Reklama Prasowa Roku 2008 [NOMINACJE & WYNIKI]

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

Zablokowany
Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama Prasowa Roku 2008 [NOMINACJE & WYNIKI]

Post autor: s_wojtkowski » 20 lis (czw) 2008, 17:37:36

Konkurs na Reklamę Prasową Roku 2008!

[regulamin]


(1) Konkurs polega na wyborze najlepszej reklamy prasowej spośród ogłoszeń publikowanych w prasie polskiej od stycznia do grudnia 2008 roku.

(2) Reklamy mogą zgłaszać wyłącznie aktualni Słuchacze oraz Absolwenci WSR.

(3) Reklamy do Konkursu zgłasza się poprzez złożenie na moje ręce (w realu) oryginału (lub bardzo dobrego scanu w wersji drukowanej i elektronicznej) reklamy z krótką metryczką wg poniższego wzoru:

-> tytuł dziennika lub czasopisma+,
-> numer, z którego pochodzi reklama + data jego publikacji,
-> imię, nazwisko i grupa zgłaszającego,
-> krótkie (2-5 zdaniowe) uzasadnienie wyjątkowości reklamy.

Dopuszcza się też przesłanie reklamy (wraz z opisem jw.) pocztą.

(4) Każda osoba może zgłosić dowolną ilość reklam pod warunkiem dołączenia do każdego zgłoszonego projektu metryczki, o którym mowa w pkt. (3).

(5) Reklamy można zgłaszać w nieprzekraczalnym terminie do dn. 11/12/2008 (czwartek).

(6) Wybór Reklamy Prasowej Roku 2008 odbędzie się na następujacych zasadach:

Wszystkie oryginalne reklamy (wycięte z gazet lub magazynów) złożone na moje ręce, zostaną wyeksponowane w korytarzu szkolnym wiadącym przy salach nr 6 i 7 w kierunku toalet; głosowanie na specjalnych ostemplowanych kuponach kolportowanych na terenie szkoły (i wydawanych wyłącznie aktualnym Słuchaczom WSR), które po wypełnieniu trzeba będzie umieścić w specjalnej urnie wystawionej w sekretariacie WSR, będzie miało miejsce w dn. 14/12/2008 (niedziela) dla grup zaocznych specjalizacji SG i FOTO, dn. 15/12/2008 (poniedziałek) dla grup dziennych i w dn. 21/12/2008 dla grup zaocznych specjalizacji SR i TV; oficjalny komunikat ogłaszajacy zwycięzcę (zwyciężczynię?) ogłoszony zostanie na Spotkaniu Świątecznym WSR w dn. 22/12/2008 (poniedziałek), a niedługo potem na tablicy towarzyszącej wystawie nominowanych reklam w korytarzu szkolnym oraz na forum szkolareklamy.pl.
(7) Nagrody w Konkursie są następujące:

(7a) za zgłoszenie reklamy, która zwyciężyła -> zwolnienie z egzaminu końcowego z Reklamy Prasowej z oceną bardzo dobrą z zachowaniem obowiązku zaliczenia prac śródsemestralnych i lektur (jeżeli zwycięzcą będzie osoba z grup dziennych pierwszego roku) lub nagroda rzeczowa - książka/album o tematyce związanej z reklamą o wartości ok. 100 pln (jeżeli będzie to inna osoba);

(7b) za zgłoszenie reklamy, która nie zwyciężyła, ale znalazła się w pierwszej piątce głosowania -> zwolnienie z ćwiczenia z aspektów graficznych reklamy prasowej (czyli de facto 1/3 materiału obowiązujacego na egzaminie z Reklamy Prasowej) z cząstkową celującą z tego materiału (jeżeli zwycięzcą będzie osoba z grup dziennych pierwszego roku) lub nagroda rzeczowa - książka/album poświęcona reklamie o wartości ok. 50 pln (jeżeli będzie to inna osoba).

Zapraszam do wspólnej zabawy*!

