Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

i inne ważne informacje.

Moderatorzy: 0lka4, s_wojtkowski, zielonyszerszen, Zofia

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Re: Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 30 cze (wt) 2020, 21:52:03

Obrazek


Letni plener warszawski WSR
weekend 04-05 lipca 2020



Plener malarski

:arrow: dla słuchaczy grup I roku policealnej szkoły artystycznej
(FOTO I, FOTO w I, A I, A w I, PG I, PG w I, M I, M w I, RTV I, RTV w I i WIZ I)
a także dla studentów grup G/M I i G/M z I

:arrow: na plener zapisało się, jak dotąd, 21 osób

:arrow: plener poprowadzą Maria Orzewska & Kasia Szarek

sobota, 04 lipca
10:00-13:00
Malowanie w Ogrodzie Krasińskich i najbliższych okolicach
zbiórka o 09:55 przy KFC przy pl. Bankowym

niedziela, 05 lipca
10:00-13:00
Malowanie w Łazienkach Królewskich
zbiórka o 09:55 przed Pałacem Na Wodzie

Potrzebne materiały i przybory: farby, pędzle, paleta, kartki A4 lub A3, podkładka do kartek, pojemnik na wodę, ręczniki papierowe, ewentualnie coś do siedzenia, maseczki.


Plener marketingowy

:arrow: dla studentów I, II i III roku grup strategicznych
(SR I, SR z I, SR II, SR z II, SR III i SR z III)

:arrow: na plener zapisało się, jak dotąd, 10 osób

:arrow: plener poprowadzi Tomasz Syrowatko

sobota, 04 lipca
10:00-13:00
Spotkanie w WSR + realizacja zadania plenerowego na Ursynowie
zbiórka o 09:55 w sali nr 1

niedziela, 05 lipca
10:00-13:00
Spotkanie w WSR + realizacja zadania plenerowego na Ursynowie
zbiórka o 09:55 w sali nr 1

Potrzebne materiały i przybory: artykuły piśmiennicze, smartfony z możliwością robienia zdjęć, maseczki.


Plener filmowy

:arrow: dla słuchaczy grup II roku policealnej szkoły artystycznej
(FOTO II, FOTO w II, A II, A w II, PG II, PG w II, M II, M w II, RTV II, RTV w II i WIZ II)
dla słuchaczy I roku z grup RTV I i RTV w I
oraz dla studentów grup G/M II, G/M z II, PTiR I, PTiR z I, PTiR II, PTiR z II, PTiR III i PTiR z III

:arrow: na plener zapisało się, jak dotąd, 14 osób

:arrow: plener poprowadzą Daniel Szwejkowski & Michał Zeprzałka

sobota, 04 lipca
14:00-17:00
Filmowanie nad Wisłą
zbiórka o 13:55 przed wejściem do knajpy Babie Lato (przystanek autobusowy Most Poniatowskiego 06)

niedziela, 05 lipca
14:00-17:00
Filmowania ciąg dalszy
zbiórka o 13:55 w miejscu, które zostanie ustalone w sobotę

Potrzebne materiały i przybory: smartfony z możliwością filmowania, maseczki.


Plener fotograficzny

:arrow: dla słuchaczy grup FOTO I, FOTO w I
oraz dla studentów grup FwM I, FwM z I, FwM II, FwM z II, FwM III, FwM z III

:arrow: na plener zapisało się, jak dotąd, 5 osób

:arrow: plener poprowadzi Marcin Niemiec (tel. 600918786)

sobota, 04 lipca
14:00-17:00
Panoramowanie ruchu
zbiórka o 13:55 przy pomniku Syrenki na Bulwarach Wiślanych

niedziela, 05 lipca
14:00-17:00
Varsovia versus Virus. Miasto i jego mieszkańcy w czasie pandemii. Street photo.
zbiórka o 13:55 w miejscu, które zostanie ustalone w sobotę

Potrzebne materiały i przybory: sprzęt fotograficzny, maseczki.


Uwaga! W plenerach mogą uczestniczyć także słuchacze, studenci i kursanci, którzy nie byli i nie są na nie zapisani. Zapraszamy!

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Re: Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 10 lip (pt) 2020, 14:35:58

WYNIKI EGZAMINU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO B2

ZALICZENIE OD 50%

nr albumu - ocena

0043 - 3
0117 - 3+
0133 - 2
0134 - 3
0140 - 3
0143 - 2
0146 - 2
0150 - 2
0151 - 2
0152 - 2
0153 - 2
0154 - 4+
0155 - 2
0158 - 2
0166 - 3
0167 - 3
0171 - 3
0183 - 2
0184 - 2
0191 - 3
0193 - 2
0200 - 2
0201 - 3+

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Re: Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 13 lip (pn) 2020, 16:24:34

UWAGA SŁUCHACZE II ROKU !!!

OSOBY CHCĄCE PODCHODZIĆ DO OBRON WE WRZEŚNIU B.R. PROSZONE SĄ O DOSTARCZENIE OSTATECZNEJ WERSJI PRACY DYPLOMOWEJ, KARTY DYPLOMOWEJ ORAZ DZIEŁA DO DNIA
15 WRZEŚNIA 2020 ROKU.

OPŁATĘ 200 ZŁ ZA EGZAMIN DYPLOMOWY MOŻNA WPŁACAĆ W SEKRETARIACIE SZKOŁY MAKSYMALNIE DO DNIA OBRONY.

