DŹWIĘK W REKLAMIE
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
- Nowy(a)
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 sty (ndz) 2005, 01:00:00
DŹWIĘK W REKLAMIE
"dżwięk w reklamie" - temat mojej pracy dyplomowej... dlatego bardzo mocno proszę o pomoc!
szukam jakiś informacji, książek dotycząceych tego tematu!!!!
szukam jakiś informacji, książek dotycząceych tego tematu!!!!
-
- Ekspert
- Posty: 1214
- Rejestracja: 07 lip (pn) 2003, 02:00:00
-
- Nowy(a)
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 sty (ndz) 2005, 01:00:00
-
- Loża WSR
- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
-
- akademiareklamy.edu.pl
- Posty: 1397
- Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00
tak, właśnie o to chodzi, przecież odpowiadając na pytania osób z zewnątrz pomagamy też potencjalnie naszym ludziom, którzy szukają podobnych informacji - poza tym, spoko, w końcu jesteśmy w tym najlepsi, więc dlaczego nie pomóc;
PS
materiałów na temat roli dźwięku, sposobu jego obróbki etc musisz szukać w opracowaniach dot. reżyserii dźwięku a nie pod hasłem dźwięku w reklamie; poza tym prosiłbym o jakoś precyzyjniej zadane pytanie, bo podanie tytułu pracy, to tak jakby ktoś rzeczywiście oczekiwał, że na początek stworzymy mu plan pracy a później ją napiszemy; masz już jakieś materiały, pewnie przemyślenia i wątpliwości - zadaj precyzyjne pytanie
PSS
Zyczę powodzenia w pracy. Na początek polecałbym niezaznajomionym z tematem lekture niewielkiej książeczki (84str w formacie A5) pt. "O estetyce dźwięku w filmie amatorskim" autorstwa Ivo Daśek-a. Później nalezy iśc dalej tym tropem (Biblioteka Narodowa). Cennym byłoby, po zapoznaniu się np. z kryteriami oceny dźwięku lub jego specyficznej funkcji, nagranie kilkunastu reklam i analiza ich pod tym kontem. Dodałbym do tego też próbę odpowiedzi na pytanie: dlaczego tego właśnie sposobu "obrazowania" dźwiękowego uzyto i jaki to ma wpływ na sferę perswazyjna przekazu (lub poprostu skuteczność
)?
PS
materiałów na temat roli dźwięku, sposobu jego obróbki etc musisz szukać w opracowaniach dot. reżyserii dźwięku a nie pod hasłem dźwięku w reklamie; poza tym prosiłbym o jakoś precyzyjniej zadane pytanie, bo podanie tytułu pracy, to tak jakby ktoś rzeczywiście oczekiwał, że na początek stworzymy mu plan pracy a później ją napiszemy; masz już jakieś materiały, pewnie przemyślenia i wątpliwości - zadaj precyzyjne pytanie
PSS
Zyczę powodzenia w pracy. Na początek polecałbym niezaznajomionym z tematem lekture niewielkiej książeczki (84str w formacie A5) pt. "O estetyce dźwięku w filmie amatorskim" autorstwa Ivo Daśek-a. Później nalezy iśc dalej tym tropem (Biblioteka Narodowa). Cennym byłoby, po zapoznaniu się np. z kryteriami oceny dźwięku lub jego specyficznej funkcji, nagranie kilkunastu reklam i analiza ich pod tym kontem. Dodałbym do tego też próbę odpowiedzi na pytanie: dlaczego tego właśnie sposobu "obrazowania" dźwiękowego uzyto i jaki to ma wpływ na sferę perswazyjna przekazu (lub poprostu skuteczność

-
- Nowy(a)
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 sty (ndz) 2005, 01:00:00