* ale mam nadzieję, że wszyscy dobrze rozumieją, że ta zabawa ma także głęboki sens edukacyjny, poznawczy i stymulujący kreatywność
Ostatnio zmieniony 29 sty (czw) 2009, 16:09:59 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #1

Post autor: s_wojtkowski » 27 lis (czw) 2008, 10:24:48

Reklama #1

Obrazek

Reklamodawca: Coty Polska Sp. z o.o.
Medium: Glamour nr 4/2008
Format: ~A5
Zgłaszający: Grzegorz Mikrut FOTO I
Uzasadnienie: No cóż, piękna piosenkarka obrandowuje nowy zapach (nadając serii perfum swoje imię i nazwisko) i promuje nowy produkt pięknym zdjęciem. Kylie jest seksowna, a zatem i reklama jest sexy. Przyciąga wzrok, angażuje w odbiór. Ten uśmiech, ta poza... czy można się jej oprzeć?
Komentarz sw: No to nieźle się zaczyna. Czyżby atrakcyjne kobiety (choćby nawet, tak jak Kylie, nieco, hmmm, starsze ;-)) miały zdominować nasz konkurs? Bo jak patrzę nieco niżej...
Ostatnio zmieniony 28 lis (pt) 2008, 12:11:47 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #2

Post autor: s_wojtkowski » 27 lis (czw) 2008, 10:26:07

Reklama #2

Obrazek

Reklamodawca: Cadbury Wedel Sp. z o.o.

Medium 1: Polityka nr 46/2008 (z dn. 15/11/2008)
Format 1: ~ 1/2 A4
Zgłaszający 1: Grzegorz Mikrut FOTO I
Uzasadnienie 1: Reklama sama w sobie jest po prostu... przepyszna. Osobiście baton Pawełek zawsze kojarzył mi się ze sklepikiem szkolnym i rozwydrzoną dzieciarnią. To własnie dzięki tej reklamie zmieniłem zupełnie zdanie o Pawełku - myślę o nim teraz o wiele lepiej. Mogło by się wydawać, że kobiety zareagują na tę reklamę negatywnie. Okazuje się, że nie. Wszystkie pytane przeze mnie dziewczyny mają do niej pozytywny stosunek.

Medium 2: Viva nr 24/2008 (z dn. 27/11/2008)
Format 2: ~ 1/2 A4
Zgłaszający 2: Katarzyna Ulinowska SG z I
Uzasadnienie 2: Hasło potraktowano tu dosłownie. I wyszło to reklamie na plus. Sukienka z... nadzienia advocatowego. Stonowana kolorystyka, ale kluczowe elementy przekazu są jednak subtelnie wyakcentowane.

Medium 3: Newsweek, nr 47/2008 (z dn. 23/11/2008)
Format 3: ~ 1/2 A4
Zgłaszający 3: Agnieszka Stefaniszyn SG z I
Uzasadnienie 3: Subtelna, trochę seksowna, a tym samym pokazująca jak można rozkoszować się wspaniałym nadzieniem Pawełka. Silnie oddziałuje na zmysł smaku.

Komentarz sw: Ufff, na szczęście okazało się więc, że reklama nie jest seksistowska. To dobrze, bo byłyby naciski, żeby usunąć ją ze względów etycznych.
Ostatnio zmieniony 03 sty (sob) 2009, 16:25:17 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #3

Post autor: s_wojtkowski » 27 lis (czw) 2008, 10:27:21

Reklama #3a #3b #3c

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Reklamodawca: Unimil S.A.

Medium (a): In Style nr 7/2008
Format (a): ~A4
Zgłaszający (a): Anna Paczkowska FOTO I
Uzasadnienie (a): Reklama oprawia tematykę seksualną w kontekst bajki. Uważam, że jest oparta na fajnym, oryginalnym pomyśle. Czytelnik, gdy zaczyna czytać tekst, nie spodziewa się co go czeka. A tu niespodzianka - już od czwartego wersetu wszystko zaczyna się powtarzać. Wówczas dociera do niego o co tak naprawdę chodzi w tej reklamie. Reklamy tego typu nie są często spotykane.
Komentarz sw (a): Trzecia reklama - trzecia kobieta. Tym razem królewna Śnieżka, która, jak się okazuje, jest nieco zboczona. Robi z Gapciem seks na oczach pozostałych krasnoludków - nie wynika to co prawda z ilustracji, ale wynika z tekstu ("Wszystkie krasnoludki patrzyły na królewnę w zdumieniu i tylko Gapcio wchodził i wychodził.") Ciekawy jestem co o tym myślicie. Mimo, że zawartość reklamy jest chyba nieco kontrowersyjna, wypada docenić formalny pomysł na layout. To rzeczywiście oryginalny układ graficzny.

Medium (b): Focus nr 5/2008
Format (b): ~A4
Zgłaszający (b): Mikołaj Rytel SG I
Uzasadnienie (b): Reklama z oryginalnym, twórczym pomysłem, prezentująca produkt i ideę w sposób delikatny z humorem, unikając przy tym nachalnie erotycznych obrazów. Bardzo porządnie wykonana od strony graficznej. Odważne jest również zastosowanie układu poziomego przy pionowym układzie całego tytułu.
Komentarz sw (b): No tak, tutaj element wynaturzeń seksualnych raczej odpada. I chyba nawet dałem się przekonać, że to "delikatny" sposób prezentacji produktu.

