O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 18 lis (ndz) 2007, 22:42:34
IBM niczym Kasandra wieszczy1 wszem i wobec koniec reklamy.
http://www-03.ibm.com/industries/media/ ... nal_qr.pdf
Oczywiście chodzi o koniec reklamy "jaką znamy". Któż by tak od razu grzebał naszą poczciwą, dostojną matronę, która wszystkich nas karmi i żywi. Niewątpliwie to bardzo chwytliwy tytuł dla takiej analizy. Już oczyma wyobraźni widzę te rzesze speców od reklamy które przekwalifikują się na budowlańców

Od razu temat podchwyciły portale internetowe i blogi. Swoją drogą, ciekawe czy analityków IBM tak coś nagle olśniło czy dopiero przeczytali choćby "Upadek reklamy i wzlot public relations" Ries'ów. Naturalnie w wydaniu ibm-owskim jest to raczej wzlot reklamy interaktywnej (dziś przede wszystkim internetowej i mobilnej), sformatowanej na potrzeby indywidualnego konsumenta . No cóż to, że wszystko zmienia się w około to jak to się dziś powiada oczywista oczywistość. Nowe czasy wymagaja nowych kanałów i środków wyrazu. Jakby jednak nie patrzeć wieści o śmierci reklamy są mocno przesadzone.
Zainteresowanych wizją przyszłości reklamy odsyłam zwłaszcza do pełnej wersji raportu IBM.
http://www-03.ibm.com/industries/media/ ... singv2.pdf