Reklama Prasowa Roku 2010: NOMINACJE
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #44
Reklama #44
Reklamodawca: Unilever Polska Sp. z o. o.
Medium: Zwierciadło, nr 7/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Bardzo pomysłowa kreacja. Lipton promuje nie tylko unikalny kształt swojej torebki na herbatę, ale podkreśla owocowość tej herbaty. Reklama ładnie wykonana.
Reklamodawca: Unilever Polska Sp. z o. o.
Medium: Zwierciadło, nr 7/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Bardzo pomysłowa kreacja. Lipton promuje nie tylko unikalny kształt swojej torebki na herbatę, ale podkreśla owocowość tej herbaty. Reklama ładnie wykonana.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #45
Reklama #45
Reklamodawca: Wirtualna Polska S.A.
Medium: Focus, nr 8/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Reklama z humorystycznym pomysłem. Adekwatna do promowanego produktu.
Reklamodawca: Wirtualna Polska S.A.
Medium: Focus, nr 8/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Reklama z humorystycznym pomysłem. Adekwatna do promowanego produktu.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklamy #46
Reklamy #46a, #46b
Reklamodawca: LavAzza SpA
Medium: Focus, nr 6/2010 (b)
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII (b)
Uzasadnienie: Reklama bardzo przyciągająca wzrok. Utrzymana we włoskiej stylistyce, idealnie oddaje walory kawy LavAzza - energię i lekkość. (b)
Reklamodawca: LavAzza SpA
Medium: Focus, nr 6/2010 (b)
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII (b)
Uzasadnienie: Reklama bardzo przyciągająca wzrok. Utrzymana we włoskiej stylistyce, idealnie oddaje walory kawy LavAzza - energię i lekkość. (b)
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #47
Reklama #47
Reklamodawca: Wirtualna Polska S.A.
Medium: Focus, nr 6/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Zabawnie erotyzująca reklama. Ciekawy pomysł na przyciągnięcie uwagi czytelnika, nagłówek adekwatny do treści.
Reklamodawca: Wirtualna Polska S.A.
Medium: Focus, nr 6/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Zabawnie erotyzująca reklama. Ciekawy pomysł na przyciągnięcie uwagi czytelnika, nagłówek adekwatny do treści.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #48
Reklama #48
Reklamodawca: Polkomtel S.A.
Medium: Focus, nr 6/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Rekalma wykonana w sposób graficznie atrakcyjny, mocno zwraca uwagę.
Reklamodawca: Polkomtel S.A.
Medium: Focus, nr 6/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Rekalma wykonana w sposób graficznie atrakcyjny, mocno zwraca uwagę.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #49
Reklama #49
Reklamodawca: Wittchen S.A.
Medium: Pani, nr 11/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Bardzo ciekawa kreacja, wykonana z wielką starannością. Przyciąga wzrok, pobudza wyobraźnię - od razu zastanawiamy się w co wpatruje się ta kobieta…
Reklamodawca: Wittchen S.A.
Medium: Pani, nr 11/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Bardzo ciekawa kreacja, wykonana z wielką starannością. Przyciąga wzrok, pobudza wyobraźnię - od razu zastanawiamy się w co wpatruje się ta kobieta…
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #50
Reklama #50
Reklamodawca: Raisio Polska Foods
Medium: Pani, nr 11/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Skuteczna reklama. Bardzo dobrze zwraca na siebie uwagę ze względu na ciekawie użyte symbole pauzy i cofania. Nagłówki adekwatne do części ilustracyjnej.
Reklamodawca: Raisio Polska Foods
Medium: Pani, nr 11/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Skuteczna reklama. Bardzo dobrze zwraca na siebie uwagę ze względu na ciekawie użyte symbole pauzy i cofania. Nagłówki adekwatne do części ilustracyjnej.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklamy #51
Reklamy #51a, #51b
Reklamodawca: Radio Muzyka Fakty Sp. z o.o.
Medium: Pani, nr 11/2010
Format: 2 x ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Seria dwóch reklam o takiej samej stylistyce. Znane osoby mówią dlaczego słuchają akurat tego radia. Ciekawa stylistyka, fajna i dopasowana typografia. Efekt wzmaga fakt, że reklamy znajdowały się na kolejnych stronach, jedna po drugiej.
Reklamodawca: Radio Muzyka Fakty Sp. z o.o.
Medium: Pani, nr 11/2010
Format: 2 x ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Seria dwóch reklam o takiej samej stylistyce. Znane osoby mówią dlaczego słuchają akurat tego radia. Ciekawa stylistyka, fajna i dopasowana typografia. Efekt wzmaga fakt, że reklamy znajdowały się na kolejnych stronach, jedna po drugiej.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #52
Reklama #52
Reklamodawca: Frey Wille GmbH & Co., KG.
