco ducha, życia, uczciwości oraz humoru do praktyk marketingowej. Nadszedł również czas, by w marketingu i reklamie pojawił się jakiś sens."

Zapraszamy do odwiedzenia malej encyklopedii marketingu wedlug Jima Rosenfielda na naszej stronie http://www.szkolareklamy.pl/encyclopedia-list-9.html

ODPOWIEDZ