Niestety ciągle jeszcze firmy nie doceniają roli internetu. Powodów jest kilka: problem dostępu, % ciągle niewielki udział managerów - użytkowników i przede wszystkim brak wiedzy.
Wyjątki chlubne, to najczęściej elementy kampanii CRM-owych wykorzystujące interaktywność tego medium.
Wystarczy przypomnieć kampanię jednego z browarów prezentującą m.in. na stronie coraz skąpiej odzianą młodą damą

lub miasto internetowe jednej z sieci telefonii komurkowej. /Celowo nie podaję nazw firm, bo jakoś chyba one nie sponsorują tego forum/
Żaden inny kanał komunikacji nie daje takiej możliwości interakcji i personalizacji oferty. Dlatego myślę, że bardzo szybko telewizja przeniesie się do sieci a prasa wogóle skończy w formie vortali tematycznych. Czego nam wszystkim życzę.
PS
W kwestii policealna / wyższa
jakby była wyższa, musiałaby robić rzeczy, które męczyłyby Cię, bo wymagałby tego od niej MEN
ale bądź dobrej mysli i w tej kwestii
więcej szczegolow moge na maila
a dokumenty przyjmujemy niestety do wyczerpania miejsc - max 40 osób dla każdej specjalizacji