Warsztaty reklamowe

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
rysiek
Nowy(a)
Posty: 48
Rejestracja: 30 lis (wt) 2004, 01:00:00

Warsztaty reklamowe

Post autor: rysiek » 20 kwie (śr) 2005, 16:54:11

Jak przygotować reklamę, która fascynuje, bawi i zaskakuje dowiedzą się uczestnicy warsztatów pt. 'Między poprawnością a skutecznością'. Odbędą się one w dniach 12-13 maja br. w ośrodku szkoleniowym Instytutu Rozwoju Biznesu w Serocku.
Warsztaty mają na celu nie tylko umożliwienie poznania zasad tworzenia tekstów reklamowych, ale również doskonalenie praktycznych umiejętności. Przeznaczone są dla wszystkich osób zaangażowanych w proces tworzenia i kształtowania tekstu reklamowego, pracowników agencji reklamowych i firmowych działów marketingu. Poprowadzą je Teresa Kruszona - redaktor odpowiedzialny za język „Gazety Wyborczej” oraz dr Jacek Wasilewski - wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego i w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie.

Organizator warsztatów – Sarto Public Relations – przygotowując program szkolenia kierował się zasadą minimum teorii – maksimum praktyki. Uczestnicy będą się zmagać z problemami takimi, jak np.: związki frazeologiczne, powiedzenia i przysłowia w tekstach reklamowych, tekst reklamowy tłumaczony z języków obcych, niuanse między reklamą a informacją, czy techniki perswazji w tekstach reklamowych.

Wykładowcy omawiając każdy z tematów, przedstawią podstawowe zasady i obowiązujące reguły, a następnie w trakcie ćwiczeń, sprawdzą, jak nabytą wiedzę uczestnicy warsztatów wykorzystują w praktyce.

Organizatorzy spodziewają się, że warsztaty będą okazją do spotkania ludzi zajmujących się tworzeniem tekstów reklamowych dla prasy radia i telewizji, czy materiałów marketingowych, wymiany doświadczeń, nauki, ale także zabawy przy wspólnym tworzeniu reklam. Dlatego w zależności od potrzeb organizatorzy przewidzieli możliwość wydłużenia czasu poświęconego na omówienie konkretnych problemów i zagadnień, wzbudzających największe zainteresowanie uczestników warsztatów.

ODPOWIEDZ