O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
seize
- Loża WSR

- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
Post
autor: seize » 10 mar (czw) 2005, 15:02:12
A ja stane w obronie obecnej nazwy

Dlaczego ? z prostych przyczyn - kazda ankieta powstaje w obarciu np. o pojawiajace sie propozycje, nikt nie zabrania podac jakiejs reklamy ktora funkcjonuje na innym terytorium niz telewizja. Zawsze np. Ty Slawku mozesz zglosic takowa - bytujaca w prasie. Tak wiec cala ta ankieta i glosowanie jest wolne od uprzedzen i opiera sie na indywidualnych zgloszeniach.

-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12706
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 10 mar (czw) 2005, 16:26:39
Wprowadzenie w błąd polega na tym, że reklamy, które da się IDENTYCZNIE opisać funkjomują w innych mediach. Poza tym jak porównywać reklamę telewizyjną Simplus - Dziewczyna z reklamą radiową Heyah - Jasny gwint i prasową Motorola V3?
Czy nie dziwnie wyglądałoby zestawienie, gdybym zgłosił reklamy następujące: prasową Simplus - Dziewczyna, prasową Heyah - Jasny gwint i internetową Motorola V3 (baner)?
-
andy
- Ekspert

- Posty: 1223
- Rejestracja: 03 lip (sob) 2004, 02:00:00
Post
autor: andy » 10 mar (czw) 2005, 16:49:37
wojtkowski pisze:
Czy nie dziwnie wyglądałoby zestawienie, gdybym zgłosił reklamy następujące: prasową Simplus - Dziewczyna, prasową Heyah - Jasny gwint i internetową Motorola V3 (baner)?
W rzeczy samej dziwnie

Jednakowoż porównywać, to co z natury swej nieporównywalne, rzucać wyzwania stereotypom, widzieć i wiedzieć więcej, łamać reguły, za nic mieć akademicką poprawność, "zdrowy rozsądek". Czyż nie z takiej postawy i akcji rodzi się materia rewolucyjna, cywilizacja i kultura rozwijają się, człowiek po raz kolejny dowodzi, że nie ma, jak chciałby pierwotnie postmodernizm, "literatury wyczerpania", że nie dotarliśmy do granic sztuki, myśli, jak chcieliby niektórzy "apostołowie ponowoczesności".
Nie ma (słynnego) końca historii (Fukuyama).
Może jednak zaryzykować? Zanim opublikujemy tzw. głośną i żywo dyskutowaną teorię spróbujmy najpierw od eksperymentu na forum

-
andy
- Ekspert

- Posty: 1223
- Rejestracja: 03 lip (sob) 2004, 02:00:00
Post
autor: andy » 10 mar (czw) 2005, 16:54:21
P. S. No i jeszcze ta Witkacowska "dziwność istnienia", doznanie niepokoju metafizycznego, jedność w wielości (i takie tam

-
seize
- Loża WSR

- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
Post
autor: seize » 10 mar (czw) 2005, 16:54:31
Sinar w temacie Reklama miesiaca Luty 2004 - glosowanie pisze:Dajcie znac, jesli widzieliscie/slyszeliscie jakas reklame ktora nie daje Wam spac. Glupia, madra, ciekawa, innowacyjna czy po prostu nudna i natretna. Najlepiej zeby byla to jakas reklama ktora jest jeszcze w obiegu. Medium dowolne (tv, prasa, radio, outdoor, internet itd)
Źródło : Reklama miesiaca Luty 2004- glosowanie
***
Zatem jezeli nikt nie podaje medium w ktorym dana reklama wystepuje domyslie odbieram iz chodzi o TV - gdyz wiekszosc zgloszen dotyczyla wlasnie tego medium

-
seize
- Loża WSR

- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
Post
autor: seize » 10 mar (czw) 2005, 18:54:02
Ponownie zglazam - tym razem na reklame Marca:
Nutella - Potrzeba tyle energii by być dzieckiem
[Spot emitowany w TV]