Spokojnych i zdrowych wakacji :)

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Re: Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 21 lip (wt) 2020, 16:38:08

Obrazek

oraz zrealizować...

Wakacyjne zadania plenerowe WSR
lipiec-sierpień 2020


(Uwaga! Zadania obowiązują wyłącznie słuchaczy i studentów, którzy nie brali udziału w plenerach w Warszawie i w Sopocie.)


Plener malarski

:arrow: dla słuchaczy grup I roku policealnej szkoły artystycznej
(FOTO I, FOTO w I, A I, A w I, PG I, PG w I, M I, M w I, RTV I, RTV w I i WIZ I)
a także dla studentów grup G/M I i G/M z I

Tysiące odcieni zieleni

Słuchacze i studenci mogą zaliczyć plener wykonując ćwiczenia malarskie według poniższych założeń.
(1) Prace powinny być realizowane z natury (nie ze zdjęć czy internetu).
(2) Przygotowujemy minimum 6 szkiców malarskich formatu A4.
(3) Ćwiczenia realizujemy dowolnymi farbami (niewprawnym zdecydowanie odradzam akwarele).
(4) Szkice powstają w krótkim czasie (15-20 min), są impresją, a nie studium.
(5) Przed przystąpieniem do pracy czytamy na czym polega perspektywa malarska, jak działa ciepły i zimny kolor na płaszczyźnie. Przypominamy sobie też jak wygląda perspektywa powietrzna. To dwa podstawowe zagadnienia potrzebne do poprawnego zrealizowania ćwiczeń.
(6) Samo ćwiczenie polega na pokazaniu głębi w szkicu. Wybrany fragment przyrody, czy architektury z pewnością będzie miał pierwszy, drugi i kolejne plany. Należy zróżnicować środki plastyczne tak, by ukazać co jest bliżej, co dalej w obserwowanym kadrze (temperatura koloru, rozdrobnienie plam-szczegółowość planów, faktura lub jej brak, zróżnicowanie kolorystyczne).
(7) Farbę nakładamy na prace plamami, dbając o właściwy odcień w stosunku do obserwowanych elementów. Nie bawimy się w żyłki na liściach lub wzór firanek w oknach.
Najważniejsze jest pokazanie odległości w pracy i w tym celu należy zastosować maksymalnie zróżnicowane działania na pierwszym i dalszych planach naszej kompozycji. Zieleń (inne kolory też) może mieć tysiące odcieni, więc proszę o ich poszukanie poprzez mieszanie :). Prace namalowane w dwóch odcieniach będą oceniane nisko.
Dobrze zrobione fotografie każdej pracy oddzielnie proszę przesłać mailem zatytułowanym: Plener malarski // zadanie wakacyjne.
Termin wysłania maila: 31/08/2020 (koniec wakacji :-()
Maria Orzewska // m_orzewska@wp.pl


Plener marketingowy

:arrow: dla studentów I i II roku grup strategicznych
(SR I, SR z I, SR II, SR z II)

Problemy społeczne wokół Ciebie

Zadanie polega na identyfikacji ważnych problemów społecznych, które występują w miejscowości (powiecie, gminie, dzielnicy), w której mieszkasz. Najlepiej kiedy będą to problemy oryginalne, typowe dla tego właśnie miejsca. Trzeba wybrać jeden z nich i opracować założenia (oraz ewentualnie wizualizacje) ambientowej kampanii społecznej, która pomoże ten problem adresatom kampanii uświadomić, zaangażować się w jego rozwiązywanie, a może nawet rozwiązać.
Założenia kampanii powinny zawierać:
(1) wymienienie co najmniej trzech problemów społecznych i dłuższy opis wybranego z nich,
(2) nazwę i hasło kampanii,
(3) cele kampanii i efekty, które chcemy osiągnąć,
(4) adresatów kampanii,
(5) opis środków przekazu (artefaktów, obiektów, eventów), które będą wykorzystane w kampanii oraz - ewentualnie, to zadanie dodatkowe, dla ambitnych - ich wizualizacja.
Zleceniodawcą kampanii jest miasto / gmina / powiat. Budżet pokaźny, choć oczywiście bez przesady, bez pomysłów kosmicznych.
Przydatne linki:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_spo%C5%82eczny
http://www.ambientising.pl/pl/ambient/1 ... a_kampania
https://www.shoplo.pl/blog/reklama-ambi ... inspiruja/
Wykonane zadanie proszę przesłać mailem zatytułowanym: Plener marketingowy // zadanie wakacyjne.
Termin wysłania maila: 31/08/2020 (koniec wakacji :-()
Sław Wojtkowski // wojtkowski@szkolareklamy.pl


Plener filmowy

:arrow: dla słuchaczy grup II roku policealnej szkoły artystycznej
(FOTO II, FOTO w II, A II, A w II, PG II, PG w II, M II, M w II, RTV II, RTV w II i WIZ II)
dla słuchaczy I roku z grup RTV I, RTV w I, PTV I i PTV z I
oraz dla studentów grup G/M II, G/M z II, PTiR I, PTiR z I, PTiR II i PTiR z II