Medium (c): Aktivist nr 4/2008
Format (c): ~ 1/2 A4
Zgłaszający (c): Marta Filipiak SG z II
Uzasadnienie (c): Tym razem bajka dla dorosłych. "Zaginione strony najbardziej znanej historii miłosnej - ujawnione po raz pierwszy". Coś na zasadzie XIII ksiegi "Pana Tadeusza" :wink:.
Komentarz sw (c): :wink: .
Ostatnio zmieniony 05 sty (pn) 2009, 23:14:46 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #4

Post autor: s_wojtkowski » 01 gru (pn) 2008, 18:32:51

Reklama #4a #4b

Obrazek

Obrazek

Reklamodawca: Sony Poland

Medium (a): Foto-Video nr 22/2008 (z dn. 20/10/2008)
Format (a): 2 x ~A4
Zgłaszający (a): Bogumiła Borzęcka SG z I
Uzasadnienie (a): Reklama opiera się na bardzo ciekawym pomyśle. Przedstawia jedną z najważniejszych cech aparatu, czyli możliwość "zatrzymania chwili". Pomysł łączy nagłówek ("Żaden moment nie pryśnie") i ilustrację w spójną całość.

Medium (b): Playboy nr 4/2008
Format (b): ~A4
Zgłaszający (b): Piotr Borychowski SG z I
Uzasadnienie (b): W tej reklamie podoba mi się dopełnienie nagłówka bardzo przejrzystą, a zarazem zabawną i niewiarygodną wprost grafiką.

Komentarz sw: Rzeczywiście fajna reklama, without two sentences.
Ostatnio zmieniony 30 sty (pt) 2009, 11:46:33 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #5

Post autor: s_wojtkowski » 01 gru (pn) 2008, 18:42:04

Reklama #5a #5b

Obrazek

Obrazek

Reklamodawca: Ford Polska Sp. z o.o.

Medium (a): Elle nr 8/2008
Format (a): 2 x ~A4
Zgłaszający (a): Bogumiła Borzęcka SG z I
Uzasadnienie (a): Oryginalność reklamy sprawia, że rzuciwszy na nią okiem, chcemy dokładniej dowiedzieć się, co przedstawia. Zwracamy wówczas szczególną uwagę na samochód, który mocno wyróżnia się na białym tle.

Medium (b): Viva nr 16/2008
Format (b): ~A4
Zgłaszający (b): Julia Jarkiewicz SG z I
Uzasadnienie (b): Oryginalny pomysł, dobrze wykonana grafika. Podoba mi się połączenie fantazyjnego, jednolitego tła i wyrazistego wizerunku samochodu. Reklama pobudza wyobraźnię.

Komentarz sw: Firmy motoryzacyjne nie rozpieszczają nas zazwyczaj specjalnie unikatowymi przekazami reklamowymi. Tym razem jest inaczej. Art director tworzący ten projekt być może wziął tu za dobrą monetę zalecenie klasyków amerykańskich, aby ilustrację w reklamie "pozbawić wszystkich zbędnych, rozpraszających uwagę szczegółów". Z dobrym efektem.
Ostatnio zmieniony 05 sty (pn) 2009, 23:24:12 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #6

Post autor: s_wojtkowski » 02 gru (wt) 2008, 09:30:20

Reklama #6

Obrazek

Reklamodawca: Adidas Poland Sp. z o.o.
Medium: Party nr 23/2008 (z dn. 03/11/2008)
Format: ~A4
Zgłaszający: Bogumiła Borzęcka SG z I
Uzasadnienie: Reklama charakteryzuje się prostotą i ciekawym doborem kolorystyki. Jest dynamiczna i "porusza emocje" - co przekłada się na produkt będący przedmiotem tej reklamy.
Komentarz sw: Tak, tak, proste pomysły mogą się sprawdzić w reklamie. (Zresztą w sztuce współczesnej też.) Nie trzeba specjalnie wydziwiać, żeby uzyskać ciekawy efekt.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #7

Post autor: s_wojtkowski » 02 gru (wt) 2008, 09:38:55

Reklama #7

Obrazek

Reklamodawca: Winiary
Medium: Pani Domu nr 45/2008 (z dn. 05/11/2008)
Format: ~A4
Zgłaszający: Bogumiła Borzęcka SG z I
Uzasadnienie: Seria reklam "ziarenek smaku" jest oparta na ciekawym pomyśle: pokazuje świat złożony wyłącznie z warzyw. Jest niekonwencjonalna.
Komentarz sw: ... i całkiem smakowita. Szczególnie w porze obiadowej.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #8

Post autor: s_wojtkowski » 02 gru (wt) 2008, 10:24:28

Reklama #8

Obrazek

Reklamodawca: L'Oreal Polska Sp. z o.o.

