[ARCHIWUM] - Ważne informacje dla grup dziennych
Moderatorzy: 0lka4, s_wojtkowski, zielonyszerszen, Zofia
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 10239
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
-
- Loża WSR
- Posty: 7145
- Rejestracja: 10 cze (pt) 2005, 02:00:00
Zajęcia z filmu dokumentalnego
UWAGA !!!
Jutrzejsze zajęcia - wtorek 05 kwietnia 13:45-17:00 z filmu dokumentalnego odbędą się w studiu na Nugat 4 !!!
Jutrzejsze zajęcia - wtorek 05 kwietnia 13:45-17:00 z filmu dokumentalnego odbędą się w studiu na Nugat 4 !!!
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 10239
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Warsztaty aktorskie w WSR
Jutro (czwartek, 07/04/2016, 17:15-20:30)
ruszają długo oczekiwane
Warsztaty aktorskie

Poprowadzi je Justyna Kowalska, reżyser, scenarzysta, aktorka, absolwentka Wydziału Reżyserii Dramatu PWST w Krakowie, stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Instytutu Mickiewicza. Współpracuje m.in z Teatrem Witkacego w Zakopanem, Teatrem Ludowym i Teatrem Łaźnia Nowa w Krakowie, realizuje też spektakle niezależne. Ma na swoim koncie kilka nagród (m.in. PPA, Kontrapunkt). justynakowalska.pl
Zapraszamy wszystkich zapisanych na te warsztaty, ale też i tych, którzy chcieliby dołączyć teraz.
ruszają długo oczekiwane
Warsztaty aktorskie

Poprowadzi je Justyna Kowalska, reżyser, scenarzysta, aktorka, absolwentka Wydziału Reżyserii Dramatu PWST w Krakowie, stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Instytutu Mickiewicza. Współpracuje m.in z Teatrem Witkacego w Zakopanem, Teatrem Ludowym i Teatrem Łaźnia Nowa w Krakowie, realizuje też spektakle niezależne. Ma na swoim koncie kilka nagród (m.in. PPA, Kontrapunkt). justynakowalska.pl
Zapraszamy wszystkich zapisanych na te warsztaty, ale też i tych, którzy chcieliby dołączyć teraz.
-
- Początkujący(a)
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 kwie (pn) 2015, 02:00:00
Odwołane zajęcia !!!
UWAGA !!!
Jutrzejsze zajęcia (środa 8:30 - 10:00) Projektowania reklam prasowych z Panem Sławomirem Wojtkowskim zostają odwołane !!!
Jutrzejsze zajęcia (środa 8:30 - 10:00) Projektowania reklam prasowych z Panem Sławomirem Wojtkowskim zostają odwołane !!!
-
- Początkujący(a)
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 kwie (pn) 2015, 02:00:00
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 10239
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 10239
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Zaliczanie wiosennych plenerów
Zaliczanie wiosennych plenerów / zasady
Każdy słuchacz WSR i każdy student WWSH/WSR jest zobowiązany do zaliczenia co najmniej jednego pleneru w każdym semestrze. Obowiązkiem słuchacza/studenta jest też uzyskanie wpisu do indeksu z pleneru. W grupach dziennych/stacjonarnych zaliczenie uzyskuje się poprzez uczestnictwo w zajęciach wyjazdowych lub zajęciach plenerowych w Warszawie.
W semestrze wiosenno-letnim 2015/16:
grupy A I, FOTO I, RTV I, M I, PG I, WIZ I, PG/Mlic.I
muszą obowiązkowo zaliczyć plener malarski.
grupy PTV I, PTV II, A II, FOTO II, RTV II, M II, PG II, WIZ II, OPTiRlic.I, FOTOlic.I
muszą obowiązkowo zaliczyć plener filmowy.
grupy SR I, SR II
muszą obowiązkowo zaliczyć plener medialny.
Uwaga!
grupy FOTO I, FOTO II, FOTOlic.I oraz słuchacze i studenci z innych grup,
mogą dodatkowo zaliczyć plener fotograficzny
grupa RTV I oraz słuchacze i studenci z innych grup,
mogą dodatkowo zaliczyć plener filmowy.
Niezależnie od tego kto gdzie realizuje plener, każdy musi mieć wystawioną ocenę przez wyznaczonego do tego wykładowcę. Są to najczęściej wykładowcy prowadzący zajęcia plenerowe, natomiast w razie jakichkolwiek trudności z uzyskaniem od nich wpisów, w semestrze wiosenno-letnim za wpisy do indeksów, odpowiedzialni są następujący wykładowcy:
plener malarski – Maria Orzewska
plener filmowy – Piotr Modzelewski
plener medialny – Tomasz Syrowatko
plener fotograficzny – ...
Każdy słuchacz WSR i każdy student WWSH/WSR jest zobowiązany do zaliczenia co najmniej jednego pleneru w każdym semestrze. Obowiązkiem słuchacza/studenta jest też uzyskanie wpisu do indeksu z pleneru. W grupach dziennych/stacjonarnych zaliczenie uzyskuje się poprzez uczestnictwo w zajęciach wyjazdowych lub zajęciach plenerowych w Warszawie.
W semestrze wiosenno-letnim 2015/16:

muszą obowiązkowo zaliczyć plener malarski.