Twoja wakacyjna impresja filmowa

(1) Pomysł
Przedstaw pomysł na impresję filmową w postaci:
a/ story outline-u (historia w 3-4 zdaniach) - grupy niezaawansowane
b/ eksplikacji reżyserskiej - grupy zaawansowane
(2) Development
Wyraź swój pomysł za pomocą:
a/ ośmiu zdjęć odpowiadających kolejnym ośmiu ujęciom historii - grupy niezaawansowane
b/ minimum ośmiu zdjęć odpowiadających kolejnym ośmiu ujęciom historii; w przypadku gdy planowane ujęcie związane będzie z montażem wewnątrz kadrowym spowodowanym ruchem kamery lub aktora dla reprezentacji każdego z ośmiu ujęć użyj 2-3 zdjęć - grupy zaawansowane
(3) Produkcja i postprodukcja
a/ zrealizuj impresję na opracowany przez siebie pomysł na podstawie przygotowanych przez siebie fotoboardów składającą się z 8 ujęć - grupy niezaawansowane
b/zrealizuj impresję na opracowany przez siebie pomysł na podstawie przygotowanych przez siebie fotoboardów składającą się z 8 ujęć; ścieżka dźwiękowa musi zawierać odpowiednio zestawione: tło dźwiękowe, efekty dźwiękowe i muzykę - grupy zaawansowane
Zmontowany w dowolnym programie film (+ pomysł + zdjęcia) prześlij jako załącznik (ewentualnie via WeTransfer) mailem z tytułem Plener fotograficzny // zadanie wakacyjne na oba podane niżej adresy.
Uwaga, pracę na zaliczenie pleneru filmowego (pomysł + zdjęcia + film) można przygotować samodzielnie lub w zespole dwuosobowym.
Termin wysłania maila: 31/08/2020 (koniec wakacji :-()
Artur Waczko // waczko@gmail.com + lukaszkorwin@gmail.com


Plener fotograficzny

:arrow: dla słuchaczy grup FOTO I, FOTO w I
a także dla studentów grup FwM I, FwM z I, FwM II i FwM z II

Cienie w czerni & bieli

Wcześnie rano i wieczorem w słoneczny dzień możesz znaleźć wiele cieni. W zdjęciach cieni prawie zawsze można określić, co na nich jest, nawet jeśli widzimy tylko szczegół. Można to porównywać do szybkiego szkicowania, wychwytywania esencji postaci jedynie z niepozornego kształtu.
Ustawienia:
To biało-czarne zadanie, więc pomyśl przede wszystkim o ustawieniach aparatu. Pomyszkuj w swoich nastawach i znajdź tryb robienia biało czarnych zdjęć.
• wyłączona lampa
• aparat kompaktowy: wybierz tryb portretu
• lustrzanka cyfrowa: wybierz tryb auto
• smartfon: są świetne aplikacje do robienia biało - czarnych zdjęć.
Do dzieła!
(1) Wyjdź na dwór w słoneczny dzień, bardzo wcześnie lub późno, albo szukaj światła w nocy na oświetlonej ulicy. To zdjęcie powinno być zrobione na zewnątrz, ponieważ jest to lekcja bardziej szukania światła a i patrzenia na nie, niż kreowania go we wnętrzach.
(2) Kiedy znajdziesz cień, który przykuje twój wzrok, ustaw go w kadrze.
(3) Staraj się odzwierciedlić istotę obiektu rzucającego cień jako całości zamkniętej w odzwierciedlanym kształcie.
(4) By zrobić interesujące zdjęcie, szukaj miejsc, w których cień się załamuje, np. gdzie pada na ziemię albo na ścianę.
(5) Nie pomijaj poruszających się obiektów.
Proszę o wysyłanie prac (jedno, dwa, max trzy zdjęcia *.jpg po obróbce w załączniku maila + osobno exif może być w formie prtsc) na adres seti@seti.art.pl. Proszę nie wysyłać linków do serwerów (zasoby w chmurach). Tytuł maila: Plener fotograficzny // zadanie wakacyjne.
Termin wysłania maila: 31/08/2020 (koniec wakacji :-()
Marcin Niemiec // tel. 600918786 // www.seti.art.pl // seti@seti.art.pl

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Oceny końcowe z przedmiotu Reklama drukowana - Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 28 lip (wt) 2020, 22:11:34

Oceny końcowe z przedmiotu Reklama drukowana

grupa sobotnia 13:45-15:15 / grupa niedzielna 13:45-15:15

Szanowni słuchacze i studenci!

Przepraszam za opóźnienie, ale wreszcie są: zestawienie ocen cząstkowych, wyliczenia średnich indywidualnych i oceny końcowe dla wszystkich uczestników zajęć zostały wreszcie opublikowane. Sklasyfikowane mamy aż 53 osoby, z czego 7 osób uzyskało końcowe oceny bardzo dobre (5,0) - brawo! Gratuluję jednak wszystkim uczestnikom zajęć, którzy zaliczyli nasz kurs.

Zajrzyjcie, proszę, na MS Teams do zespołu Reklama prasowa / Reklama zewnętrzna / Reklama drukowana (kod: 3kqa6uz), w którym odbywały się nasze zajęcia i tam w zakładce Pliki i folderze Materiały z zajęć znajdziecie wszystkie zestawienia. W sprawie oceny końcowej można także skontaktować się z sekretariatem, natomiast ewentualne reklamacje proszę przesyłać mailem pod adresem wojtkowski@szkolareklamy.pl

Dziękuję wszystkim bardzo serdecznie za aktywny udział w zajęciach. Cieszę się, że tak dobrze daliśmy sobie radę.
Dobrych wakacji!

/-/ Sław Wojtkowski

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/21 dla Słuchaczy grup wrześniowych weekendowych I i II roku!

