WSR Q3 turnament

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

Kali
WSR Guru
WSR Guru
Posty: 3179
Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00

Post autor: Kali » 16 gru (sob) 2006, 16:31:11

bo Quake arena to klasyka dlatego.

seize
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9045
Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00

Post autor: seize » 16 gru (sob) 2006, 16:42:37

Kali pisze:bo Quake arena to klasyka dlatego.
8O :?:

To dobrze zatem zawsze mówiłem w szkole że klasyka do mnie nie trafia ;) :D ... bo ja już zawsze wolałem Quake'a I czy też nawet II od tego o czym ty wspominasz - bo jak Arena to klasyka, to zatem wcześniejsze części to już : kult 8)

halski
Bywalec
Bywalec
Posty: 308
Rejestracja: 16 sty (pn) 2006, 01:00:00

Post autor: halski » 16 gru (sob) 2006, 17:01:00

do szybkiej rozgrywki w sieci (jak dla mnie) dobry jest quake 3 :) ale przygoda zaczela sie od pierwszego Q.. W miedzy czasie Unreal Tournament, CS (ktorego do tej pory jakos nie umiem polubic), a singiel player tylko i wylacznie HL2 :D szkoda, ze mam slabszy sprzet, bo z tego co widzialem, to juz HL2: episode two jest... wrrrr

Meovin
Początkujący(a)
Początkujący(a)
Posty: 58
Rejestracja: 06 gru (śr) 2006, 01:00:00

Post autor: Meovin » 16 gru (sob) 2006, 21:51:55

Quake arena to klasyka? :lol: To CZYM jest CS?

halski
Bywalec
Bywalec
Posty: 308
Rejestracja: 16 sty (pn) 2006, 01:00:00

Post autor: halski » 16 gru (sob) 2006, 23:08:45

każdy ma swoje rozeznanie co do "klasycznosci" gry.
Dla mnie Q3 jest ewenementem, tak jak i rownierz CS, czy Q1. Gry maja swoj wiek juz, a nadal setki tysiecy osob gra na sieci. Zostaly stworzone wszelkiego rodzaju community, i ciagle pojawiaja sie nowe. W q3 najbardziej mnie zadowala to, ze ludzie procz grania zajeli sie tworzeniem filmow z gameplayu. Jak dla mnie filmy z q3 są powalające...


polecam www.own-age.com
są tam produkcje filmowe praktycznie wszystkich najbardziej znanych i popolarnych gier

Kali
WSR Guru
WSR Guru
Posty: 3179
Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00

Post autor: Kali » 17 gru (ndz) 2006, 01:39:12

Oczywiście Seize, że I i II są większymi klasykami ale rozmawiamy chyba o fppkach posiadających określone pole walki, a z tego co pamiętam pierwsze dwie części były poprostu planszami do przejścia.
Case co do CS został wydany w tym samym roku co Quake 3 w 1999, tylko z tego co wiem Quake Arena w sieci był już 4 lata wcześniej.
A tak poza tym to zupełnie inny rodzaj fppka także głupotą jest te gry porównywać także przestaje w tym momencie to czynić.

seize
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9045
Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00

Post autor: seize » 17 gru (ndz) 2006, 01:53:20

Kali pisze:Oczywiście Seize, że I i II są większymi klasykami ale rozmawiamy chyba o fppkach posiadających określone pole walki, a z tego co pamiętam pierwsze dwie części były poprostu planszami do przejścia.
Rozumiem że "plansze do przejścia" mają oznaczać jakoby ... hmm QI i QII byly pozbawione ... hmm opcji deathmatch ... że to były tylko singleplayer gry :?: 8) :twisted:

Kali
WSR Guru
WSR Guru
Posty: 3179
Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00

Post autor: Kali » 17 gru (ndz) 2006, 02:16:48

nie chodzi o opcje deathmatch ale o to iż w piewszej i drugiej części plansze gier były skonstruowane na zasadzie dotarcia do końca planszy i wygrania i nie były to tylko single player, bo można było grać w kilka osób. Tylko, że jak kogoś się zabiło np. pod koniec dogonienie go było prawie nie możliwe. Chodzi o planszę zamkniętą, której celem nie jest przejście planszy tylko wygranie drużynowe, opcja którą wspomniałeś deathmatch, flagi i inne już nie pamiętam, bo dawno grałem.

ODPOWIEDZ