Ogłoszenia, prośby o pomoc itp.
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
woohoohoo
- Nowy(a)
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 sty (śr) 2005, 01:00:00
Post
autor: woohoohoo » 19 sty (śr) 2005, 14:17:31
Witam po raz pierwszy!
Chyba dobrze trafilem z moim zapytaniem

Chcialbym dowiedziec sie z czego powinien skladac sie dobry brief kreatywny. Nie bardzo sie orientuje, a nie chce czegos pominac ani napisac za duzo. Wipiszecie mi jakas krotka recepte?

-
RafMak
- Zaczyna działać

- Posty: 224
- Rejestracja: 21 sie (sob) 2004, 02:00:00
Post
autor: RafMak » 19 sty (śr) 2005, 22:35:25
Poczekaj moze ktos sie odezwie kiedys

a tak na marginesie to moze masz dostep do forum naukowego tam jest opisane wszystko.
-
kajka
- Czasami coś napisze

- Posty: 101
- Rejestracja: 01 wrz (śr) 2004, 02:00:00
Post
autor: kajka » 20 sty (czw) 2005, 00:20:15
Wejdz na forum naukowe tam znajdziesz coś na ten temat.
Pozdro...

-
aw
- akademiareklamy.edu.pl

- Posty: 1397
- Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00
Post
autor: aw » 20 sty (czw) 2005, 01:14:52
wooohooooohooooo a do czego Ci są tak szczegółowe informacje potrzebne?
przeciez masz zapewne notatki, byłeś na zajęciach, wszystko wiesz

jest tyle różnych źródeł, książek wersji briefu kreatywnego, którą wersję mamy Ci przedstawić?
-
woohoohoo
- Nowy(a)
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 sty (śr) 2005, 01:00:00
Post
autor: woohoohoo » 20 sty (czw) 2005, 09:14:13
Dzieki

Mozna powiedziec, ze juz wybrnalem. Serdecznie, ale to bardzo serdecznie Panstwa pozdrawiam!

-
aw
- akademiareklamy.edu.pl

- Posty: 1397
- Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00
Post
autor: aw » 20 sty (czw) 2005, 12:55:04
ależ nie krępuj się pytaj o co chcesz - tylko bardziej szczegółowo - generalnie trzymaj sie dwóch zasad
1. w kreatywnym nie moze byc inforamcji, które zdradzają, że juz powstał scenariusz, czyli dokładnych rozwiązań dramaturgicznych np. w 3 ujęciu bohater sika do miski...
2. mają tam byc wszelkie sugestie dotyczące wizualnej i fonicznej sfery wynikające z identyfikacyjnej tradycji firmy i załozeń ten konkretnej kampanii