Post autor: s_wojtkowski » 11 wrz (pt) 2020, 16:54:40

Szanowni Słuchacze grup wrześniowych weekendowych I i II roku!

Zapraszamy Was na rozpoczęcie roku szkolnego 2020/21.
12/09 (sobota), 10:00 (I rok) i 12:00 (II rok)
Szczegółowy program części oficjalnej i tej mniej oficjalnej, ale też harmonogram następujących w kolejnych dniach zajęć, został przesłany Wam mailowo.

Do zobaczenia!
Sław Wojtkowski / Warszawska Szkoła Reklamy

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Obowiązkowe zajęcia warsztatowe dla Słuchaczy II roku grup weekendowych!

Post autor: s_wojtkowski » 16 wrz (śr) 2020, 15:01:50

Słuchacze II roku grup weekendowych!

Zapraszamy Was na obowiązkowe zajęcia warsztatowe
-> Warsztaty multimedialne
-> Zespołowe projekty artystyczne

w trzeci i czwarty weekend września, czyli 19-20/09 i 26-27/09/2020.
Zajęcia odbywają się stacjonarnie, w realu w murach szkoły.

Osoby, które należą do grup październikowych, a dla których zaplanowano te zajęcia na dwa ostatnie weekendy czerwca, czyli 19-20/06 i 26-27/06/2021, mogą wziąć w nich udział i zaliczyć je teraz, we wrześniu.


Realizacja tych zajęć we wrześniu ma kilka zalet: (1) grupa jest teraz niewielka, kameralna; (2) konkretne dwa przedmioty będziecie mieć, jeszcze przed właściwym rozpoczęciem roku, zaliczone (i z głowy); (3) termin tych zajęć nie pokrywa się, jak czerwcowych, z obronami prac dyplomowych. Szczególnie na tę ostatnią kwestię chcę zwrócić uwagę, bo poprzednie roczniki absolwentów też ją podkreślały. Obrony prac dyplomowych są fajniejsze i bardziej komfortowe, kiedy nie trzeba w tych samych dniach równolegle uczestniczyć w zajęciach. Niestety, nie możemy tego zagwarantować słuchaczom z grup październikowych, kalendarz jest nierozciągliwy.

Reasumując: nie trzeba koniecznie, ale można i jest to wskazane, żeby przystąpić do zajęć (i zaliczenia) z Warsztatów multimedialnych i Zespołowych projektów artystycznych właśnie teraz, jeszcze we wrześniu. Namawiam wszystkich do takiego rozwiązania. (Nie trzeba pisać w tej sprawie podania, wystarczy prosta informacja telefoniczna lub mailowa.)

Dodatkowe pytania? Zgłoszenia udziału w zajęciach wrześniowych?
(22) 855 00 50, 644 28 58, szkolareklamy@szkolareklamy.pl

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Re: Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 02 paź (pt) 2020, 15:45:06

Szanowni słuchacze, studenci, kursanci!

W zakładce Wiadomości i komunikaty dla Słuchaczy opublikowaliśmy szczegółowy harmonogram rozpoczęcia roku szkolnego i akademickiego dla grup weekendowych i niestacjonarnych

:arrow: https://www.akademiareklamy.edu.pl/komunikaty/818

Prosimy o zapoznanie się z nim i dostosowanie do niego swoich planów na najbliższy weekend.

Z naprawdę już ostatnimi wakacyjnymi pozdrowieniami
Sław Wojtkowski / WSR + WSBMiR

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Re: Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 07 paź (śr) 2020, 16:26:40

UWAGA!
ZJAZD UZUPEŁNIAJĄCY 10/10/2020
WARSZTATY RYSUNKOWE (M. ORZEWSKA)


Na pierwsze zajęcia proszę przynieść następujące materiały:
- Kartki
- Ołówki
- Gumkę do ścierania
- Węgiel (ewentualnie)

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Re: Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 15 paź (czw) 2020, 21:43:40

Słuchacze, studenci, kursanci!

Wszystkie piątkowe (16/10) zajęcia w Warszawskiej Szkole Reklamy odbędą się, zgodnie z planem, w realu, stacjonarnie, w salach, pracowniach i studiach szkoły. Dotyczy to także zajęć popołudniowych oraz wieczornych, dedykowanych grupom weekendowym i niestacjonarnym.


O sposobie realizacji zajęć w najbliższy weekend (17-18/10) poinformujemy Was w tym miejscu oraz mailingiem w piątek (16/10) w godzinach wczesnopopołudniowych.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Re: Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 15 paź (czw) 2020, 23:15:56

Uwaga słuchacze, studenci, kursanci I roku!

Rzeczywistość przyspieszyła. Postaramy się za nią nadążyć, a jak się jeszcze da, to nawet ją wyprzedzić.
W dniu jutrzejszym (piątek, 16/10) będziecie otrzymywać via e-mail dostęp do szkolnej platformy MS Teams, gdzie będzie się odbywać większość zajęć on line (nieliczne wyjątki na Zoomie).
Także w dniu jutrzejszym opublikujemy videoprzewodnik po MS Teams dla początkujących oraz uruchomimy telefoniczną pomoc techniczną.


Obrazek

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Informacja o zmianach w realizacji zajęć w WSR/WSBMiR od 17/10/2020

Post autor: s_wojtkowski » 16 paź (pt) 2020, 14:23:20

Drodzy słuchacze, studenci, kursanci
Warszawskiej Szkoły Reklamy
& Wyższej Szkoły Biznesu, Mediów i Reklamy!