Medium 1: Party nr 22/2008 (z dn. 20/10/2008)
Format 1: 2 x ~A4
Zgłaszający 1: Bogumiła Borzęcka SG z I
Uzasadnienie 1: Reklama jest bardzo... wizualna. Przyciąga wzrok. Wystarczy jedno spojrzenie, że wiedzieć jaki produkt promuje i jakie jest jego przeznaczenie.

Medium 2: Glamour nr 11/2008
Format 2: 2 x ~A4
Zgłaszający 2: Monika Pastuszak FOTO z I
Uzasadnienie 2: Reklama ciekawa, przejrzysta i czytelna. Dodatkowo efekt „wodno-lodowych” dłoni, stwarza poczucie świeżości i nawilżenia, co jest głównym atrybutem reklamowanego produktu. Młody i estetyczny wygląd modelki sprawia, że wszystkie kobiety mające problem z cerą, zainteresują się nowym, udoskonalonym kremem firmy Vichy i chętnie go kupią. Jednak kremy tej firmy sprzedawane są w aptekach, a ich cena jest dostosowana do jakości produktu i prestiżu firmy na rynku. Dlatego reklama skierowana jest do kobiet, które dbając o swój wygląd gotowe są przeznaczyć większą sumę na zakup kosmetyków i kremów z wyższej półki. Pastelowe kolory reklamy nadają lekkości i sprawiają wrażenie czystości.

Komentarz sw: A dla żądnych dodatkowych, szczegółowych informacji - pozostaje cała prawa strona reklamy. M. in. na tym polega siła reklamy prasowej, że można ją sensownie odbierać na dwóch poziomach: ogólnym (wrażeniowym, polegającym najczęściej na "kontemplacji" ilustracji) i szczegółowym (analizie racjonalnej, polegającej najczęściej na przeczytaniu tekstu właściwego i zapoznaniu się z ilustracjami uzupełniającymi).
Ostatnio zmieniony 08 sty (czw) 2009, 09:49:04 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #9

Post autor: s_wojtkowski » 02 gru (wt) 2008, 11:11:27

Reklama #9

Obrazek

Reklamodawca: P4 Sp. z o.o.
Medium: Przekrój nr 48/2008 (z dn. 27/11/2008)
Format: ~A4
Zgłaszający: Łukasz Kotlarski SG z I
Uzasadnienie: Reklama wykorzystuje powszechnie znane, obecne w kulturze symbole: wizerunki św Mikołaja i Ernesto Che Guevary. Ponieważ reprezentują one zupełnie różne znaczenia, ich zestawienie jest zaskakujące. Przyciąga uwagę, może dawać efekt komiczny. Co najważniejsze, powstały z tego połączenia symbol ma przekaz, który staje się bardzo wyrazisty w towarzystwie hasła „Rewolucja na Święta”. Do tej samej stylistyki nawiązuje informacja handlowa („W imię równości i sprawiedliwości..”, „PLAY online spełnia wszystkie żądania”). Buduje to obraz oferty reklamodawcy, jako wydarzenia przełomowego; niemal historycznego. Forma graficzna jest oszczędna. Nawiązuje do estetyki szablonu, co stanowi grę z konwencją wizerunku Guevary. Reklama jest spójna z dotychczasową kampanią PLAY. W formie nawiązuje do wykorzystywanego do tej pory kiczu i eklektyzmu. W treści podtrzymuje atmosferę zblazowania i dekadencji, ponieważ oba użyte symbole, mimo pierwotnego znaczenia, są postrzegane jako silnie skomercjalizowane. Można stwierdzić, że to jedna z lepszych dotychczasowych reklam PLAY.
Komentarz sw: Niezłe uzasadnienie, nieprawdaż? Czytałem nie tak dawno tekst o zbrodniach Che Guevary, dlatego uważam, że Św. Mikołaj (nawet ten skomercjalizowany, w czerwonej czapce krasnoludka) mógłby się za zestawienie go z tym rewolucjonistą-ludobójcą obrazić. Ale reklama jest niewątpliwie ciekawa, intrygująca, nie pozostawia obojętnym; choć jej twórcy podjęli ryzykowną grę.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #10