muszą obowiązkowo zaliczyć plener filmowy.

muszą obowiązkowo zaliczyć plener medialny.
Uwaga!

mogą dodatkowo zaliczyć plener fotograficzny

mogą dodatkowo zaliczyć plener filmowy.
Niezależnie od tego kto gdzie realizuje plener, każdy musi mieć wystawioną ocenę przez wyznaczonego do tego wykładowcę. Są to najczęściej wykładowcy prowadzący zajęcia plenerowe, natomiast w razie jakichkolwiek trudności z uzyskaniem od nich wpisów, w semestrze wiosenno-letnim za wpisy do indeksów, odpowiedzialni są następujący wykładowcy:
plener malarski – Maria Orzewska
plener filmowy – Piotr Modzelewski
plener medialny – Tomasz Syrowatko
plener fotograficzny – ...
Ostatnio zmieniony 06 maja (pt) 2016, 15:03:16 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 10239
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Plan zajęć plenerowych w Warszawie
Plan zajęć plenerowych w Warszawie
dla osób NIE wyjeżdżających do Sandomierza
Plener malarski
(obowiązkowy dla grup A I, FOTO I, RTV I, INT I, PG I, WIZ I, PG/Mlic.I)
poprowadzą: Maria Orzewska i Alina Skiba
11/05/2016 (środa)
13:00-16:00
Zbiórka pod KFC przy placu Bankowym + przejście do Ogrodu Krasińskich
12/05/2016 (czwartek)
10:00-13:00
Zbiórka przy kościele na placu Grzybowskim
13/05/2016 (piątek)
10:00-13:00
Zbiórka na Rynku Mariensztackim
Uwaga!
Rzeczy, które należy ze sobą zabrać:
kartki A4 lub A3, farby wodne (plakatówki, akwarele, akryle), wybór pędzli, pojemnik na wodę, podkładka pod kartki, paleta (mogą być talerze plastikowe),coś do siedzenia
Poza tym mogą się przydać:
Szpachelki, ręczniki papierowe, klamerki itp. do utrzymania kartki na podkładce, sztalugi (jeśli ktoś ma i lubi używać)
Plener filmowy
(obowiązkowy dla grup PTV I, PTV II, A II, FOTO II, RTV II, INT II, PG II, WIZ II, OPTiRlic.I, FOTOlic.I) (zachęcamy do udziału także słuchaczy grupy RTV I)
poprowadzą Krystian Kielski i Artur Waczko
11/05/2016 (środa)
09:00-12:00
Spotkanie w WSR
12/05/2016 (czwartek)
14:00-... (co najmniej do 17:00)
Spotkanie w WSR
13/05/2016 (piątek)
14:00-... (co najmniej do 17:00)
Spotkanie w WSR
Uwaga! Na spotkania nie trzeba zabierać własnego sprzętu filmowego. Prosimy jedynie o przyniesienie artykułów piśmienniczych
Plener medialny
(obowiązkowy dla grup SR I, SR II)
poprowadzi Tomasz Syrowatko
09/05/2016 (poniedziałek)
10:15-13:30
Spotkanie w WSR
11/05/2016 (środa)
15:30-18:45
Spotkanie w WSR
Uwaga! Na spotkania prosimy przynieść artykuły piśmiennicze oraz gotowość rozwiązywania zagadek i kejsów marketingowych. Bardzo przydatny też będzie telefon komórkowy z możliwością robienia zdjęć lub prosty aparat cyfrowy
Plener fotograficzny
(zachęcamy do udziału słuchaczy grup FOTO I, FOTO II, studentów FOTOlic.I oraz wszystkich innych chętnych)
poprowadzi ...
Uwaga! Na spotkania prosimy zabrać aparaty fotograficzne. Jeśli ktoś nie dysponuje aparatem i nie jest w stanie go pożyczyć, proszony jest o przyniesienie telefonu komórkowego z możliwością robienia zdjęć
dla osób NIE wyjeżdżających do Sandomierza
Plener malarski
(obowiązkowy dla grup A I, FOTO I, RTV I, INT I, PG I, WIZ I, PG/Mlic.I)
poprowadzą: Maria Orzewska i Alina Skiba
11/05/2016 (środa)
13:00-16:00
Zbiórka pod KFC przy placu Bankowym + przejście do Ogrodu Krasińskich
12/05/2016 (czwartek)
10:00-13:00
Zbiórka przy kościele na placu Grzybowskim
13/05/2016 (piątek)
10:00-13:00
Zbiórka na Rynku Mariensztackim
Uwaga!
Rzeczy, które należy ze sobą zabrać:
kartki A4 lub A3, farby wodne (plakatówki, akwarele, akryle), wybór pędzli, pojemnik na wodę, podkładka pod kartki, paleta (mogą być talerze plastikowe),coś do siedzenia
Poza tym mogą się przydać:
Szpachelki, ręczniki papierowe, klamerki itp. do utrzymania kartki na podkładce, sztalugi (jeśli ktoś ma i lubi używać)
Plener filmowy
(obowiązkowy dla grup PTV I, PTV II, A II, FOTO II, RTV II, INT II, PG II, WIZ II, OPTiRlic.I, FOTOlic.I) (zachęcamy do udziału także słuchaczy grupy RTV I)
poprowadzą Krystian Kielski i Artur Waczko
11/05/2016 (środa)
09:00-12:00
Spotkanie w WSR
12/05/2016 (czwartek)
14:00-... (co najmniej do 17:00)
Spotkanie w WSR
13/05/2016 (piątek)
14:00-... (co najmniej do 17:00)
Spotkanie w WSR
Uwaga! Na spotkania nie trzeba zabierać własnego sprzętu filmowego. Prosimy jedynie o przyniesienie artykułów piśmienniczych