W związku z pogorszeniem się sytuacji epidemicznej i związanymi z tym nowymi regulacjami prawnymi dotyczącymi edukacji i pracy szkół, wprowadzamy modyfikację sposobów i form prowadzenia zajęć w WSR/WSBMiR.

Wszystkie zajęcia o charakterze wykładowym i nie wymagające wykorzystywania specjalistycznego sprzętu i oprogramowania zostają od soboty (17/10) do odwołania przeniesione do internetu i będą realizowane on line. Natomiast zajęcia o charakterze praktycznym, specjalizacyjne i informatyczne, których efektywna nauka zdalna jest bardzo ograniczona lub niemożliwa, będziemy prowadzić stacjonarnie, w szkolnych studiach, pracowniach i salach komputerowych. (W związku z tym przypominamy o obowiązku zakrywania ust oraz nosa w przestrzeniach wspólnych - korytarzach, patio, łazienkach i pomieszczeniach socjalnych, częstej dezynfekcji rąk, a także zachowywaniu dystansu społecznego.)

Nieuniknione są więc modyfikacje w planach zajęć, takie, które umożliwią uczestnictwo zarówno w zajęciach on line, jak i w zajęciach praktycznych. Te ostatnie, jeśli uczestniczy w nich ponad 20 osób, będą dzielone na dwie grupy pracujące naprzemiennie po 45 minut.

Plan zajęć na weekend 17-18/10 będzie opublikowany na forum internetowym szkoły dziś (piątek, 16/10) w późnych godzinach popołudniowych. Natomiast plan zajęć na tydzień 19-23/10 (poniedziałek – piątek) będzie opublikowany jutro (sobota, 17/10) w godzinach wieczornych.

Miejsca publikacji aktualnych planów zajęć:
- forum Ważne informacje dla grup dziennych
https://www.szkolareklamy.net/viewtopic ... 25&t=12061
- forum Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych
https://www.szkolareklamy.net/viewtopic ... 25&t=12060
prosimy traktować jako podstawowe i najważniejsze źródło informacji. Informacje tam opublikowane uważać będziemy za dostarczone do każdego z Was bezpośrednio i wprost. Nie będziemy w zakresie planów zajęć i ich zmian prowadzić oddzielnej komunikacji mailingowej.

W celu lepszej i pełniejszej komunikacji będziemy korzystać z zamkniętej grupy na Facebook'u (https://www.facebook.com/groups/wsronline/), do której prosimy dołączać, oraz - równolegle - z dedykowanej platformy http://www.mstrwsr.ayz.pl/ONLINE/ (hasło: koronawirus2020 - prosimy o nie przekazywanie tego hasła nikomu spoza szkoły). W obu tych miejscach sukcesywnie pojawiać się będą dokładnie te same materiały uzupełniające do zajęć, Wam pozostawiamy wybór, które z tych internetowych miejsc będzie dla Was wygodniejsze. Facebook umożliwia łatwiejsze zadawanie pytań i komentowanie materiałów, z kolei na naszej autorskiej platformie materiały poddają się prostszej systematyzacji, mają bardziej przejrzysty układ, są po prostu łatwiejsze do znalezienia.

Każdy materiał towarzyszący nauce zdalnej będzie opisany: (1) nazwą przedmiotu, (2) tytułem, (3) imieniem i nazwiskiem autora, (4) datą publikacji, (5) wskazaniem grup, dla których jest on obowiązkowy, (6) deadlinem na wykonanie pracy / zadania / projektu związanego z danym materiałem (dla grup stacjonarnych i niestacjonarnych), (7) adresem mailowym, na który należy wysyłać prace.

Prosimy wszystkich o w miarę możliwości codzienne (grupy stacjonarne) lub co najmniej dwa razy w tygodniu (grupy niestacjonarne i weekendowe) zaglądanie w ww. miejsca i terminową realizację wyznaczonych zadań. Zadania te podlegają korektom i ocenom szkolnym / akademickim i należy je traktować jako obowiązkowe. Będą one brane pod uwagę przy zaliczeniu określonych przedmiotów na równi ze wszystkimi innymi ocenami.

Informujemy ponadto, że na FB są założone zamknięte grupy specjalizacyjne (Animacja WSR, Fotografia WSR, Strategia reklamy WSR, Grafika WSR, Multimedia WSR, Produkcja i realizacja filmowa WSR, Wizaż i charakteryzacja WSR / SWiCH), które mają pełnić funkcje integracyjne, motywujące, a także grup wsparcia. Prowadzą je opiekunowie poszczególnych specjalizacji (Alicja Witkowska, Marcin Grabowiecki, Sław Wojtkowski z Andrzejem Sąginem, Mat Stryjecki, Michał Zeprzałka, Kasia Fürst-Wojtkowska i Małgorzata Bałdowska, czyli osoby, które mieliście okazję poznać na spotkaniach towarzyszących rozpoczęciom roku). Odnajdźcie także te grupy i dołączajcie do nich.

Kolejnym (niezmiernie ważnym) elementem zdalnej nauki będzie korzystanie z platformy MS Teams. To tam odbywać będą się spotkania w ramach zajęć z wykładowcami, dlatego prosimy o niezwłoczne zapoznanie się z filmowym materiałem wprowadzającym do korzystania z platformy: https://www.facebook.com/10000117060048 ... 891676471/

Maile z linkami aktywacyjnymi do indywidualnych kont na platformie MS Teams będziemy wszystkim słuchaczom i studentom I roku wysyłać dziś (piątek, 16/10). Należy aktywować konto bez zwłoki – linki aktywacyjne są ważne tylko 48 godzin! II i III rok prosimy o sprawdzenie i ewentualne uaktualnienie dostępu do MS Teams.

