Reklama Panadolu Baby pilnie poszukiwana.
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
- Nowy(a)
- Posty: 2
- Rejestracja: 01 lut (wt) 2005, 01:00:00
Reklama Panadolu Baby pilnie poszukiwana.
Pilnie poszukuję reklamy Panadolu Baby (tej gdzie dzieci są przebrane za różne zwierzaki). Jeżeli ktoś jest w jej posiadaniu to bardzo proszę o jej przesłanie na mój adres mailowy (anima@data.pl).
Z góry wielkie dzięki!
Z góry wielkie dzięki!
-
- Ekspert
- Posty: 1223
- Rejestracja: 03 lip (sob) 2004, 02:00:00
Nie jestem pewien, czy ktoś w WSR ma tę reklamę w takiej formie, aby Ci ją przesłać pocztą, chociaż to bardzo prawdopodobne (jest za rano, bym zdążył kogoś zapytać). Jestem natomiast pewien, że Kampania Panadolu Baby (GlaxoSmithKline) jest prowadzona przez agencję Gruppa66 Ogilvy.
To kampanie multimedialna, o który rodzaj reklamy Ci chodzi? (TV, prasa itp?).
To typowy przykład adaptacji spotu zagranicznego na potrzeby rynku polskiego: zrobił to zespół kreatywny pod kierunkiem Robina Weeksa (dyrektor kreatywny Gruppa66 Ogilvy): Artur Chojecki (dyrektor artystyczny), Adam Sternik (copywriter).
Panadol jest produkowany przez korporację GlaxoSmithKline, klienta sieciowej agencji Ogilvy.
Dla GlaxoSmithKline w agencji Gruppa66 Ogilvy project managerm są Agnieszka Grzymkowska (Group Account Director) i Sylwia Brus (Senior Account Executive).
Jeśli potrzebujesz tej reklamy wyłącznie do celów edukacyjnych i przekonasz Gruppe 66 (agencję z międzynarodowej sieci Ogilivy&Mather) to dostaniesz (tak sądzę) komplet materiałów.
Namiary na agencję:
UL. ANGORSKA 13A
WARSZAWA 03-913
tel. 672-60-06
Oczywiście możesz poczekać, ktoś może dać znać na forum od nas.
To kampanie multimedialna, o który rodzaj reklamy Ci chodzi? (TV, prasa itp?).
To typowy przykład adaptacji spotu zagranicznego na potrzeby rynku polskiego: zrobił to zespół kreatywny pod kierunkiem Robina Weeksa (dyrektor kreatywny Gruppa66 Ogilvy): Artur Chojecki (dyrektor artystyczny), Adam Sternik (copywriter).
Panadol jest produkowany przez korporację GlaxoSmithKline, klienta sieciowej agencji Ogilvy.
Dla GlaxoSmithKline w agencji Gruppa66 Ogilvy project managerm są Agnieszka Grzymkowska (Group Account Director) i Sylwia Brus (Senior Account Executive).
Jeśli potrzebujesz tej reklamy wyłącznie do celów edukacyjnych i przekonasz Gruppe 66 (agencję z międzynarodowej sieci Ogilivy&Mather) to dostaniesz (tak sądzę) komplet materiałów.
Namiary na agencję:
UL. ANGORSKA 13A
WARSZAWA 03-913
tel. 672-60-06
Oczywiście możesz poczekać, ktoś może dać znać na forum od nas.
-
- Nowy(a)
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 wrz (czw) 2005, 02:00:00
siemanko masz cos moze na temat skutecznosci reklamy??? czekam na odp. jak cos to wal na maila morsuctx@wp.pl Pilne. POZDRO
Mylisz się, drogi ekspercie
mówiąc, że Panadol Baby to "typowy przykład adaptacji" (cytuję).
Polskie prawo zabrania pokazywania dziecka i leku w jednym ujęciu filmu reklamowego, dlatego też niemal połowa ujęć to wygenerowana w 3D (Alien FX - polecam) historyjka (litery, kadrowanie, modyfikacja ruchu). Oczywiście film jest przemontowany kompletnie i powstał z - o ile pamiętam - trzech wersji tej samej historyjki.
Pozdrawiam
PS Filmik dostał EFFIE 2006 w kat. leki
Polskie prawo zabrania pokazywania dziecka i leku w jednym ujęciu filmu reklamowego, dlatego też niemal połowa ujęć to wygenerowana w 3D (Alien FX - polecam) historyjka (litery, kadrowanie, modyfikacja ruchu). Oczywiście film jest przemontowany kompletnie i powstał z - o ile pamiętam - trzech wersji tej samej historyjki.
Pozdrawiam
PS Filmik dostał EFFIE 2006 w kat. leki