Plener medialny
(obowiązkowy dla grup SR I, SR II)
poprowadzi Tomasz Syrowatko
09/05/2016 (poniedziałek)
10:15-13:30
Spotkanie w WSR
11/05/2016 (środa)
15:30-18:45
Spotkanie w WSR
Uwaga! Na spotkania prosimy przynieść artykuły piśmiennicze oraz gotowość rozwiązywania zagadek i kejsów marketingowych. Bardzo przydatny też będzie telefon komórkowy z możliwością robienia zdjęć lub prosty aparat cyfrowy

Plener fotograficzny
(zachęcamy do udziału słuchaczy grup FOTO I, FOTO II, studentów FOTOlic.I oraz wszystkich innych chętnych)
poprowadzi ...
Uwaga! Na spotkania prosimy zabrać aparaty fotograficzne. Jeśli ktoś nie dysponuje aparatem i nie jest w stanie go pożyczyć, proszony jest o przyniesienie telefonu komórkowego z możliwością robienia zdjęć

-
- Początkujący(a)
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 kwie (pn) 2015, 02:00:00
PILNE !!!!! STAŻ U DISNEYA
List do studentów Pana Mateusza Stryjeckiego uczestniczących w zajęciach z projektowania graficznego oraz PREZI:
We wtorek, 17 maja, organizuję w szkole spotkanie z przedstawicielem DISNEY POLSKA, Dyrektorem Kreatywnym Patrykiem Poślednikiem. Disney Polska koordynuuje działania promocyjne firmy Disney związane z dystrybucją w Polsce i kilku krajach europejskich; jest to bardzo ważna instytucja. Spotkanie dotyczy możliwości stażu w tej firmie. Bardzo wszystkich proszę o obecność - godzina spotkania to prawdopodobnie 15.30 - do potwierdzenia. Jest to bardzo ważna dla Was sprawa (nawet jeśli ktoś nie jest zainteresowany stażem w Disneyu) ponieważ dowiemy się na tym spotkaniu bardzo wiele ciekawych rzeczy o pracy takiej firmy w Polsce. Wartość edukacyjną takiego spotkania oceniam na topową. Natomiast dla osób wstępnie zainteresowanych stażem (płatnym!) - praca w tej instytucji to olbrzymi prestiż i rewelacyjny dodatek do portfolio. Praca w Disneyu to praca nad projektami które praktycznie kierowane są potem do dystrybucji, a więc gra jest warta świeczki.
Bardzo proszę zadeklarować swoją obecność na tym spotkaniu. Muszę zebrać co najmniej 10 osób i będę ostro nad tym pracował przez najbliższe dni, a więc będę jeszcze potwierdzać w poniedziałek czy ostatecznie dojdzie do tego spotkania w ten wtorek, czy też zostanie przesunięte na inny termin.
Proszę o bezpośredniego maila potwierdzającego na mstrwsr@gmail.com Z osobami, które się do mnie zgłoszą, będę w kontakcie bezpośrednim.
Pozdrawiam,
Mateusz Stryjecki
-
- Początkujący(a)
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 kwie (pn) 2015, 02:00:00
UWAGA!!!!
