WSR Q3 turnament
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
- Loża WSR
- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
-
- Bywalec
- Posty: 308
- Rejestracja: 16 sty (pn) 2006, 01:00:00
do szybkiej rozgrywki w sieci (jak dla mnie) dobry jest quake 3
ale przygoda zaczela sie od pierwszego Q.. W miedzy czasie Unreal Tournament, CS (ktorego do tej pory jakos nie umiem polubic), a singiel player tylko i wylacznie HL2
szkoda, ze mam slabszy sprzet, bo z tego co widzialem, to juz HL2: episode two jest... wrrrr


-
- Bywalec
- Posty: 308
- Rejestracja: 16 sty (pn) 2006, 01:00:00
każdy ma swoje rozeznanie co do "klasycznosci" gry.
Dla mnie Q3 jest ewenementem, tak jak i rownierz CS, czy Q1. Gry maja swoj wiek juz, a nadal setki tysiecy osob gra na sieci. Zostaly stworzone wszelkiego rodzaju community, i ciagle pojawiaja sie nowe. W q3 najbardziej mnie zadowala to, ze ludzie procz grania zajeli sie tworzeniem filmow z gameplayu. Jak dla mnie filmy z q3 są powalające...
polecam www.own-age.com
są tam produkcje filmowe praktycznie wszystkich najbardziej znanych i popolarnych gier
Dla mnie Q3 jest ewenementem, tak jak i rownierz CS, czy Q1. Gry maja swoj wiek juz, a nadal setki tysiecy osob gra na sieci. Zostaly stworzone wszelkiego rodzaju community, i ciagle pojawiaja sie nowe. W q3 najbardziej mnie zadowala to, ze ludzie procz grania zajeli sie tworzeniem filmow z gameplayu. Jak dla mnie filmy z q3 są powalające...
polecam www.own-age.com
są tam produkcje filmowe praktycznie wszystkich najbardziej znanych i popolarnych gier
-
- WSR Guru
- Posty: 3179
- Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00
Oczywiście Seize, że I i II są większymi klasykami ale rozmawiamy chyba o fppkach posiadających określone pole walki, a z tego co pamiętam pierwsze dwie części były poprostu planszami do przejścia.
Case co do CS został wydany w tym samym roku co Quake 3 w 1999, tylko z tego co wiem Quake Arena w sieci był już 4 lata wcześniej.
A tak poza tym to zupełnie inny rodzaj fppka także głupotą jest te gry porównywać także przestaje w tym momencie to czynić.
Case co do CS został wydany w tym samym roku co Quake 3 w 1999, tylko z tego co wiem Quake Arena w sieci był już 4 lata wcześniej.
A tak poza tym to zupełnie inny rodzaj fppka także głupotą jest te gry porównywać także przestaje w tym momencie to czynić.
-
- Loża WSR
- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
Rozumiem że "plansze do przejścia" mają oznaczać jakoby ... hmm QI i QII byly pozbawione ... hmm opcji deathmatch ... że to były tylko singleplayer gryKali pisze:Oczywiście Seize, że I i II są większymi klasykami ale rozmawiamy chyba o fppkach posiadających określone pole walki, a z tego co pamiętam pierwsze dwie części były poprostu planszami do przejścia.



-
- WSR Guru
- Posty: 3179
- Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00
nie chodzi o opcje deathmatch ale o to iż w piewszej i drugiej części plansze gier były skonstruowane na zasadzie dotarcia do końca planszy i wygrania i nie były to tylko single player, bo można było grać w kilka osób. Tylko, że jak kogoś się zabiło np. pod koniec dogonienie go było prawie nie możliwe. Chodzi o planszę zamkniętą, której celem nie jest przejście planszy tylko wygranie drużynowe, opcja którą wspomniałeś deathmatch, flagi i inne już nie pamiętam, bo dawno grałem.