Reklama
#21
Reklamodawca: Eurozet Sp. z o.o.
Medium (a): Polityka, nr z dn. 11/04/2009
Medium (b): Elle, nr 6/2009
Medium (c): Polityka, nr z dn. 04/04/2009
Medium (d): Avanti, nr 9/2009
Format: ~A4
Zgłaszający (a): Marcin Ciarka FOTO I
Zgłaszający (b): Andrzej Maliszewski SG z I
Zgłaszający (c): Mikołaj Rytel SG II
Zgłaszający (d): Mateusz Rasiński SG I
Uzasadnienie (a): Dosyć ciemne tło i mocno widoczna, piękna modelka relaksująca się przy dźwiękach swojej ulubionej muzyki. Kompozycję doskonale uzupełnia komplet informacji w formie tekstowej (wypisanych delikatną czcionką) i logo zgodnego kolorystycznie z ubraniem modelki. Ta reklama po prostu jest bardzo miła dla oka, aż "aksamitna", ale nie sztuczna.
Uzasadnienie (b): Stonowana kolorystyka – tło, gorset modelki a nawet włosy w odcieniach fioletu. Nasz wzrok przyciąga kontrastujące ciało modelki. Światło mocno pada na nagą skórę pleców (i nie tylko

), wzdłuż których od wielkich słuchawek biegnie kabel będący również sznurowadłem gorsetu. Można więc powiedzieć, że dziewczyna na zdjęciu jest ubrana tylko w muzykę. Marka Chilli Zet jest dla zmysłowej, wysmakowanej kobiety, ale z pewnością także dla mężczyzny, który nazywa siebie koneserem takich kobiet, o pardon, takiej muzyki
Uzasadnienie (c): Bardzo klimatyczna wersja chill out'u - brylantowe słuchawki, elegancja, luksus i wyciszenie - tak właśnie widzę chill out. Słucham często tej rozgłośni, więc jako target

mówię jej "tak!"
Uzasadnienie (d): Przekaz w dobrym stylu i smaku, przejrzysty, zaciekawia odbiorcę. Reklama w wyrazistych kolorach. Gorset, włosy, vlepka (logo) w prawym górnym rogu, a nawet ciało modelki w odcieniach beżu, a ubranie fioletu - dają fajne, przyjemne dla odbiorcy wrażenie.
Komentarz sw: Jak patrzę na tę reklamę, to zastanawiam się, co to tak naprawdę jest ten chill out?