WSZYSTKIE WPISY U MAGDY KOSSAKOWSKIEJ Z WARSZTATÓW MALARSKICH + WIZAŻ + PLENER
MOŻNA UZYSKAĆ W PONIEDZIAŁEK 30.05 OD GODZINY 10.00 DO 15.30 oraz 1.06 (ŚRODA) OD GODZINY 9.00 DO 11.00
JEŻELI KTOŚ MA ZALEGŁE PRACĘ, PROSIMY JE ZE SOBĄ ZABRAĆ.
WSZYSTKIE WPISY U MAGDY KOSSAKOWSKIEJ Z WARSZTATÓW MALARSKICH + WIZAŻ + PLENER
MOŻNA UZYSKAĆ W PONIEDZIAŁEK 30.05 OD GODZINY 10.00 DO 15.30 oraz 1.06 (ŚRODA) OD GODZINY 9.00 DO 11.00
JEŻELI KTOŚ MA ZALEGŁE PRACĘ, PROSIMY JE ZE SOBĄ ZABRAĆ.
Ostatnio zmieniony 23 maja (pn) 2016, 11:06:25 przez 0lka4, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Początkujący(a)
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 kwie (pn) 2015, 02:00:00
UWAGA GRUPA PTV I + OPTIR LIC !!!!!
ZAJĘCIA Z PANIĄ EWĄ TURCZAŃSKĄ W CZWARTEK 19.05 ORAZ W PONIEDZIAŁEK 30.05 ZOSTAJĄ ODWOŁANE.
WSZYSTKIE WPISY Z PRZEDMIOTÓW PANI EWY TURCZAŃSKIEJ ODBĘDĄ SIĘ 23.05 (PONIEDZIAŁEK) O GODZINIE 8.30 DO 11.45. OBECNOŚĆ NA DWÓCH BLOKACH JEST OBOWIĄZKOWA.
2.06 (CZWARTEK) ODBĘDĄ SIĘ PRAKTYKI U PANI EWY. SĄ TO ZAJĘCIA DLA OSÓB, KTÓRE MOGĄ W NICH UCZESTNICZYĆ NIE ZANIEDBUJĄC PRZY TYM SWOICH ZAJĘĆ (OBOWIĄZKOWE BLOKI 8.30-13.30 + DODATKOWE INFORMATYKI I JĘZYKI).
ZAJĘCIA Z PANIĄ EWĄ TURCZAŃSKĄ W CZWARTEK 19.05 ORAZ W PONIEDZIAŁEK 30.05 ZOSTAJĄ ODWOŁANE.
WSZYSTKIE WPISY Z PRZEDMIOTÓW PANI EWY TURCZAŃSKIEJ ODBĘDĄ SIĘ 23.05 (PONIEDZIAŁEK) O GODZINIE 8.30 DO 11.45. OBECNOŚĆ NA DWÓCH BLOKACH JEST OBOWIĄZKOWA.
2.06 (CZWARTEK) ODBĘDĄ SIĘ PRAKTYKI U PANI EWY. SĄ TO ZAJĘCIA DLA OSÓB, KTÓRE MOGĄ W NICH UCZESTNICZYĆ NIE ZANIEDBUJĄC PRZY TYM SWOICH ZAJĘĆ (OBOWIĄZKOWE BLOKI 8.30-13.30 + DODATKOWE INFORMATYKI I JĘZYKI).
-
- Początkujący(a)
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 kwie (pn) 2015, 02:00:00
UWAGA!!!!!
DZISIEJSZE WARSZTATY RADIOWE O GODZINIE 17:15 SĄ PRZEŁOŻONE NA PRZYSZŁY TYDZIEŃ (ZAJĘCIA GRUPY PIERWSZEJ ODBYWAJĄ SIĘ NORMALNIE O 13:45). MA TO ZWIĄZEK Z DZISIEJSZYM RAMIĘ W RAMIĘ O REKLAMIE, NA KTÓRE OCZYWIŚCIE ZAPRASZAMY
http://www.akademiareklamy.edu.pl/wiado ... e-maj-2016
Na dodatkowych zajęciach, poza osobami z grupy drugiej, mogą się również pojawić osoby z grupy pierwszej, które mają problemy z frekwencją
DZISIEJSZE WARSZTATY RADIOWE O GODZINIE 17:15 SĄ PRZEŁOŻONE NA PRZYSZŁY TYDZIEŃ (ZAJĘCIA GRUPY PIERWSZEJ ODBYWAJĄ SIĘ NORMALNIE O 13:45). MA TO ZWIĄZEK Z DZISIEJSZYM RAMIĘ W RAMIĘ O REKLAMIE, NA KTÓRE OCZYWIŚCIE ZAPRASZAMY

http://www.akademiareklamy.edu.pl/wiado ... e-maj-2016
Na dodatkowych zajęciach, poza osobami z grupy drugiej, mogą się również pojawić osoby z grupy pierwszej, które mają problemy z frekwencją