Medium: Elle, nr 4/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Kreacja mocno przyciągająca uwagę. Żywe kolory i ciekawa stylistyka sprawia, że kojarzymy Freywille jako firmę energetyczną, dla młodych ludzi pragnących silnych wrażeń.
Reklamodawca: Frey Wille GmbH & Co., KG.
Medium: Elle, nr 4/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Kreacja mocno przyciągająca uwagę. Żywe kolory i ciekawa stylistyka sprawia, że kojarzymy Freywille jako firmę energetyczną, dla młodych ludzi pragnących silnych wrażeń.
Ostatnio zmieniony 17 gru (pt) 2010, 22:36:51 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #53
Reklama #53
Reklamodawca: Nestlé Polska S.A.
Medium: Poradnik Domowy, nr 7/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Reklama ładnie wykonana graficznie , bardzo fajny pomysł na przedstawienie warzyw zmieniających się w ziarenka smaku… Nagłówek adekwatny do treści reklamy.
Reklamodawca: Nestlé Polska S.A.
Medium: Poradnik Domowy, nr 7/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Reklama ładnie wykonana graficznie , bardzo fajny pomysł na przedstawienie warzyw zmieniających się w ziarenka smaku… Nagłówek adekwatny do treści reklamy.
Ostatnio zmieniony 17 gru (pt) 2010, 22:37:04 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #54
Reklama #54
Reklamodawca: Koalicja na rzecz powszechnego udziału w wyborach
Medium: Poradnik Domowy, nr 7/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Prosta forma graficzna oraz chwytliwe hasło sprawiają, że reklamę dobrze się czyta. Jest pomysłowa i „czysta”.
Reklamodawca: Koalicja na rzecz powszechnego udziału w wyborach
Medium: Poradnik Domowy, nr 7/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Prosta forma graficzna oraz chwytliwe hasło sprawiają, że reklamę dobrze się czyta. Jest pomysłowa i „czysta”.
Ostatnio zmieniony 17 gru (pt) 2010, 22:37:16 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #55
Reklama #55
Reklamodawca: Unilever Polska Sp. z o.o.
Medium: Poradnik Domowy, nr 5/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Ciekawy pomysł, ładne wykonanie, hasła adekwatne do treści, ilustracja bardzo trafna i wywołująca odpowiednie skojarzenia.
Reklamodawca: Unilever Polska Sp. z o.o.
Medium: Poradnik Domowy, nr 5/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Ciekawy pomysł, ładne wykonanie, hasła adekwatne do treści, ilustracja bardzo trafna i wywołująca odpowiednie skojarzenia.
Ostatnio zmieniony 17 gru (pt) 2010, 22:37:30 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #56
Reklama #56
Reklamodawca: ING Bank Śląski S.A.
Medium: Focus, nr 6/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Megazabawna historyjka komiksowa. Nic dodać, nic ująć…
Reklamodawca: ING Bank Śląski S.A.
Medium: Focus, nr 6/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Megazabawna historyjka komiksowa. Nic dodać, nic ująć…
Ostatnio zmieniony 17 gru (pt) 2010, 22:37:42 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #57
Reklama #57
Reklamodawca: Whirlpool Polska S.A.
Medium: M jak Mieszkanie, nr 6/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Ciekawa forma graficzna.
Reklamodawca: Whirlpool Polska S.A.
Medium: M jak Mieszkanie, nr 6/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Agnieszka Ptaszek SGzII
Uzasadnienie: Ciekawa forma graficzna.
Ostatnio zmieniony 17 gru (pt) 2010, 22:37:56 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #58
Reklama #58
Reklamodawca: Ceramica Group Sp. z o.o.
Medium: Machina, nr 12/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI
Uzasadnienie: Reklama zwróciła moją uwagę ze względu na swoją prostotę, a jednocześnie awangardowy wygląd produktu. Ciemna, jednolita kolorystyka tła idealnie komponuje się w białym, niecodziennym kształtem wazonu.
Reklamodawca: Ceramica Group Sp. z o.o.
Medium: Machina, nr 12/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI
Uzasadnienie: Reklama zwróciła moją uwagę ze względu na swoją prostotę, a jednocześnie awangardowy wygląd produktu. Ciemna, jednolita kolorystyka tła idealnie komponuje się w białym, niecodziennym kształtem wazonu.
Ostatnio zmieniony 17 gru (pt) 2010, 22:38:10 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.