W najbliższym czasie uruchomimy telefoniczną pomoc techniczną dla wszystkich mających problemy/wątpliwości w zakresie obsługi platformy MS Teams, a także - w wybranych terminach - zdalny dostęp do szkolnych pracowni komputerowych za pośrednictwem programu Team Viewer.

Czasy są trudne dla wszystkich, także dla słuchaczy, studentów, nauczycieli, wykładowców, dla szkół jako takich. Jestem jednak przekonany, że w WSR potrafimy mimo wszystkich przeciwności, dobrze sobie poradzić z nauką, także tą praktyczną, która jest naszym wspólnym największym atutem.

Jeżeli jednak są / będą w naszym gronie osoby, które nie czują się do końca bezpieczne, obawiają się, że takie utrudnione warunki nauki mogą je przerosnąć, bądź nie przynieść oczekiwanych rezultatów, przypominamy, że możliwe i dostępne są urlopy dziekańskie (na studiach) bądź zawieszenie toku nauki (w szkole artystycznej, na kursach). Nie zachęcamy do takich rozwiązań, ale mamy świadomość, że mogą one w indywidualnych przypadkach okazać się wskazane.

Na te trudne czasy proszę wszystkich, całe nasze WSR-owe środowisko, o szczególną wzajemną życzliwość, wyrozumiałość i cierpliwość, a także empatię i solidarność. Pomagajmy sobie nawzajem i wspierajmy się. Spróbujmy powściągnąć negatywne emocje i opanować stres, które to czynniki nigdy nie są dobrymi doradcami. Za to zapału, optymizmu i pozytywnego podejścia do wyzwań nigdy nie będzie dość. Cóż, nie będzie łatwo, ale damy radę!

Bądźcie uważni i dbajcie o siebie :)
Sław Wojtkowski / WSR + WSBMiR

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Re: Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 16 paź (pt) 2020, 20:37:15

Plan zajęć na 17 października 2020 (sobota)


część I / zajęcia praktyczne w szkole


:arrow: zajęcia informatyczne (dla wszystkich zapisanych)

08:30-10:00
Illustrator / K. Szarek, K. Ziędalski (sala 2)
10:15-11:45
PhotoShop FM / K. Szarek, M. Stryjecki (sala 3)
Word+Excell / K. Ziędalski (sala 2)
12:00-13:30
PhotoShop FE / K. Szarek, M. Stryjecki (sala 3)
PhotoShop BA / K. Ziędalski (sala 2)
13:45-15:15
AfterEffects FX / S. Nabok (sala 2)
InDesign MM / K. Ziędalski (sala 3)
15:30-17:00
AfterEffects GA / S. Nabok (sala 2)
InDesign PR / R. Forowicz (sala 3)
17:15-18:00
PhotoShop BA / R. Forowicz (sala 2)


:arrow: zajęcia specjalnościowe dla grup FOTO w I i FwM z I lic.

08:30-10:00
Fotografia studyjna / D. Raczyński (sala N)
10:15-11:45
Fotografia studyjna / D. Raczyński (sala N)
12:00-13:30
Fotografia studyjna / D. Raczyński (sala N)
13:45-15:15
Fotografia studyjna / D. Raczyński (sala N)
15:30-17:00
Gospodarka rynkowa i organizacja firmy (ćwiczenia) / T. Syrowatko (sala 5)
17:15-18:00
-


:arrow: zajęcia specjalnościowe dla grup FOTO w II i FwM z II lic.

08:30-10:00
Fotografia studyjna / D. Raczyński (sala N)
10:15-11:45
Fotografia studyjna / D. Raczyński (sala N)
12:00-13:30
Fotografia studyjna / D. Raczyński (sala N)
13:45-15:15
Fotografia studyjna / D. Raczyński (sala N)
15:30-17:00
-
17:15-18:00
-


:arrow: zajęcia specjalnościowe dla grupy A w I

08:30-10:00
-
10:15-11:45
Techniki rysunku do animacji / S. Nabok (sala 12)
12:00-13:30
Scenopisarstwo / A. Witkowska (sala 12)
13:45-15:15
Produkcja filmu animowanego / A. Witkowska (sala 6B)
15:30-17:00
Gospodarka rynkowa i organizacja firmy (ćwiczenia) / T. Syrowatko (sala 5)
17:15-18:00
-


:arrow: zajęcia specjalnościowe dla grupy A w II

08:30-10:00
Reżyseria filmu dokumentalnego / A. Witkowska (sala 6B)
10:15-11:45
Reżyseria filmu dokumentalnego / A. Witkowska (sala 6B)
12:00-13:30
Postać w filmie animowanym / S. Nabok (sala 6B)
13:45-15:15
Produkcja filmu animowanego / A. Witkowska (sala 6B)
15:30-17:00
-
17:15-18:00
-


:arrow: zajęcia specjalnościowe dla grupy RTV w I

08:30-10:00
Scenopisarstwo / A. Waczko (sala 6A)
10:15-11:45
Realizacja filmowa i telewizyjna / K. Łatowska (sala 6A)
12:00-13:30
Technologia i sztuka operatorska / P. Gosk (sala N)
13:45-15:15
Technologia i sztuka operatorska / P. Gosk (sala N)
15:30-17:00
Gospodarka rynkowa i organizacja firmy (ćwiczenia) / T. Syrowatko (sala 5)
17:15-18:00
-


:arrow: zajęcia specjalnościowe dla grup PTV z I i PTiR z I lic.

