Cegla pod poduche (zamiast tych karaluchow)
Od czasu jak jestem w szkole to mi sie sporo biblioteczka powiekszyla. Wlasnie nowe meble z tej okazji kupuje

Zebym jeszcze mial czas to wszystko przeczytac.
Faktycznie biblia Kleppner jest nawet troche grubszy. Moja nauczycielka zawsze mowila ze gdy szuka rady otwiera Pismo na chybil trafil

Ja na razie tylko Nowy Testament przeczytalem

Znaczy sie czytalem na wyrywki to co mnie intersowalo - media strategia historia i to co mielismy w szkole - reklama tv, radiowa i prasowa. Zaleta to na pewno to ze faktycznie ujmuje rzecz kompleksowo czasem za bardzo dlatego jest taka obszerna. Trzeba przyznac moze poza historia nie jest to jakies nudziarstwo obok teorii sporo przykladow ilustracji. No ale jakby nie bylo to raczej teoria systematyka. Poza tym polska wersja ma juz kilka lat a swiat idzie na przod. Nie ma tam wiele o reklamie internetowej. Moze dlatego ze jest to rzecz swieza i dynamiczna. Co do mediow brakuje np. takiego uzupelnienia jakie zrobil Czurpna do Whitea. Systematyka rynku mediow amerykanskich jest zawila i raczej dla pasjonatow. Latwo narzekac na pewno dobrze ze takie prawie encyklopedyczne wydawnictwo po prostu jest.
Szczerze polecam Sullivana Jak robic swietne reklamy. Bardziej to dla teksciarza ale nie tylko. Bardziej praktyczne nic Kleppnerowi nie ujmujac. No i w ogle zyciowe porady tam sa. A skoro o praktyce i zyciu 2 razy tansze od RwOK

Gdzieniegdzie jeszcze taniej. Taki Mefjuzo Kwarciaka 2 x taniej na jakies makulaturze kupil to i ja sie pochwale a co