-
Marino
- Zaczyna działać

- Posty: 202
- Rejestracja: 09 wrz (czw) 2004, 02:00:00
Post
autor: Marino » 11 mar (pt) 2005, 08:40:26
" co pana irytuje?" ktoś pomyślał aby dodać do reklamy "humor ze sceny" mianowicie kabaret
-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 18 mar (pt) 2005, 09:17:10
Nastepna propozycja do Reklamy Marca: Pedigree. Psy gora. Spot tv. Rafal Maciag troche na nia psioczy. Glownie za to ze nie wykorzystanie do konca potencjalu, bo slogan mozna by lepiej spolszczyc i ze idea troche nieczytelna. Mnie sie podoba bo w koncu temat "championow" przedstawiono inaczej

Ostatnio zmieniony 18 mar (pt) 2005, 10:41:20 przez
sinar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Marino
- Zaczyna działać

- Posty: 202
- Rejestracja: 09 wrz (czw) 2004, 02:00:00
Post
autor: Marino » 18 mar (pt) 2005, 10:39:54
Dla mnie dziwna jest reklama "Nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności" ten "slogan" tylko się rymuje i nic więcej..
-
seize
- Loża WSR

- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
Post
autor: seize » 19 mar (sob) 2005, 15:10:36
Ja tez tego sloganu itd nie lapie :/
A na propozycje Marca rzucam :
Knorr - Mocny Ciosnek - Ujrzana wczoraj Reklama PRASOWA :]
-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 23 mar (śr) 2005, 10:06:50
Kolejna propozycja do Reklamy Marca. Spot radiowy Polskich Ksiazek Telefoniczny. Nazwalbym to Klamra. Pojawia sie na poczatku i na koncu pasma reklamowego. Komunikat brzmi mniej wiecej: Uwaga jest cos co laczy wiele firm ktorych reklamy uslyszycie za chwile. Na samym koncu pojawia sie zamkniecie klamry czyli ten sam komunikat z dodatkiem: To obecnosc w katalogu PKT. Bardzo ciekawy pomysl. Zwraca uwage i w jakis sposob wykorzystuje a napewno omija tzw advertising clutter. Choc oczywiscie moga sie zdarzyc czasem smieszne wpadki
-
bugs
- Zadomowił(a) się

- Posty: 553
- Rejestracja: 15 wrz (śr) 2004, 02:00:00
Post
autor: bugs » 30 mar (śr) 2005, 01:18:45
a nie watro by było zrobić ankietę na marzec? Qrde, ale jak już jest taka ankieta, a ja o tym nie wiem, co sorrki. I dajcie linka do niej, oki?
-
jas_i_malgosia
- Nowy(a)
- Posty: 18
- Rejestracja: 25 sty (wt) 2005, 01:00:00
Post
autor: jas_i_malgosia » 06 kwie (śr) 2005, 12:39:10
reklama nike jest mistrzowa, w kazdym swoim obliczu a jest ich kilku. Jak dotad naliczylam trzy.Wiec nie wiem juz na jaki miesiac, ale na aktualny o ile cala sprawa wciaz aktualna to ja glosuje wlasnie na nia.
-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 06 kwie (śr) 2005, 22:17:09
Ankieta i glosowanie na reklame marca bedzie kolo poniedzialku-wtorku. Glosowanie lutowe zakonczone
-
Ato
- Zawsze coś napisze

- Posty: 868
- Rejestracja: 29 wrz (pn) 2003, 02:00:00
Post
autor: Ato » 09 kwie (sob) 2005, 15:54:59
przed chwilka widzialem dwie reklamy z gangsta gwiazdami, m.in. hiphopowy piosenkarz "50 cent" i nie jestem pewien ale tam byl na koncu tekst "kogo zmasakrujesz tym razem?". mam nadzieje ze zle spojrzalem, ale jesli to prawda to domyslajac sie w jakim wieku jest target tej reklamy to powinna byc zdjeta, a mozna bylo tak ladnie zrobic jak ze wspolczesnym romeo,
moze zaczniemy oprocz reklamy miesiaca glosowac na pomylke miesiaca?