08:30-10:00
Scenopisarstwo / A. Waczko (sala 6A)
10:15-11:45
Realizacja filmowa i telewizyjna / K. Łatowska (sala 6A)
12:00-13:30
Technologia i sztuka operatorska / P. Gosk (sala N)
13:45-15:15
Technologia i sztuka operatorska / P. Gosk (sala N)
15:30-17:00
Gospodarka rynkowa i organizacja firmy (ćwiczenia) / T. Syrowatko (sala 5)
17:15-18:00
Development filmowy (ćwiczenia) / E. Szwarc (sala 1)


:arrow: specjalnościowe dla grup RTV w II, PTV z II i PTiR z II lic.

08:30-10:00
Dramaturgia filmowa / K. Łatowska (sala 1)
10:15-11:45
Dramaturgia filmowa / A. Waczko (sala 1)
12:00-13:30
Dramaturgia filmowa / A. Waczko (sala 1)
13:45-15:15
Storyboarding / A. Waczko (sala 1)
15:30-17:00
Organizacja produkcji filmowej (ćwiczenia) / E. Szwarc (sala 1)
17:15-18:00
-


część II / zajęcia on line na MS Teams

19:00-20:15
Teoria i praktyka reklamy (dla grup PG w I, M w I, G/M z I lic., SR z I lic.) na MS Teams / S. Wojtkowski
:idea: zespół: 2020 Teoria i praktyka reklamy (kod zespołu: y6i51rt)
Prawo mediów i reklamy (dla grup PG w II, M w II, G/M z II lic., SR z II lic.) na MS Teams / M. Osińska-Wilińska
:idea: zespół: 2020 Prawo mediów i reklamy (kod zespołu: ijhxf4t)
Podstawy projektowania graficznego (dla grup FOTO w I, FwM z I lic., A w I, RTV w I) na MS Teams / M. Stryjecki
:idea: zespół: 2020 Podstawy projektowania graficznego (kod zespołu: dywf77h)
20:30-21:00
Język angielski (wszystkie grupy sobotnie) - spotkanie informacyjne i organizacyjne na MS Teams / A. Grinshteyn
:idea: zespół: 2020 Lektorat języka angielskiego NST (kod zespołu: fe0vx1m)


Uwagi do planu zajęć
(1) W grupach pracujących w szkole, w których stawi się powyżej 20 osób, zajęcia będą dzielone na pół i będą organizowane naprzemiennie dla każdej połowy uczestników w wymiarze 45 minut + dłuższa (45 + 15 minut) przerwa.
(2) Zajęcia z języka angielskiego w tę sobotę nie odbędą się; przewidujemy ich odrobienie w innym terminie; zaplanowane jest spotkanie informacyjno-organizacyjne (nie tylko w sprawie odrabiania) wieczorem na MS Teams.
(3) Wszystkie zajęcia na MS Teams będą nagrywane i możliwe do odtworzenia po ich zakończeniu w dowolnym terminie; prosimy jednak, w miarę możliwości, o uczestnictwo w nich w czasie rzeczywistym, nauka jest w takim wypadku bardziej efektywna.
(4) Powyższy sobotni plan zajęć nie jest stały, obowiązuje wyłącznie w dniu 17/10 (sobota) i podczas kolejnego zjazdu specjalizacyjnego (07/11) może ulec zmianie.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Re: Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 17 paź (sob) 2020, 10:53:10

Uwaga!

Dziś (sobota, 17/10) o godz. 12:00
odbędą się zajęcia informatyczne PhotoShop BA.

Oznaczenie ich w planie na dziś jako zajęć Word+Excell było wynikiem pomyłki.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 10189
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Re: Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

Post autor: s_wojtkowski » 17 paź (sob) 2020, 17:31:28

Plan zajęć na 18 października 2020 (niedziela)


część I / zajęcia praktyczne w szkole


:arrow: zajęcia informatyczne (dla wszystkich zapisanych)

08:30-10:00
ZBrush / P. Gutsche (sala 3)
10:15-11:45
Animate / M. Sioma (sala 2)
DaVinci / D. Szwejkowski (sala 3)
12:00-13:30
PhotoShop BA / M. Sioma (sala 2)
AfterEffects GA / D. Szwejkowski (sala 3)
13:45-15:15
AfterEffects FX / D. Szwejkowski (sala 3)
15:30-17:00
Premiere / A. Rogala, A. Sągin (sala 3)
17:15-18:00
Blender / M. Zeprzałka (sala 2)


:arrow: zajęcia specjalnościowe dla grupy PG w I

08:30-10:00
Słownik terminów plastycznych / B. Łęska-Jasiak (sala 5)
10:15-11:45
Tworzenie stron www / M. Zeprzałka (sala 6A)
12:00-13:30
Kompozycja 2+3D / M. Stryjecki (sala 12)
13:45-15:15
Podstawy działań plastycznych / M. Orzewska (sala 6B)
15:30-17:00
Gospodarka rynkowa i organizacja firmy / T. Syrowatko (sala 5)
17:15-18:00
-


:arrow: zajęcia specjalnościowe dla grupy PG w II

08:30-10:00
Branding / A. Acher (sala 2)
10:15-11:45
Psychofizjologia widzenia / N. Issa, A. Wrońska (sala 6B)
12:00-13:30
Identyfikacja wizualna / A. Acher (sala 4)
13:45-15:15
Kompozycja 2+3D / M. Stryjecki (sala 12)
15:30-17:00
Projektowanie opakowań / M. Orzewska (sala 6B)
17:15-18:00
-


:arrow: zajęcia specjalnościowe dla grup M w I, G/M z I lic.