Post autor: s_wojtkowski » 02 gru (wt) 2008, 11:42:21

Reklama #10

Obrazek

Reklamodawca: Pirelli Polska Sp. z o.o.
Medium: Newsweek nr 40/2008 (z dn. 05/10/2008)
Format: ~A4
Zgłaszający: Adrian Chmielarski SG z I
Uzasadnienie: Bezwzględnie najważniejszą cechą tej reklamy jest jej siła przyciągania wzroku czytelnika. Być może wynika to z ciemnej kolorystyki kontrastującej z białymi zazwyczaj stronami redakcyjnymi czasopisma, ale chyba nie tylko. Chodzi też o trafną i wzbudzającą zaufanie alegorię opon w postaci psów husky. Dla podkreślenia i wzmocnienia tego efektu, nagłówek ("Twoi najlepsi przyjaciele na zimę") również porównuje opony do psów.
Komentarz sw: Ciekawe co na to obrońcy praw zwierząt? Miejmy nadzieję, że nie dostrzegliby tu szowinizmu rodzaju ludzkiego. Bo zaskakujące odniesienia i porównania, to jest to, co baaardzo lubimy w reklamach.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #11

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (śr) 2008, 16:24:28

Reklama #11

Obrazek

Reklamodawca: Cofinluxe
Medium: Sukces nr 12/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Katarzyna Ulinowska SG z I
Uzasadnienie: Naga kobieta siedząca na ustach... tzn. sofie w kształcie ust (co ma się odnosić do ust na flakonie z perfumami). Reklama zmysłowa, uwodzicielska, kosząca kobiecością. Ciekawa kolorystyka.
Komentarz sw: Kusząca.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #12

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (śr) 2008, 17:35:33

Reklama #12

Obrazek

Reklamodawca: B S.A.
Medium: Sukces nr 12/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Katarzyna Ulinowska SG z I
Uzasadnienie: Bardzo ciemna reklama z delikatnymi złotymi zarysami, co nadaje jej swoistą miękkość. W centralnym punkcie piękny bursztyn. Reklama podkreśla klasę i elegancję reklamowanych produktów.
Komentarz sw: Elegancka.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #13

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (śr) 2008, 17:47:29

Reklama #13

Obrazek

Reklamodawca: Jubiler Schubert
Medium: Viva nr 24/2008 (z dn. 27/11/2008)
Format: ~A4
Zgłaszający: Katarzyna Ulinowska SG z I
Uzasadnienie: Elegancja. Ciekawy pomysł z blaskiem w górnej części reklamy, rozsypującym w całej reklamie diamentowe płatki śniegu i opromieniającym główny element przekazu - piękne pierścionki umieszczone w centrum reklamy.
Komentarz sw: Promienna.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12118
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #14

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (śr) 2008, 18:24:22

Reklama #14

Obrazek

Reklamodawca: Microsoft Sp. z o.o.
Medium: Magazyn Komputerowy Next nr 12/2008
Format: ~A4
Zgłaszający: Katarzyna Ulinowska SG z I
Uzasadnienie: Bajkowa stylistyka nie jest zbyt często spotykana w reklamach innych niż te, których przedmiotem są gry komputerowe. A tu proszę. Reklama fantastycznie mroczna. Jedyne jaśniejsze fragmenty to skrzydlaty biały koń i jeździec ubrany na czerwono.
Komentarz sw: I to właśnie oni są swoistą alegorią przedmiotu reklamy: programu Visual Studio Microsoftu. Widzę tu jednak pewną trudność. Może niektórzy pomyśleliby na podstawie tej reklamy, że to program graficzny, może 3D... A tymczasem - jak można przeczytać na witrynie Microsoftu przeznaczonej dla programistów - "Microsoft Visual Studio to rodzina produktów używanych przez programistów do tworzenia aplikacji komputerowych. Umożliwia programistom bardziej precyzyjne i szybsze tworzenie lepszych, dynamicznych oraz niezawodnych aplikacji. Zapewnia klientom następujące nowe korzyści: dostęp do najnowszej wersji systemu programistycznego Microsoft .NET Framework — platformy .NET Framework 3.5.; znaczne usprawnienie sposobu, w jaki programiści tworzą zapytania baz danych; lepsze wsparcie tworzenia aplikacji za pomocą systemu 2007 Microsoft Office; wprowadzenie zapytań LINQ (ang. Language Integrated Query) stanowiących dla programistów narzędzie do pisania kwerend w stylu SQL bezpośrednio z języków programowania firmy Microsoft." :D Ale reklama jest rzeczywiście unikatowa i niebanalna jak na ten segment rynku.

Zablokowany