08:30-10:00
Słownik terminów plastycznych / B. Łęska-Jasiak (sala 5)
10:15-11:45
Kompozycja 2+3D / M. Stryjecki (sala 12)
12:00-13:30
Podstawy działań plastycznych / M. Orzewska (sala 6B)
13:45-15:15
Multimedia w internecie / M. Zeprzałka (sala 3)
15:30-17:00
Gospodarka rynkowa i organizacja firmy (ćwiczenia) / T. Syrowatko (sala 5)
17:15-18:00
-


:arrow: zajęcia specjalnościowe dla grup M w II, G/M z II lic.

08:30-10:00
Kompozycja 2+3D / M. Stryjecki (sala 12)
10:15-11:45
Branding / A. Acher (sala 4)
12:00-13:30
Projektowanie reklam internetowych / M. Zeprzałka (sala 6A)
13:45-15:15
Podstawy programowania / M. Sioma (sala 6A)
15:30-17:00
Web Development / M. Zeprzałka (sala 2)
17:15-18:00
-


:arrow: zajęcia specjalnościowe dla grupy SR z I lic.

08:30-10:00
Innowacyjna promocja / A. Rozwadowska (sala 1)
10:15-11:45
Strategie PR (ćwiczenia) / A. Waczko (sala 1)
12:00-13:30
Accounting / P. Janczak-Gawinecka (sala 1)
13:45-15:15
Ekonomika i zarządzanie firmą (ćwiczenia) / T. Syrowatko (sala 1)
15:30-17:00
Gospodarka rynkowa i organizacja firmy (ćwiczenia) / T. Syrowatko (sala 5)
17:15-19:00
Copywriting / J. Sosnowski (sala 1)


:arrow: zajęcia specjalnościowe dla grupy SR z II lic.

08:30-10:00
Innowacyjna promocja / A. Rozwadowska (sala 1)
10:15-11:45
Strategie PR (ćwiczenia) / A. Waczko (sala 1)
12:00-13:30
Accounting / P. Janczak-Gawinecka (sala 1)
13:45-15:15
Ekonomika i zarządzanie firmą (ćwiczenia) / T. Syrowatko (sala 1)
15:30-17:00
Copywriting / J. Sosnowski (sala 1)


część II / zajęcia on line na MS Teams

19:00-20:15
Teoria i praktyka reklamy (dla grup FOTO w I, FwM z I lic., A w I, RTV w I, PTV z I, PTiR z I lic.) na MS Teams / S. Wojtkowski
:idea: zespół: 2020 Teoria i praktyka reklamy (kod zespołu: y6i51rt)
Prawo mediów i reklamy (dla grup FOTO w II, FwM z II lic., A w II, RTV w II, PTV z II, PTiR z II lic.) na MS Teams / M. Osińska-Wilińska
:idea: zespół: 2020 Prawo mediów i reklamy (kod zespołu: ijhxf4t)
Podstawy projektowania graficznego (dla grup PG w I, M w I, G/M z I lic.) na MS Teams / M. Stryjecki
:idea: zespół: 2020 Podstawy projektowania graficznego (kod zespołu: dywf77h)
20:30-21:00
Język angielski (wszystkie grupy niedzielne) - spotkanie informacyjne i organizacyjne na MS Teams / A. Grinshteyn
:idea: zespół: 2020 Lektorat języka angielskiego NST (kod zespołu: fe0vx1m)

W zajęciach Mata Stryjeckiego w niedzielę 18/10 można uczestniczyć TAKŻE zdalnie
Zespół na MS Teams -> 2020 Podstawy projektowania graficznego (kod zespołu: dywf77h)
08:30-10:00 Kompozycja 2+3D dla M w II i G/M z II lic.
10:15-11:45 Kompozycja 2+3D dla M w I i G/M z I lic.
12:00-13:30 Kompozycja 2+3D dla PG w I
13:45-15:15 Kompozycja 2+3D dla PG w II


Uwagi do planu zajęć
(1) W grupach pracujących w szkole, w których stawi się powyżej 20 osób, zajęcia będą dzielone na pół i będą organizowane naprzemiennie dla każdej połowy uczestników w wymiarze 45 minut + dłuższa (45 + 15 minut) przerwa.
(2) Zajęcia z języka angielskiego w tę niedzielę nie odbędą się; przewidujemy ich odrobienie w innym terminie; zaplanowane jest spotkanie informacyjno-organizacyjne (nie tylko w sprawie odrabiania) wieczorem na MS Teams.
(3) Wszystkie zajęcia na MS Teams będą nagrywane i możliwe do odtworzenia po ich zakończeniu w dowolnym terminie; prosimy jednak, w miarę możliwości, o uczestnictwo w nich w czasie rzeczywistym, nauka jest w takim wypadku bardziej efektywna.
(4) Powyższy niedzielny plan zajęć nie jest stały, obowiązuje wyłącznie w dniu 18/10 (niedziela) i podczas kolejnego zjazdu specjalizacyjnego (08/11) może ulec zmianie.

ODPOWIEDZ